Okuyanlar kendinizi belli edin vote ve yorumları bekliyorum.-
Jungkook
Yayıldığım koltukta gerinerek önümde dizdiğim aburcurlardan birini ağzıma attım.
Bugün sınavlarımın bittiği gündü ve
Açtığım virüslü dizi izleme sitesinde aptal bir poker reklamı çıktığında gözlerimi devirmeden edemedim sırf bu sebepten Netflix üyeliği bile alabilirdim.
Reklamın geçmesini beklerken telefonum titremesiyle elim telefonuma gitmişti.
Gelen mesaj arkadaşımdan veya ailemden biri değildi hastaneden olduğunu görmemle kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalkmıştı.
Dün refakatçisi olduğum için Taehyung'un parasını ödemem gerektiği hakkında bir mesaj vardı.
İstemsizce gözlerimi devirmiştim onu oraya götüren arkadaşı parayı ödemeden mi gitmişti yani?
Tam ona mesaj atacaktımki bunun kabalık olacağını düşünüp derin bir nefes verdim.
Bir bu eksikti..
—
Ayaklarım kendini büyük hastanenin önünde durduğunda bir an duraksadım.
Gözlerim büyük gösterişli hastaneyi incelerken hala neden burada olduğumu sorguluyordum.
Sürmeli kapıyı ittirip içeri girdiğimde bir farklılık sezmiştim.
Sarı olarak kapatılmış yerler vardı ve çoğu yeri o şeyle kaplamışlardı.
Hole döndüğümde kimsenin olmadığını görmemle içimden sessizce küfürler etmiştim.
Rastgele bir yere gidip sarı bariyerin altından eğilip geçtiğimde ortam daha da hareketlenmişti herkes bir yerlere koşturuyor işini yapmaya çalışıyordu.
Birisi gelip elindeki birkaç dökümanı elime verip onları ismini anlayamadığım bir yerlere götürmemi söyleyip ortadan kaybolduğunda şaşkınca arkasından bakakalmıştım.
Biraz daha ilerlediğim zaman çekim seti gibi bir yerde olduğumu anlamam uzun sürmemişti.
Sete biraz daha yaklaşmamla oyuncu Kim Seokjin'i görmemle elimdekileri düşürmüştüm.
Çünkü hemen yakınımdaki insan Güney Kore'nin en iyi oyuncularından birisiydi ve birçok filmi ile dizisini izlemiştim.
Şaşkınlıkla açık olan gözlerimle düşürdüğüm şeyleri umursamadan ona doğru yürümeye başlamıştım çok fazla gürültü ve karmaşa olduğu için fark edilmemiştim zaten.
Tam ona yaklaştım derken birden kolumun çekilmesiyle kendimi başka yönde bulmuştum.
"Seni buralarda daha önce gördüğümü hatırlamıyorum?"
Sorarcasına konuşan ve kolumu tutan kişiye baktığımda simasının tanıdık geldiğini düşünmüştüm.
Bir süre daha hatırlamaya çalıştığımda dün gördüğüm asansördeki adam olduğunu anlayınca şaşırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee /Vmin
FanfictionHerşey o gün onun üzerime kahve dökmesiyle başladı.. Yan çiftler:Yoonkook Namjin