Az első randink óta Freddel már eltel jó pár hét. Sok házival tömnek meg minket, de végre itt a téli szünet!
Csomó hó leesett már. Sokat szoktuk hócsatázni. Ma mehetnek le megint Roxmortsba akiknek van papírjuk.
Harry-vel a nagy óra mögül nézzük a többieket.
- Alison támadt egy ötletem- szólalt meg bátyám.
- Hallgatom- válaszoltam mosolyogva.- Apa láthatatlanná tevő köpenye alatt lemegyünk a faluba- vigyorgott, mint a tejbetök.
- Ravasz, ravasz bátyus- vigyorogtam én is és felrohantunk a klubhelyiségbe. Harry felment a köpenyért, miután visszaért ráterítette mindkettőnkre és leindultunk.A belső udvaron Fred és George hóembert építettek és nevetgéltek. Felénk néztek és látták a lábnyomunkat. Basszus.
Fred Harry kezét, George az én kezem fogta meg és elkezdtek vissza húzni minket a kastélyba.
- Engedjetek el!- emelte meg egy kicsit a hangját Harry.- Nem rossz trükk...- kezdte Fred.
- Igen, de nem is elég jó- folytatta Goerge.
- De nyugi mutatunk egy jobbat!- lelkesedett fel Fred egy kicsit és rám kacsintott. Várjunk arra gondol?.....- Mi csak le akarunk menni Roxmortsba- nyavalygott bátyám.
- Tudjuk, le is fogtok menni, de mutatunk egy gyorsabb utat- magyarázta George.Miután beértünk az előcsarnokba elfordultunk jobbra és behúztak minket a sarokba. Utána lerántották rólunk a leplet.... szó szerint.
- Nagyokká avatunk titeket!- mondták egyszerre.
- Mi?- kérdezte vissza Harry. Fred egy pergament adott Harry kezébe. Tényleg az amire gondoltam.- Mi ez a vacak?- nézegette ideges a papírt.
- Mi ez a vacak kérdezi. Ez kérlek szépen a sikerünk kulcsa. A szívünk megszakad kiadni a kezünkből.... George- intett a másik vörösre Fred, hogy övé a terep.
- Ünnepélyesen esküszöm, hogy rosszban sántikálok- koppintott a pergamenre George a pálca hegyével és láthatóvá vált a Tekergők Térképe.
- A nemes Holdcsáp, Féregfark, Tapmancs és Ágas büszkén prezentálja: Tekergők Térképe?- olvasta fel Harry ami a térkép elején szerepel.
- Ők a szponzoraink- nézett a kincsre George.
- Ez a Roxfortot ábrázolja és ez... - nem tudtam befejezni mivel Fred befejezte a mondatom.- Dumbledore...- mondta
- A szobájában...- George.
- Járkál- fejezte be újra Freda mondatot. Úgy látszik őkis szoktak ilyet csinálni...- Gyakran szokott- rántotta meg a vállát George.
- Ez a térkép megmutat mindenkit?- tudakolta Harry.- Mindenkit- felelték a Weasley-k.
- Hogy hol van,
- Mit csinál,
- Nappal és
- Éjjel- váltogatva mondták.- Szuper! Amúgy honnan van?- kérdeztem végre én is valamit.
- Frics szobájából loptuk, elsőben- kaptam választ Fred-től.- Figyeljetek! A kastélyból 7 titkos alagút vezet ki. Ha ránk hallgattok- egyszerre mutatnak egy helyre- ezen mentek. A félszemű banya úton, a Mézesfalás pincéjébe vezet- adott útvonalat George.
- Húzzatok bele,Frics erre tart- húzta végig az ujját a térképen Fred.
- Ha végeztetek koppintsatok rá és mondjátok: a Csíny letudva. Másképp a titoknak vége- mondták a végét újra egyszerre. Mielőtt indultunk volna gyorsan adtam egy csókot Frednek amit mosollyal díjazott.
~ Mézesfalás pincéje~
Miután megérkeztünk a pincébe Harry óvatosan felnyitotta a csapóajtót, hogy megnézze tiszta-e a terep, de gyorsan vissza is csukta.
Gondolom valaki volt ott. Miután tiszta volt a terep felmentünk.
Amikor mentünk fel a lépcsőn véletlenül lelöktem egy dobozt, de szerencsére senki nem vette észre.
A bolt tele volt Roxfortos diákokkal. Ahogy léptünk volna ki az ajtón Harry "ellopta" Neville nyalókáját. Én csak nevettem.
A Szellemszállás felé vettük egyből az irányt gondolva, hogy barátaink ott lesznek.
Jól is gondoltuk. Csak arra nem számítottunk, hogy Malfoy és két kis szolgája is ott lesznek.
Malfoy épp sárvérűnek nevezte Hermionét amikor betelt a pohár nálunk. Harry-vel egyszerre nyúltunk hóért. Egymásra néztünk és dobtunk.
Az enyém telibe tálalta Malfoy fejét, Harry-nek csak a hasát sikerült eltalálnia. Vegülis kettőnk közül én vagyok a hajtó és hát én mindig fejre célzok.
Malfoy értetlenül fordult körbe, hogy megtalálja ki dobta a hógolyókat, de nem tálalt minket.
A rabszolgái mögé lopakodtunk. Én egyiknek a sapkáját a fejére húztam, Harry pedig a másiknak a gatyáját húzta le.
Malfoy felé indultunk. Ő elesett Crakban amikor hátrált. Megfogtuk egy-egy lábat és elkezdtük húzni a Szellemszállás felé. Ő csak kiáltozott.
- Mivan Malfoy, elhagytad a síléced?- viccelődött Ron.Malfoy úgy állt fel a földről mintha szögekbe húztuk volna őt. Hermionéék is nevettek. Miután mind a három Mardekáros eltűnt odamentünk Ron és Hermione mögé.
Harry Ron sapkájának a madzagát emelte fel-le én pedig Hermione haját mozgattam meg. Hirtelen abbahagyták a nevetést.
- Alison, Harry!- szólt ránk kuncogva Hermione.
- Ez nem volt vicces!- kapott a szívéhez Ron aki a legjobban ijedt meg kettejük közül.
Mi hárman csak nevettünk Ronon.Azután négyen karöltve indultunk meg a falu felé.
Sziasztok!! Nagyon nagyon kimondhatatlanul sajnálom, hogy ilyen régen volt rész de sajnos beindult a suli és a napjaim nagyon meg vannak tömve. Szóval igen, de itt van egy nagyjából hosszú rész! Es uram isten 3,6K olvasó!!!! 😱😱😱😱😱😱😱😱😱 ez nekem nagyon sokat jelent, köszönöm! Hamarosan jövök résszel! ❤ csíny letudva Dóri✌
DU LIEST GERADE
A Potter ikrek
FanfictionEz a sztori egy Alison Lily Potter nevű lányról szól aki Harry Potter ikertestvére. Harry 10 percel idősebb Alisonnál. Kövessetek őket a kalandokon!! MINDEN KARAKTER JOGA J.K.ROWLING-É KIVÉVE ALISON! Legjobb eredmények: #3- harry potter 2018. 11...