,,Takže, vám taky přišel ten divný dopis a okamžitě jste odjížděli?" zeptala se Naomi se svým gestem narovnávání brýlí. Všechny přikývly. ,,Tak alespoň, že jsme tu všechny spolu a nic se nikomu nestalo." řekla jsem a pořádně se na ně usmála. Už od mala jsem byla něco jako jejich "velká sestra". Je pravda, že jsem nejstarší, ale to není jediný důvod. Vždycky jsem všechny chránila a pomáhala jim, takže si tak nějak zvykly na to, že tu jsem vždy pro ně a dalo by se říct, že mě i celkem poslouchají. ,,Holky!" začala jsem. ,,Netuším, co se nám stane dál. Nezkoušejte žádné blbosti, to platí hlavně pro tebe Chiko!" podívala jsem se na svojí kamarádku a ta jen dotčeně nafoukla své tvářičky. ,,Nestavte se proti upírům, nechci vás nijak děsit, ale chci abyste si uvědomily, že již nepatříme ke skupině lidí venku, ale k "upířím dívkám" a nikde se nepíše, že nám nesmějí ublížit." dořekla jsem a povzbudivě jsem se na ně podívala. ,,Nebojte se to zvládneme!" řekla jsem ještě, když v tom se otevřely druhé dveře, které byly v místnosti.
Vešla ta samá paní, co seděla za tím velkým stolem u vstupu. Za ní přišlo pár dalších lidí v bílých uniformách. Když se zavřeli dveře, rozhlédla se po místnosti. Najednou tu bylo hrobové ticho. ,,Zdravím vás všechny. Mé jméno je Elizabeth Nakamura (divné spojit britské jméno a japonské příjmení :X) a přišla jsem pro to, abych vám vysvětlila, proč tu teď jste." zakončila větu, ale následně pokračovala. ,,Vy právě jste teď tady, abyste naplnily dohodu mezi lidmi a upíry. Bylo vybráno 50 dívek z vyšších vrstev, abychom udrželi mír." znova zakončila svůj proslov a přejela po všech pohledem. ,,Nejdříve vám vysvětlím, proč tato dohoda existuje. Existuje proto, aby rod upírů nezanikl. Když se narodí dítě upírů chlapec, je vše normální. První syn většinou zastoupí pak svého otce a další synové v linii mají také své povinnosti. Když se do rodiny narodí dívka, tak žádné společenské místo nedědí. Důvod je jednoduchý. Pokud se dívka narodí jako upír, již nemůže mít děti. Jelikož někdo, kdo je již mrtvý nemůže dát "život" někomu dalšímu. Na druhou stranu pokud je lidská žena přeměněna na upíra, tak následně může otěhotnět." zakončila vysvětlování Elizabeth. Po místnosti byl najednou docela ruch. My jsme se pouze namáčkly na sebe, ale zatím jsme nic nekomentovaly. ,,TICHO!" křikl jeden z těch v bílých uniformách a Elizabeth pokračovala. ,,Takže jste tady kvůli zachování rodu. Ale dejte si pozor! To, že si sem mladí upíři chodí pro budoucí manželky ještě neznamená, že se jimi stanete!" odmlčela se a střetla se se mnou pohledem. ,,Jakmile vám bude vybrán upír, jste jeho majetek. Když se rozhodne vás prodat, může. Když se rozhodne z vás udělat služku, může. Když se rozhodne vás zabít, může." Elizabeth znova zastavila svojí řeč a rozhlédla se. *Věděla jsem to.* projelo mi hlavou a zatnula jsem ruku v pěst. Podívala jsem se na všechny, abych se ujistila, že všechny pořádně poslouchají. Mezitím proslov zase pokračoval. ,,Upíři jsou samozřejmě děleni do společenských vrstev. Nejvyšší je královská rodina, pak rodiny královského rodu, následně aristokrati a pak až zbytek. Vás budeme rozdělovat do kategorií určené podle vaší kvality krve. Nejen kvůli vy víte (vy víte kdo! :D Někdo tady fanoušek Harryho Pottera? :D) čemu (jídlo :D) ,ale také kvůli tomu, kdybyste se staly manželkami tak, aby byly zdravý potomci." znova zastavila proslov (omlouvám se, ale v nějaký kapitole vše vysvětlit musím :P ).
,,Teď budete rozděleny do kategorií. Projdete testem, který určí jakou kvalitu máte vy. Nemusíte vědět, co je to za test. Prostě se budete řídit pokyny. Vevnitř je velký sál, kde se to bude odehrávat. Přišlo spoustu důležitých upírů, kteří se na to chtějí podívat. V našem světě, je to jako slavnost. Také přišlo spousta upírů, kteří si z vás budou vybírat, avšak ne dnes. Takže nezkoušejte utéct nebo nějaké hlouposti. Neprojde vám to!" poslední větu zdůraznila a v místnosti bylo zase ticho. ,,Poslední věc kterou vám zdělím. Do kategorií se řadíte podle barev, která vám vyjde. Kategorie pro normální upíry, která je většinou nejvíce obsazená, to jsou různé odstíny černé a šedivé. Dále pak lidi s nižším postavení to jsou odstíny modré a zelené. Pak kategorie pro aristokraty to jsou odstíny červené a oranžové. Následně kategorie pro královské rody, což jsou odstíny fialové a růžové a nakonec nejvyšší kategorie, což je královská rodina Sakamaki, tak ta má barvu bílou a stříbrnou." dořekla a pak se zamyslela. ,,Ještě je jedna barva pro nejvyšší kategorii, pro královskou rodinu, a to zlatá. Ale ta se naposledy objevila před více než --- lety a ta patřila manželce třetího krále." dodala ještě a odešla.
Otočila jsem se na své kamarádky a všechny se tvářily tak nějak v klidu. Což mě překvapilo. ,,Děje se něco? Jste v pořádku?" ptala jsem se a holky se na mě jen usmály. ,,Ano, jsme!" odpověděli sborově a svalily jsme se do jedné velké hromady.
Tak tady zase ukončíme :D
===Helen===
ČTEŠ
Relics of Vampires (Diabolik Lovers FF)
FanficSvět je pod nadvládou královského upírského rodu Sakamaki. Lidi žijí ve strachu z upírů, ale nemůžou proti nim nijak bojovat. Proto vznikla dohoda mezi lidmi a upíry. A to konkrétně znamená, že každých 5 let lidi pošlou několik vybraných dívek a...