Újra otthon

799 39 4
                                    

Kevesebb mint 5 perc múlva meg is érkeztünk a Roxmortsi állomásra. Onnan már lehetett látni egy kicsit a kastélyt. -Újra otthon vagyunk- küldtem telepatikusan Harry-nek. -Igen végre - válaszolta

Ahogy leszálltunk a peremre láttuk óriás barátunkat aki összegyűjtötte az elsőéveseket. Beszálltunk egy hintóba ami meg se állt a kastélyig. Jó újra itt lenni.

Bementünk a Nagyterembe ami (mint mindig) szemkápráztatóan nézett ki.
Leültem Harry mellé és néztük ahogy az iskolai kórus felvonul.

Tűzön, üstben sikló vér,
Gyíkfarok és kígyóvér,
Csúnya pikkely sárkányér,
Múmiából préselt vér.

Varázs, varázs, ősi varázs,
Éget éjjel az izzó parázs,
Varázs, varázs, varázs ősi varázs,
Éget mint, az izzó parázs,
Varázs, varázs, ősi varázs,
Éget mint, az izzó parázs,
Átkot, ártást kergess el!

Mindenki tapsolt. Dumbledore szokás szerint felállt. -Szeretnék pár szót szólni mielőtt a lakoma elrészegít - erre páran kuncogtak. -Először is köszöntöm az új sötét varázslatok kivédése tanárunkat. Professzor R.J. Lupin!- a tanár úr felállt mi pedig tapsoltunk.

- Tessék, ezért mondta hogy csokit kell ennetek- vonta le a következtetést Hermione. Ekkor valaki szólt a hátam mögött. - Hé Potter! Potter! Igaz hogy elájultatok? - kérdezte gúnyosan kimás mint Daraco Malfoy. Hatra fordultam ahogy Harry is mivel a teljes nevünkön szólított. -Dugolj be Malfoy- fordított vissza Harry. - Kitől tudhatta meg? - kérdeztem a többieket.

- Az idei évtől Rubeus Hagrid veszi át a legendás lények gondozása tanórákat- a Griffendél asztala tapsolt a leghangosabban kedves óriás barátunknak aki felállt és az egész asztal felborult. Mi csak nevettünk.

- Az idei évben az iskolát dementorok őrzik - kis moraj lepte be a termet. -Dementorok itt a Roxfortban?- kérdezte furcsán Hermione. -Sirius Black-re vadásznak, de ne féljetek a sötétséget mindig elűzi a fény - eloltotta a gyertyát majd újra meggyújtotta Dumbledore. -Most pedig sipirc az ágy!- mondta nekünk azzal intett egyet. -Ez kellemes volt- mondta Ron.

Elindultunk fel a lépcsőkön és én már lent hallottam valami ének szerű valamit. Jaj ne. Felértünk a kövér dáma portréjához. -Fortuna Major - mondta Seamus. A Dáma nem mozdult. -Ne, ne, ne ne! Várjatok egy kicsit! - mondta azzal elkezdett hangosan és magas hangon énekelni.

Mindenki lefogta a fület. Nem sikerült neki eltörni a poharat a kezében, ezért a mögötte levő falhoz vágott és így már logikusan eltört a pohár. -Hihetetlen, a puszta hangommal! - ábrándozott a Kövér Dáma. -Fortuna Major- mondta idegesen a bátyám nehogy újra elkezdjen énekelni. -Jólvan menjetek - azzal kinyílt az ajtó. -Köszönjük!- mondta viccesen Harry.

Bementünk és  azt láttam, hogy Harry meg Seamus valamit beszélnek aztán nevettek. Odamentem Harry-hez. -Jóéjt bátyus - mondtam miközben megöleltem, ő is visszaölelt. -Jóéjt hugi- mondta utána pedig mindenki ment a hálókörleteibe és már csak páran maradtak a klubhelyiségbe.

Bementem a hálónkaba és Fekete Párducot láttam az ágyon feküdni. Odamentem hozzá és megsimogattam. Ő csak dorombolt. Elmentem fürödni, fogatmosni és befeküdtem az ágyba. Még egy kicsit beszélgettünk a lányokkal és utána mindenki lekapcsolta a lámpákat.
Amint a fejem elérte a párnát el is aludtam Fekete Párduccal mellettem.

-Alison! Ébredj vagy el akarsz késni?- hallottam Hermione hangját. Nagy nehezen kikászálódtam a pihe puha egyből és elkezdtem készülődni.

5 perc alatt elkészültem és lementünk a klubhelyiségbe. -Jóreggelt!- köszönt Harry és megölelt. -Neked is - mondtam és utána leindultunk a nagyterembe. Sokan voltak már.

McGalagony  szokás szerint meghozta az órarendeket. -Jaj ne, jóslástan lesz az első óra - jajdult fel Ron.

-Nyugi Ron, nem lesz olyan rossz!- próbáltam nyugtatni. - Nem lesz olyan  rossz? Trelowney professzorral leszünk összezárva a barlangjába!- "háborodott" fel Ron. -Talán igaza van - állt mellém Harry. Köszönöm!

Felmentünk a terembe. Ron Harry mellé ült én meg Hermione mellé, ha itt lenne. -Üdvözöllek titeket az első jóslástan órán! Ezen az órán megtanulhatjátok hogy kell egy bögréből olvasni és látni - kezdte a professzor asszony, de megbotlott az asztalba így mindenki elkezdett nevetni. -Ennek mi értelme van?- kérdezte mellőlem Hermione. -Te meg hogy kerülsz ide?- lepődött meg Ron ahogy én is. -Eddig is itt voltam- válaszolta és  láttam, hogy egy nyaklánc szerű valamit rejt a talárja alá.

Kérdően néztem rá ő meg egy "később elmagyarázom" fejet vágott. Bólintottam. Trelowney beszélt pár diákkal és megrémisztette őket. -Cseréljétek ki a poharatokat azzal aki veletek szembe ül - adta ki az első feladatot. Én elvettem Hermione poharát, ő pedig az enyémet. Trelowney Harryékhez sétált.

-Nézz bele! Mond mit látsz - mondta Ron-nak. -Hmm... Én ezt egy görbekeresztnek nézem, ami ... valamilyen szenvedést jelent. Ezt pedig napnak nézem, az pedig az öröm jele - nézte Ron a szótárt is.

-Alisonnak is ugyan ez van- szólalt meg Hermione mellettem. Trelowney furcsán nézett. -Had nézzem a poharakat- kérte azzal Ron és Hermione odaadták a poharainkat. Trelowney belenézett, de el is dobta. Harryvel furán néztünk. -Kedveskéim... ez a Zordó- mondta remegő hangon. -Zorró? Mi az a Zorró?- kérdezte szerintem Seamus.

- Nem Zorró te idióta! A Zordó a legsötétebb ómen a világon. Egy nagy fekete kutya. A jelentése..... halál - mondta a másik osztály társunk.
Na most már kezdek félni, de tudom hogy Harry mindig mellettem van és megvéd

Uram isten borzasztóan sajnálom, hogy régen volt rész de a héten kb minden tantárgyból írtunk dogát és bioszra nagyon sokat kellett tanulni, de most itt van a rész! ☺ Írjatok meg mit gondoltok, mert abból tanulok is 😁 Igérem a következő rész hamarabb jön, főleg hogy már ma id tudok írni. És ne feledjétek holnap a cool-on lesz az Azkabani fogoly!
Addig is csín letudvaDóri

A Potter ikrekOù les histoires vivent. Découvrez maintenant