Kim TaehyungHerkesin kendine has bir hikayesi vardır. Dünya adaletli bir yer olmadığından dolayı herkesin yaşadığı öykü farklıdır. Bazı insanlar şanslı doğmuştur bazıları ise acı kaderine mahkumdur.
Ama bir gerçek var ki herkes kendi kaderini kendi belirler.
Şuan oturduğum yerde olmayı kendim seçmiştim, karşılıksız kalacağını bildiğim halde birinden hoşlanmayı kendim seçmiştim, ve hatta lise de benden büyük birine kafa tutup dayak yemeyi kendim seçmiştim.
Bazı anılar kafama doluşurken gülümsemeden edemedim gerçekten alışılmadık bir kişiliğim vardı.
Kulaklarım sevdiğim müzikle dolup coşarken saçma düşüncelerimi bir kenara atıp yanıma oturan bedene baktım. Yeni yıkadığı belli olan saçlarıyla duş alıp geldiği çok belliydi herkesi kıskandıracak şekilde tuhaf biçimli bir burnu vardı. Ah bide benim gibi yakışıklı bir bedeni ve yüze sahipti.
Bakışlarımdan kıpırdanıp bana doğru dönünce bakışlarımı kaçırdım. Omuzlarımın dürtülmesiyle geri başımı ona çevirdim. Yakalanma hissi çoktan bedenimi ele geçirmişti.
"Adın ne?"
Yönelttiği soruyla mahçupça gülümsedim.
"Kim Taehyung, senin?"
"Byun Baekhyun. Tanıştığımıza memnun oldum." Gülümseyerek uzattığı eli bende gülümseyerek sıktım.
"Bende."
Tam o sırada içeri hocanın girmesiyle bakışlarımızı oraya çevirdik ve konuşmayı kestik.
Elindeki birkaç dosya ve kağıt parçasını masaya koyup bize döndü. Sınıfa şöyle bir göz gezdirdi ve yoklama kağıdını eline aldı.
--
Ders hocamız dersin bittiğini söyleyerek dışarı çıktığında rahat bir nefes aldım. Ders çok boğucu ve sıkıcı ilerliyordu. Yanımdaki sesse kulak vererek ona dikkat kesildim.
"Hadi gidip bir kahve alalım zaten bugün ders programı bu kadardı bugün başka dersimiz yok."
Sabırsızca ayağa kalkıp cevap vermemi bekledi. Onu onaylayıp sınıfın içinden çıktık.
Üniversite ortamı kesinlikle gördüğüm hiçbir ortama benzemiyordu. Buranın farklı bir aurası vardı.
Boş bir yer bulup oturduğumuzda karşı tarafta oturan arkadaş grubunun konuşmasına kulak kesildim.
Jimin adında biri hakkında konuşuyorlardı konuşma ilerlediğinden daha fazla kulak kabarttım.
"Bugün okula gelmediğini duydum hasta falan değildir demi?"
Endişeli çıkan sesi alayla gülen bir ses kesmişti. İstemsizce kaşlarımı çatmıştım.
"Park Jimin'den bahsediyoruz bahse girerim keyfinden gelmemiştir."
Arkadaş grubu gülüşürken dikkatimi tekrardan Baekhyun'a verdim. Telefonunu almış bir şeylere bakıyordu. Sorup sormamak arasında kalarak sormamın meraklarımı gidereceğini düşünerek sorumu ona yönelttim.
"Park Jimin kim?"
Baekhyun gözlerini bana dikip ciddi olup olmadığımı sorgular gibi yüzüme baktı.
Ciddi olduğumu anlayacak ki yerinden doğruldu ve gözlerime bakmayı devam ederek konuşmaya başladı.
"Okulun popülaritesi diyebiliriz. Tüm okul onu tanır genelde zor konuşulan bir tip basit insanlarla pek muhatap olmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee /Vmin
FanfictionHerşey o gün onun üzerime kahve dökmesiyle başladı.. Yan çiftler:Yoonkook Namjin