SHUU - Chapter 11

3K 126 14
                                    

  "A to jste vy, potřebujete ode mně něco?" zeptala jsem se s úšklebkem na tváři. Proti mě stály 3 holky z mojí třídy. "Jak se opovažuješ s námi takhle mluvit." vykřikla jedna z nich a nakopla mě do břicha. Odlítla jsem asi o 2 metry dál a narazila jsem zády o zeď. "Kuck, kuck" zakašlala jsem, jak mi vyrazily dech. Přeci jenom to byly upírky takže sílu měli oproti mně pořádnou. "Přejdu rovnou k věci." řekla další z nich. "Drž se od Shua dál." sykla na mě a probodla mě pohledem. "Ha, jasný. A jak to mám asi udělat?" zeptala jsem se posměšně a ukázala na svůj znak na krku. V tu chvíli mi přilítl další kopanec, tentokrát do ramene. "Tsk" sykla jsem bolestí ale stále jsem měla svůj úšklebek na tváři. "Však počkej, tohle ti nevýjde." řekla třetí a vrazila mi pěstí. "Kuck," zakašlala jsem znova a to už jsem vyplivla krev. Schytala jsem dalších pár ran. "Ha, jste u-ubohé." procedila jsem mezi zuby a snažila se postavit. Přilétl další kopanec, který mě znova složil na zem. V tu chvíli se otevřeli dveře. "Ale no tak holky, ani šikanovat pořádně neumíte." ozvalo se posměšně. Do místnosti přišel jeden z upírů také z mojí třídy. Myslím že se jmenuje Ren, nejvíc populární kluk hned po bratřích Sakamaki. A k mé smůle přítel jedné z upírek co mě tu mlátili. Došel a k nám a klekl se ke mně. "Ale copak Ann." řekl a pohladil mě po tváři. Vyjela jsem po jeho ruce a kousla ho. "Nevyslovuj mé jméno, je mi z toho špatně." procedila jsem mezi zuby a vyplivla jeho krev. "Ty sv+ně"vykřikl a chytil mě pod krkem. Zvedl mě do vzduchu a přiblížil se. "Docela by mě zajímalo," odmlčel se "Jak vysvětlíš Shuovi kousnutí na krku od jiného upíra." zašklebil se na mě zlověstně. V tu chvíli mi projel mráz po zádech. "Nech mě na pokoji." zakřičela jsem a začala kolem sebe kopat. Přiletěla mi další rána do břicha. Už takhle jsem nemohla dýchat. Ren mě pustil pod krkem ale následně mě chytil za ruce a přitlačil na zeď. "Tak schválně." řekl ještě a začal se přibližovat k mému krku. "Nech mě! Ne! Dost! Přestaň! Prosím!" křičela jsem ale on se stále přibližoval. Vytryskli mi slzy. Ne to se nesmí stát. Všechno jen né tohle. Shu mě bude nenávidět. To nechci. Ne. Křičela jsem v duchu a škubala sebou. "Prosím dost" špitla jsem z posledních sil. V tu chvíli se sevření uvolnilo a ozvala se rána. Otevřela jsem oči. Ren ležel na druhé straně místnosti rozpláclý o zem. Přede mnou stál Shu. Ještě nikdy jsem ho takhle neviděla. Třásl se vztekem. Naprosto zuřil. Ty tři holky  vzaly nohy na ramena a utekly. "Zkazil si nám zábavu, že Ann." uchechtl se Ren když se dokázal zvednout. Než jsem stihla cokoliv říct. Ren vyrazil proti Shuovi. Shu se vyhl úderu od Ren a pořádně ho nakopl. Zvedl ho pod krkem a nechal ho viset ve vzduchu. "Ty-ty haj+le!" řval po něm Shu a napřáhl se že mu jednu vrazí. Musela jsem ho zastavit. "Shu přestaň!" křičela jsem ale ignoroval mě. Z posledních sil jsem se zvedla a objala jsem ho zezadu. "Prosím dost, on za to nestojí, nesnižuj se na jeho úroveň." křičela jsem na něj.  

(Zkusíme něco nového :D jelikož Annie dostala tak do těla že by se jí špatně mluvilo :D )

Z pohledu Shua :

Držel jsem toho hazla ve vzduchu. Měl jsem chuť ho zabít. Jo udělám to. Vařila se mi krev v těle. "Prosím dost, on za to nestojí, nesnižuj se na jeho úroveň." vzbudila mě z transu Annie.  Objímala mě zezadu. Celá se třásla. Všude byla cítit její krev. Pustil jsem ho tvrdě na zem. Chytl jsem její ruce a vyprostil jsem se z jejího sevření. Otočil jsem se abych se jí podíval do očí. Brečela. "Vidíš? jsem v pořádku." řekla a snažila se usmát. Byla celá domlácená. Roztrhaná uniforma, všude měla modřiny. Na několika místech jí tekla i krev. A i přesto stála a usmívala se na mě. Uhnul jsem pohledem. Třásl jsem se vzteky. Otočil jsem se na Ren který ležel v bezvědomí. "Nech ho být." řekla znova Annie a chytila mi hlavu do dlaní. "Vidíš jsem v pořádk..." podlomila se jí kolena a šla k zemi. Ryhle jsem jí chytl a vzal do náruče. "Jedeme hned domů. Musíš se nechat ošetřit." sykl jsem a nesla jí pryč. Chodby byly prázdné jelikož byla poslední hodina. 

Relics of Vampires (Diabolik Lovers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat