Aku dan Zachery pergi dating di OIO City Mall pada hari itu untuk melepaskan stres masing-masing. Dia baru sahaja selesai tiga pembentangan dan aku pula baru saja hantar dua assignments kepada lecturer. Jadi, apa lagi cara untuk menghilangkan stres.
Aku suka memeluk lengan Zachery ketika kami berjalan. Walaupun dia tidaklah sesado Iswan, tapi cukup padu untuk aku bergantung manja. Malah, bau maskulinnya sentiasa ada untuk membuatkan aku ralit dalam pelukannya itu.
"Sayang..." Dia memanggil aku ketika kami sedang makan di Noodle Ship.
"Ya, sayang."
"How's Maths War? Everything fine?"
"Jusqu'ici tout va bien."
"Good, then. Well, I might be busy in this upcoming weeks. I hope you will do good."
"Why? Ada event ke?"
"Adalah sikit. So I yang kena in-charge of it more or less. Stres tau."
Aku mula memicit kepalanya. Taklah picit sangat pun sebenarnya. Lebih kepada hendak melayan manjanya itu sahaja.
"It's okay. I kan ada. You know you can always tell your problem to me and I will listen to it, Zachery."
"Okay, baby. Thanks for being with me."
"Will do, honey."
Aku taklah selalu sweet sebegini dengan Zachery. Biasanya kami hanya berbual biasa-biasa sahaja. Jumpa setiap hari pun sebenarnya sukar juga kalau hendak diikutkan. Aku banyak kelas di waktu pagi dan dia banyak kelas di waktu petang. Bila sahaja masa yang ada untuk kami berjumpa satu sama lain. Maka terpaksalah kami korbankan waktu malam masing-masing.
"Sayang, you follow Ezzah kat IG ke?"
"Follow. Kenapa?"
"Kenapa follow dia?" Nampak tak seorang Natasha yang cemburu sudah menunjukkan belangnya sedikit demi sedikit.
"Salah ke?"
"I tak suka. Bukannya jealous tapi dia tahu tak apa yang you buat, ada kelas apa semua tu. Elle t'aimes! Tu ne sais pas?"
"Kalau dia suka I pun, macam I suka dia balik kan?"
"Je sais mais..."
"Tasha..." Ya, dia faham Bahasa Perancis. Siapa lagi yang mengajarnya kalau bukan aku yang memang separuh Perancis dan separuh Cina ini?! "You don't have to be jealous on something uncertain."
"I jealous because I love you, Zachery."
"Je comprends, Tasha. Just relax, okay."
"Why you do this? I mean, why you are so chill about it?"
"Because there is nothing between me and Ezzah. Kenapa you risau sangat?"
Aku tak tahu apa sebenarnya yang berlaku kepada aku dan Zachery hari ini. Aku dirasuk kecemburuan manakala Zachery seperti menidakkan perkara yang melahirkan kecemburuanku itu. Aku tahu aku tidak sepatutnya cemburu tapi entahlah. Ada firasat buruk yang berbisik ke telingaku.
"You dengan Iswan tu. I tak jealous apa pun."
"Dah kenapa petik nama dia tak pasal-pasal ni?!" Aku mulai rasa hendak naik angin. Memanglah aku tak berapa rapat dengan Iswan tapi untuk membabitkan dia membabi buta adalah sangat tidak wajar.
"Yalah, Tasha. I follow Ezzah pun you bukan main dah cemburu bukan main. You baik dengan Iswan sampai nak pergi kelas malam-malam pun berteman, I okey je. Then why if I boleh go with the flow but you nak snapped when it comes to your face?"
Shit! Kantoi! Siapa malaun yang pergi buka cerita ni?!
"Who tell you this?"
"Tasha, you tu bukannya unknown kat uni ni. Almost everyone from our faculties know you. Takkanlah dorang tak bagitau I ni. Tapi do I show any jealousy expression? Never! Then kenapa you susah sangat nak faham I punya position?"
"It's not that I jealous, Zachery."
"Then what is it? Come on, Natasha! Tell me!"
"You do know she likes you, right?"
"I utterly know that fact, Clara Natasha. So apa you nak cuba clarify sekarang ni?"
"Don't you think she got plans or something? To steal you from me?"
Dia diam. Okay, this is not good. Seriously not good at all. Zachery sangat berbahaya kalau dia tiba-tiba diam. Macam gunung berapi yang hendak meletup gamaknya.
"So you tak percayakan I lah cerita dia, kan?"
"Kenapa you bagi teori mengarut ni, Zachery?"
"Kalau you sungguh percayakan I, you wouldn't even care about this pun, Tasha. Sekarang ni, tell me why I shouldn't feel this way sedangkan you are the one who start everything? Nak kata salah I ke yang sebabkan paranoia you tu?"
"I'm not paranoid..."
"Sure you don't?"
"Why you say I am?"
Zachery tidak menjawab soalanku itu. Sebaliknya dia terus bangun dan menuju ke kaunter bayaran. Dia membayar makanan dan kami terus menuju ke keretanya di tempat letak kereta. Masing-masing seperti hilang mood untuk berjalan-jalan. Elok jugalah. Lagi lama kalau berdua, lagi banyak yang akan dibahaskan.
Di dalam kereta, suasana terlalu senyap sehinggakan radio pun tidak dipasang. Wajahnya juga terlalu ketat untuk dipandang. Ketika itulah, aku cuba memainkan peranan untuk memujuknya.
Tangan aku letakkan ke pahanya. Dia tidak menepisnya dimana ini memberi petanda yang bagus. Maknanya dia masih bersabar dengan aku. Good job, Natasha.
Aku cuba mengurut lembut lengannya. Aku perasan wajahnya sudah tidak semasam tadi. Tapi tidaklah sampai tersenyum pula. Namun ianya masih sebuah petanda yang baik.
Aku cium pipinya. Dia memejam matanya sekejap sebelum menyambung fokus pemanduannya semula. Dia berhenti di bahu jalan yang agak sunyi sebelum mematikan enjin. Aku tahu apa yang dia mahukan.
"You always know how to make me cool, right?"
"I'm sorry, Zachery..."
Dia mengelus rambutku. Lembut sahaja sentuhannya itu. Aku makin lentok di bahunya. Tangannya kucium lembut dan letakkan rapat ke dadaku. Dia mengucup dahiku dengan sangat romantis.
"You jangan risau, okey. I dengan Ezzah tu takde apa-apa pun."
"Okey. You pun tak payahlah cemburu dengan Iswan tu. Memanglah dia suka I tapi I takkan suka dialah. I have you already, right?"
"Gila tak cemburu dengan dia tu? Dia tu perfect top to toe kut. I ni macam kutu rambut je di mata dia agaknya."
"Eleh, kutu rambut ni jugaklah yang dapat I. Dia tu harap je handsome sado bagai tapi lambat sangat bertindak."
"Sebab dah memang rezeki I untuk dapat you."
Seatnya dibaringkan. Dia mencium bibir aku dengan sangat sensual dan romantik. Aku hanyut dalam sentuhannya. Aku tahu dia sangat menyukai perkara yang akan aku lakukan kepadanya selepas ini.
Lehernya aku cium dan dituruti ke lengannya. Zip seluarnya aku buka dengan tangan dan membonjol ereksinya dari dalam. Aku membuka seluar kecilnya dan megah berdiri bukti kejantanannya itu. Aku masukkan ke dalam rongga mulutku sehingga ke dalam.
Hampir setengah jam juga dia bergelut dengan syahwat sebelum memancutkan benih kelelakiannya ke dalam mulut aku. Sambil aku melakukan itu kepadanya, sambil dia meramas buah wanitaku di dada. Masing-masing melakukannya sehingga mencapai kemuncak kepuasan maksimum sendiri.
Namun, itulah sahaja yang kami berani lakukan. Tidak pernah lagi kami melakukan hal yang lebih bimbang berlaku sesuatu di luar jangka.
Ya, mungkin aku kotor. Tapi aku tahu bungaku masih mekar di situ...
YOU ARE READING
Sekuntum Bunga Bernama Natasha
RomanceKerana lelaki, aku kenal dunia Kerana lelaki, aku kenal diriku Kerana lelaki, aku kuat Zachery Hadri, aku tahu itu salahku Daniel Firmansyah, aku tahu itu khayalanku Hingga datangnya Iswan Aku tahu bungaku masih memekar