"Eunji saya rindu awak"
'macam pernah kenal jaa suara tu' bisik hatinya Eunji mengelap air matanya dan berpaling ke belakang.
"Taehyung" Eunji terus memeluknya.
"awak rindu saya jugak ke Eunji? selepas awak pergi dari kampung hidup saya boring sangat sebab awak tak ada, sebab itulah saya berusaha datang ke bandar cari awak tuu" Taehyung mengelap air mata Eunji yang mengalir.
Tiba-tiba perut Taehyung berbunyi menandakan waktu makan.
Eunji melihat Taehyung.
"mungkin bunyi motor lalu kot,Hehehe" selamber jer Taehyung.
"awak laparkan jomlah kita makan saya ada satu kedai ni masakan dia sedap." Eunji ketawa, wajahnya kembali ceria.
"Jomlah tak kira kedai apa pon janji boleh makan dgn Eunji" Taehyung memegang perutnya yang berbunyi itu.
************
Jungkook dalam perjalanan ke rumah Eunji.Ketika sampai di rumah Eunji.
Jungkook melihat seseorang lelaki memeluk Eunji dari belakang.
Jungkook memberhentikan motornya.
Jungkook terkaku.
"siapa lelaki tu? suka hati jer dia peluk maid aku" geram Jungkook .
Jungkook teruskan perjalan untuk memberhentikan scene peluk memeluk itu.
Tiba-tiba Eunji memeluk kembali lelaki itu.
Jungkook memberhentikan motornya dan kembali kerumahnya.
'Tak guna betul suka hati jaa lelaki tu dia peluk entah sapa² lelaki tu mungkin orang jahat ke?' bisik hati Jungkook memandu motornya dengan laju tanpa menghiraukan kereta yang bunyikan hon kepadanya.
**********"haa mak dan ayah Eunji tak ada! lepas tu saya nak tidur mana? Saya ingat mak ayah Eunji ada dekat rumah boleh saya tumpang rumah awak" bulat mata Taehyung.
"elehh kita kecik² dulu pun tidur berdua jugak.. tak payah buat² terkejut laa malam nih awak tidur dekat bilik ruang tamu saya tidur dekat bilik saya" Eunji menjeling Taehyung.
"ouhh ye ke hermm" Taehyung senyum seperti kerang busuk.
(T.B.C)..
Minta maaf kalau cerita saya tak best
YOU ARE READING
Bad Boy 나쁜 소년 ✔
FanfictionEunji melihat ramen hanya tinggal satu saja lagi. "inilah peluangku" Eunji mengambil ramen itu secepat mungkin. Tiba-tiba seseorang merampasnya. Eunji merebut kembali. Orang yang merampas itu juga tidak melepaskan peluangnya. Ramen itu terjatuh...