A hallgatózás

662 28 14
                                    

Minden Griffendéles lement a nagyterembe. Ott mindenhol hálózsákok voltak. Egyszer csak Fred lépett mellém. -Szia- köszönt. - Szia, Fred - köszöntem vissza.

- Honnan tudod, hogy Fred vagyok és nem George?- kérdezte mosollyal az arcán. - Onnan, hogy neked jobb illatod van- csúszott ki a számon. Éreztem hogy elpirulok. Második óta tetszik nekem Fred....

- Kijönnél velem egy percre? - kért bociszemekkel. Hát arra nem tudok nemet mondani. -Persze - mosolyogtam.

Kimentünk a nagyteremből és befordultunk egy csendes folyosóra és Fred felém fordult. - Van valami amit szeretnék elmondani neked.... - kezdte. Csak nem tetszem neki?? Nem kizárt dolog..... én nem tetszenék neki.... mondogattam magamban.  
- Kivele - mosolyogtam rá bíztatóan. 
- Ok. Szóval......... nekemnagyontetszellennélabarátnőm? - hadarta el.
- Fred ebből semmit se értettem. Lehet egy kicsit lassabban?- nevettem.

- Persze, bocsi. Szóval azt kérdeztem, hogy: Nekem nagyon tetszel, lennél a barátnőm? Pesze ha én is tetszek neked- mondta lassabban. Azt hiszem a szívem kihagyott egy ütemet. Lefagyva álltam Fred előtt.

- Jaj ugye nem tetszem neked? Merlinre bolondot csináltam magamból a lány előtt aki tetszik nekem- csóválta a fejét. Utána feleszméltem. 

- Hé Fred nyugi!- fogtam meg a vállát (amihez lábújhegyre kellett állnom) és magam felé fordítottam és a szemébe néztem. - Fred, igazából nekem is tetszel.... - mondtam mire felnézett.  - Tényleg? - nézett le rám. - Igen- mondtam lefelé nézve nehogy észre vegye, hogy az arcom színe hasonlít a haja színére.  

- Akkor mit mondasz Alison Lily Potter, leszel a barátnőm? - kérdezte Fred. - Igen! - válaszoltam boldogan.  Fred szorosan megölelt. - Mostmár ideje visszamennem. Harry már biztos aggódik hová tűntem - mondtam szomorúan. - Persze- mosolygott Fred. - Akkor majd beszélünk - mondtam és amikor elmentem Fred mellett adtam egy puszit az arcára.

Már pár méterre voltam tőle és halottam pár örömkiálltást és szerintem táncolt is. Olyan kis cuki lehetett.  Amikor vissza értem a Nagyterembe Harry lépett mellém.  - Hol voltál? Láttam, hogy kimentél Freddel- és itt a védelmező nagybátyus oldal. Megfogtam Harry pólójának az ujját és a terem leghátsó részébe vittem.

- Na akkor végre elmondod mit beszéltetek?- kérdezte türelmetlenül.  - Jólvan, jólvan. Ugye tudod, hogy már régóta tetszik nekem Fred?- bólintott - Na most kiderült, hogy Fred is kedvel engem és megkérdezte hogy lennék- e a barátnője- mondtam és Harry furán nézett rám.  - Mivan?- kérdeztem.

- Nem hiszem el, hogy a húgomnak előbb lesz pasija, mint nekem csajom- rázta a fejét Harry. - Most megkönnyebbültem- mondtam. - Miért?- mondta Harry.
- Azt hittem rosszabbul fogsz reagálni- válaszoltam őszintén. 
- Értem. De attól még, ha megbánt téged akkor találkozni fog a védelmező nagybátyus oldal legrosszabb részével- mondta komoly arccal. Én csak nevettem

Miután a manók küldtek fel nekünk tálcán vacsorát mindenki befeküdt egy hálózsákba. Én Harry-nek  az ajtótól távolabbi oldalán feküdtem arccal Harry felé. - Még ébren vagy?- kérdezte Harry telepatikusan. - Igen- adtam rövid választ. - Jön valaki, csinálj úgy mintha aludnál én kinyitom a szemem... úgyse látják - adta ki a feladatom. - Rendben- azzal úgy tettem mintha aludnék.

- A pince tiszta- mondta egy hang.
- Black se ott nincs, se egyebitt a kastélyban- hát persze...  Piton.

- Sejtettem, hogy nem marad itt sokáig - mondta Dumbledore.

A Potter ikrekМесто, где живут истории. Откройте их для себя