Bad Boy 14

443 42 6
                                    

Sudah tiga minggu Eunji menjadi maid kepada Jungkook.

Hanya seminggu lagi Eunji menjadi maidnya.

Ibu dan ayah Eunji belum lagi pulang ke rumah kerana projek ayahnnya belum selesai di sana.

Eunji dan Jungkook semakin lama semakin mesra.

Masing-masing menyimpan isi hati mereka sendiri.

Sekolah

"Eunji apa hubungan awak dengan Jungkook? sekarang sekolah ni dah kecoh pasal awak berdua tahu tak?" tanya
Naeun yang mengambil berat tentang kawannya.

"ye ke? mereka tahu dari mana?" bulat mata Eunji.

"yang saya dengar mereka nampak awak mesra dengan Jungkook di atas bumbung sekolah" cerita Naeun lagi.

'mesra ke bergaduh' bisik hati Eunji.

Tidak sempat Eunji cerita teacher sudah datang.
**********
Apartmen Jungkook

Eunji sedang mengemas di bilik Jungkook.

"Eunji keluar sekejap aku nak tukar baju ni?" Jungkook mencari bajunya di dalam almari.

Eunji tidak menghiraukan kata-kata Jungkook.

"hey Eunji keluar sekejap" Jungkook memanggil Eunji yang sedang kusyuk mengemas.

Eunji buat selamber tidak mendengar.

Jungkook terus membuka bajunya tanpa menghiraukan Eunjj.

Eunji membulat matanya.

"kenapa? terkejut saya buka baju,Tu belum buka seluar lagi. Tula tadi saya suruh keluar tak nak" Jungkook mendekati Eunji.

Eunji mengundur ke belakang dan tersandar di dinding.

'dia nak buat apa pulak dah niy' bisik hati Eunji dengan mukanya yang merah.

"tu laa mulut awak niy suka sangat bercakap sekarang dah berat mulut dah" Jungkook memicit mulut Eunji.

"huu suyu nok kuluar luu niy" mulut Eunji muncung kerana dipegang oleh Jungkook.

Jungkook tutup matanya dan bibirnya   mendekat ke mulut Eunji.

Eunji menolak Jungkook yang berada dekat didepannya dan Eunji lari ke ruang tamu.

Jungkook hanya senyum jahatnya itu.

"Sayang Eunji nak pergi mana tu sini lah." Jungkook memanggil Eunji dgn ketawa jahat.

'fiuhh selamat aku daripada kena sakat dengan mamat bad boy tuu' Eunji nafas lega.

"kenapa panas sangat ahh?" Eunji mengipas tangannya kerana kepanasan.

Eunji pergi ke dapur meminum air kerana panas.
************
"huuhh panasnya" Jungkook jugak merasa panas selepas scene yang tadi.

"baik aku mandi" Jungkook membuka pakaiannya dan terus mandi.

(T.B.C)...

 Bad Boy 나쁜 소년 ✔Where stories live. Discover now