Hamar vége lett a pokol órának. Már most megmondom nektek a legrosszabb tanár a jóslástan.
Szerencsére a következő óra kedvenc óriásunkkal lesz. Méghozzá legendás lények gondozása.
Elindultunk lefele a domboldalon. -A jóslástan a legködösebb mágia. A rúnaismeret az rendes tudomány - magyarázott Hermione. -Rúnaismeret? Hány órát vettél fel ebben az évben?- kérdeztem. -Egy párat - nézett a földre Hermione nehogy a szemünkbe kelljen nézni.
-Ez amúgy is képtelenség. Két helyen kéne lenned egyszerre. A rúnaismeret és a jóslástan egy idő van- mondta Ron. - Ugyan Ron, szerinted valaki lehet egyszerre két helyen?- kérdezett vissza Hermione. Nekem nagyon fura ez a lány. Ma este kifaggatom.
Hagriddal már egy jó ideje sétálunk a tiltott rengetegbe. Egyszercsak Hagrid megállt. Végre! -Nyissátok ki a könyvet - mondta Hagrid az első feladatot. -És megmondaná, hogy hogy kell kinyitni? - hallottam nem más mint Malfoy hangját. -Hát még ezt se tudod!? Simogasd a gerincét- oktatta ki Hagrid. Nekem és a többi fiaknak sikerült kinyit de szegény Neville-nek nem.
-Szerintem viccesek- mondtam. -Ja halálra röhögöm magam. Ha apám megtudja hogy egy ilyen mamlasz tanit..-kezdte megint Malfoy. -Dugulj be Malfoy- lépett elő szeretett bátyám. Malfoy közelebb jött hozzánk. Ekkor mint valami idegbeteg mutatott mögénk. -Dementor! Dementor! - mondta mire persze mindenki odafordult. A kis csatlósaival úgy csináltak, mint a dementorok.
Harry vissza fordítottam Ronhoz és Heroinéhoz. - Nem hallottad hogy simogatni kell őket? - nézett Neville-re Ron. Hagrid megköszörülte a torkát. -Ta-ta-ra-ra!- mutatott egy állatra. -Hagrid ez mégis micsoda? - kérdezte Hermioen. -Ez Hermione egy hippogriff. Amit tudni kell róluk az az hogy igen könnyen megsértődnek és aki megsért egy hippogriff-et az élete utolsó döntését hozta meg- és megint egy veszélyes állat! Nem akarnak valami kevésbé veszélyes állatot bemutatni!? -Na ki akar Csikócsőr-rel megismerkedni? - Harry-vel elől álltunk így nem láttuk, hogy mindenki hátrább ment kivéve mi ketten.
-Egyből ketten? Na semmi baj gyertek közelebb - Harryvel értetlenül néztünk a hátunk mögé. - Na gyertek- térített észhez Hagrid. Közelebb mentünk. - Az első és legfontosabb dolog az illedelmesség. Mindketten hajoljatok meg jó mélyen. Ha Csikócsőr is megteszi akkor utána közelebb mehettek. Ha nem..... azt majd később elmondom- mondta Hagrid. Mindketten meghajoltunk.
Csikócsőr egyszercsak felpattant. -Hátráljatok! - suttogta hangosan Hagrid. Ahogy mentem hátra véletlenül ráléptem egy faágra. Mindketten megálltunk. Szerencsénkre Csikócsőr szintén meghajolt. Sóhajtva felálltunk Harry-vel amíg Hagrid valami döglött állatot dobott Csikócsőrnek.
-Jól van most megsimogathatjátok!- nézett ránk. Kinyújtottuk a kezünket és elindultunk Csikócsőr felé. Hirtelen félénk kapott és megtántorodtunk, de mentünk is tovább. -Most engedjétek őt magatokhoz- tanácsolta Hagrid. Csikócsőr kezdett félénk míg a kezünk a fejének siklott. Hihetetlenül puha volt a szőre. Mögöttünk mindenki tapsolt.
-Rendben mostmár felülhettek rá- jelentette ki Hagrid. -Mi?- kérdeztük egyszerre. Hagrid felkapott minket és felrakott minket Csikócsőr határa. Harry-t rakta előre engem meg hátra. -Vigyázzatok, ki ne húzzatok egy tollat is! - azzal megütötte Csikócsőr hátsóját ezzel elindítva a "motort" .
Én szorosan Harry hátához lapultam, éreztem hogy mosolyog.A szél csak úgy lobogtatta a hajam. Ez más érzés volt, mint seprűn repülni. Megcsodálhattuk a kastélyt és utána a tó felett repültünk. Lenéztem a tükörképemre. Harry oldalra nyújtotta a kezét, úgy hogy nem tudtam kapaszkodni. Én is elengedtem. A bátyám egy szép nagyot kiállított és utána visszakapaszkodott Csikócsőrbe.
Hagrid óriási füttyszavát hallottuk, mire Csikócsőr elkezdett ereszkedni. Miután landoltunk az összes diák körénk gyűlt. Harry leugrott Csikócsőr hátáról és nekem segített leszállni (micsoda úriember😂). -Jól csinálom a tanítást?- nézett ránk. -Nagyon is, professzor úr - mondtam mosolyogva. Eközben Malfoy Csikócsőr felé indult és nem hallottam annyira jól de valami igen csúnyát mondhatott Csikócsőr-re, mert elkezdett rugdosni Malfoy irányába.
A mellső lába "megkarmolta" Malfoy kezét aki elkezdte a földön játszani a nagyhalált. Hagrid felvitte a gyengélkedőre Malfoy, mi pedig visszaindultunk a kastélyhoz.
- Na és milyen érzés volt? - kérdezte Ron. -Jó. Mondjuk én nagyjából végig Harry hátába fúrtam a fejem- nevettem. -Nekem a kastély tetszett a legjobban. Meg végig azon vigyorogtam, hogy a húgom nem mer elengedni- suttogta oda Ron-nak Harry az utolsó mondatot. - Hallottam!- mondtam. Az út visszafele csendes volt.
Sziasztok!
Még egyszer nagyon köszönöm a majdnem 900 olvasót! Még a szünetben megpróbálom elkezdeni a következő részt csak kedden megyek apumhoz. Remélem nem lesz sok lecke így tudok írni 😁 köszönöm a türelmeteket!! ❤❤🔐 Írjátok meg kommentbe a véleményeteket, szívesen hallgatom meg javítani is tudok!
Csíny letudva Dóri 🔐
KAMU SEDANG MEMBACA
A Potter ikrek
Fiksi PenggemarEz a sztori egy Alison Lily Potter nevű lányról szól aki Harry Potter ikertestvére. Harry 10 percel idősebb Alisonnál. Kövessetek őket a kalandokon!! MINDEN KARAKTER JOGA J.K.ROWLING-É KIVÉVE ALISON! Legjobb eredmények: #3- harry potter 2018. 11...