SHUU - Chapter 19

1.8K 94 2
                                    

Zdravím vás všechny (po opravdu hodně hodně hodněěěěěěěě) dlouhé době :P Ano já vím a moc se taky omlouvám, avšak na mojí obranu :3 stalo se mi v poslední době docela dost nepříjemností. Zaprvé jsem si vykloubila rameno (3 týdny bez pohybu), dále pak chřipka (ta dokonce dvakrát a teď jsem zase nemocná :/ ) na to pár dalších věcí a nakonec to krásně zakončil požár našeho domu ... opravdu nedá se říct že bych měla nudný život :d 

No každopádně tady je další kapitolka :D nevím jak často budu teď zase vydávat, jelikož můj počítač ten požár nepřežil :D teď píšu na počítači mých prarodičů :D Jen aby jste věděli, že zatím vám nic moc slíbit nemůžu :D 


"Ach, au, moje hlava, bože to bolí..." procedila jsem mezi zuby, když mi tělem postupně začala projíždět bolest. Otevřela jsem oči, ale všude byla tma, posadila jsem se. "Hm takže pořád tady..." vzdychla jsem si, když jsem si uvědomila, že jsem stále v té tmavé místnosti bez ničeho, kde mě včera Richter nechal. Na druhou stranu, ještě že byla tma. Díky tomu jsem totiž neviděla své zranění. Odhadovala jsem že to nebude hezký pohled. Po zádech, krku, hrudi, rukou, nohou... naprosto všude jsem cítila jak mi stékají a zasychají pramínky krve. Podle bolesti to nebyly jen krvácející rány, ale i modřiny a odřeniny jsem musela mít snad všude. Postavila jsem a opřela jsem se o zeď. "Zlomenýho... asi nic nemám." špitla jsem, jakmile jsem se pokoušela pohnout snad všemi částmi těla. 

"Pššššt, Miko buď ticho, a necpi se sem..." "Ester uhni já tu byla dřív." "Uklidněte se obě dvě." Slyšela jsem šramot a hlasy. Najednou se rozlítly dveře a do místnosti se dostalo světlo. Musela jsem přivřít oči. "Pane bože, slečno Annie, vy vypadáte." vykřikl na mě známý hlas. Lisa, Ester a Mika se proti mě vyřítili a začali mi ošetřovat rány kapesničkama. "Co tady d-děláte, jak j-jste prolomili to ovládnutí." sykla jsem, jak mě rány pálily. "Včera jak vás pan Richter odváděl jste do mě narazila a já tím pádem zacítila vaši krev, nehledě na to, že  vašem odchodu byla všude po chodbách." vysvětlila Lisa. "Dostali jsme za úkol to uklidit. Tak jsme trochu vaši krve smíchali s vodou a tady je náš "anti-ovládací" parfém." dodala Mika a vytáhla lahvičku od parfému s červenou tekutinou uvnitř. "Celou noc jsme strávili tím,  že jsme se snažily osvobodit od pana Richtera co nejvíc služebnictva." skočila do toho pro změnu Ester. "Skoro všechny pokojské a kuchyňský personál už jsem osvobodili, ale máme problém se strážemi, neustále se mění a nikdy nejsou sami." dodala ještě Lisa. "Každopádně si musíme pospíšit, dostaly jsme rozkaz vás přivést k panu Richterovi, musíme rychle utéct!" sykla Ester a začali mě táhnout ven. "N-ne počkejte." zastavila jsem je a pohlédla jim do očí. "Pokud utečeme tak Richterovi dojde co se děje, a kvůli mému zranění nás najde dost jednoduše." ušklíbla jsem se jak mě bolelo a pálilo celé tělo.  "Ne neutečeme." řekla jsem klidně. "Ale co..." namítla Mika ale já ji zastavila. "Splníte rozkaz a přivedete mě k Richterovi, musíte se tvářit  a chovat jako by jste byli pod jeho kontrolou jasné?" zeptala jsem se. Dívali se jedna na druhou ale ani jedna neodpověděli. "Mezitím musíte pak kontaktovat Shua a vysvětlit mu co se tu děje. "Ah, Pan Shu už o všem ví, hned jak vás pan Richter odvedl jsem mu volala a vše mu vysvětlila, je na cestě sem." řekla Ester. "Dobře, tak teď už jen zbývá zdržet korunovaci a osvobodit zbytek služebnictva." řekla jsem s úsměvem.

"Jste si jistá slečno?" pípla Mika když mě podpíral abych došla do hlavní síně kde již čekal Richter. "Ano jsem a nezapomeňte, hned jak odejdete začněte s tím osvobozováním. Pokusím se ho zdržet jak jen to půjde. Pokud vše klapne tak by měl Shu a ostatní dorazit přesně v čas otevření nádvoří, a tam  již musí být stráže zpátky v normálu aby poslechly Shua a ne Richtera." 

"Jděte!" pípla jsem když jsme již stáli před dveřmi síně. Všechny odešli a já si oddychla. Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř. "Vypadáš hrozně..." zahlaholil Richter hned jak jsem zavřela dveře. "A díky komu!" cekla jsem vztekle. "Hmmm, pořád vzpurná." uchechtl se a došel ke mě. "Neboj, budeme mít spoustu času na to tě "převychovat"" Procedil mezi zuby a ušklíbl se. Otočil se ode mě a došel až k obrovskému balkónu, který byl sic otevřený ale stále zatažený závěsy. "Už jen hodinu, a stanu se králem upírů a vládcem zdejšího světa." vykřikla a roztáhl ruce a zvedl je ke stropu. "Ha Ha Ha HAAA. A tyyyy... " otočil se ke mě a hrozivě se ušklíbl. "budeš po mém boku, budeš mě milovat a vážit si mě." křičel a při tom se smál jak šílený. "Nikdy!" špitla jsem a podívala se do země. V tu samou chvíli jsem ucítila ránu a praskání skla. "Kuck, kuck" zakašlala jsem a ucítila jsem další krůpěje krve. Richter m totiž udělil ránu a já odlítla směrem k obrazu který následně spadl a roztříštil se o mne. krev mi tekla už i z hlavy a čela. "cha Cha HA ha HA..." smál se jak pominutý. "Však neboj ono tě tohle chování přejde." sykl a chytl mě za ruku. "Au! nech mě!" křičela jsem ale marně. Richter mě táhl směrem k tomu balkónu, kde již byly připraveny dvě křesla. Vpravo bylo jedno obrovské se zlatým lemováním a honosnými znaky a reliéfy. Po levé straně stálo jedno menší také zdobené, avšak bylo stříbrné až šedivé a mělo až moc dlouhé opěradlo. Když mě dotáhl blíž uviděla jsem proč. Richter mě silou posadil do toho křesla a následně něco začal štrachat nad mojí hlavou. Ano byly to řetězy s okovy. Nasadil mi je a zacvakl zámek. "Tak a tady počkáš dokud cermoniál nezačne." sykl a ve vteřině byl zase pryč. 

Seděla jsem tedy na balkóně zatím přetaženým závěsy. Moc dobře jsem věděla proč. Jakmile se odtáhnou tyhle závěsy tak se ocitneme na královském nádvoří. Jsem si jistá že již tu stojí celé řady různých šlechticů a aristokratů, stejně tak jako normálních upírů. Všichni chtějí vidět korunovaci nového krále. Avšak ... všichni si myslí, a čekají že se zde na tomto trůně objeví Shu. Naneštěstí, ještě neznají děsivou pravdu...

Tak tady to je :D s horečkou skoro 39 víc teď asi nenapíšu :D tak doufám že prozatím stačí :D  Jinak zase se omlouvám za chyby a překlepy :P  :3

===Helen===

Relics of Vampires (Diabolik Lovers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat