*************
pulang sekolah"aishh baru hari pertama aku sekolah dah buat pasal" ngomel Eunji sambil memimpin basikalnya dengan menutup buku di muka untuk membuat pelindung.
Tiba-tiba seseorang memegang tangannya.
Eunji terkejut
"kau Ingat kau tutup buku kau tu aku tak nampak" sengih Jungkook seperti muka yang jahat.
Eunji turun semula buku yang dilindung tadi.
"mana ada aku tutup, aku lindung daripada cahaya matahari laa" elak Eunji daripada kata-kata yang benar.
"apa masalah kau cari aku? kau nak apa? aku hutang kau ke?" ngomel Eunji sambil membuat mimik muka.
"kau ada hutang aku, bagi balik tali leher aku" Eunji mengeluar tangannnya seperti meminta sesuatu.
"masa bila aku ambik? Aku tak ambil pun" Eunji membuat muka tanda tanya.
"Kau ni dah tua ke? Kau lari tadi bawak bekal kau dengan tali leher aku, tu yang aku panggil kau tu, aku nak kau cari dalam beg kau sekarang! " Jungkook menolak dahi Eunji dengan jari telunjuknya.
"bila masa aku ambik kau niy memang bad boy suka tuduh-tuduh ora.... " Eunji mengomel sambil mencari tali leher di dalam begnya tiba-tiba dia jumpa tali leher itu. Eunji terus diam dan malu.
"haaa benda apa tuu tuduh-tuduh kau yang penipu ambik, niyy" Jungkook terus rampas tali lehernya dan menarik pipi Eunji.
"aduhh sakitlah" Eunji menampar tangan Jungkook.
"Itu balas dendam.Tadi kau gigit tangan aku" kata Jungkook
"tepilah aku nak balik" Eunji terus berjalan tanpa menghiraukan kaki Jungkook yang terkena tayar basikalnya itu.
"aduhh" Jungkook menarik kakinya selepas tayar itu kena kakinya.
'''kau banyak hutang aku Eunji!!!!''' Jerit Jungkook sambil menginjut-injut kakinya yang kesakitan.
Eunji mengelir lidah ke arah Jungkook sambil bawa basikal.
(T.B.C)
YOU ARE READING
Bad Boy 나쁜 소년 ✔
FanfictionEunji melihat ramen hanya tinggal satu saja lagi. "inilah peluangku" Eunji mengambil ramen itu secepat mungkin. Tiba-tiba seseorang merampasnya. Eunji merebut kembali. Orang yang merampas itu juga tidak melepaskan peluangnya. Ramen itu terjatuh...