Epilog.❤

365 59 39
                                    


"Hyung saya sayang sangat kat my aeris tapi kenapa mereka buat macam tu?  Apa salah aeris? Kenapa perlu tolak mereka?  "Kata baekhyun dngan nada sedu smbil matanya melorot kearah aeris nya yg sedang berusaha mengelak daripada ditolak dngan palang besi oleh staff mnet.

"Hyung tahu aeris x salah tapi kita x boleh buat apa" kata suho lemah.

Mata suho juga mnghala kearah aeris, ada yg mnjerit menahan sakit. Ada yg terbaring.

Hati siapa x sakit apabila fans yg selama ini teguh menyokong mereka diperlakukan sebegitu. Kenapa mereka tergamak memperlakukan sebegitu.

"Saya tak kira hyung!  Saya nak selamat kan aeris! " kata baekhyun dn terus bangun. Suho x sempat menahan baekhyun, belum sempat kaki baekhyun melangkah kearah situ tiba tiba telinganya menangkap seseorang bercakap.

"Nak tau x ada sorang fans exo ni mati! " kata staff mnet.

"Hah mati?  Haa Bagus la helokkan semua mati lagi Bagus. Apa yg Best sangat pasal EXO tu pon aku tak tau. Aku setuju sangat kalau ceo mnet ni nk jatuhkn exo dn sm tu. Mereka terlalu berlagak. " kata seorng lagi staff mnet itu.

"Aku pon sama" . Blas yg sorng lagi tu.

"Yg ad mati tu sbb apa? "

"Sbb ad staff kita hentak kepala budak tu dngan palang besi sbb tu kiok terus budak tu hahahahahahahaha. " lepas itu mereka ketawa berdekah.

"Bangsat punya orang! " jerit baekhyun dalam hati.

Baekhyun mngengam penumbuknya. Saat baekhyun mahu menjerkah mereka ad suatu tangan menghalangnya.

Chanyeol!.

Chanyeol hnya mngelengkn kepalanya lembut supaya jangan teruskan. Baekhyun hnya menturuti langkah chanyeol smbil hatinya berdongkol marah tambah sedih...

BERSAMBUNG

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

BERSAMBUNG.....

KEPADA EXOL JANGAN MARAH TAU SBB SAYA PON EXOL.😂 CERITA INI ADALAH REKAAN SEMATA MATA DAN SAYA TAK TAHU BETUL ATAU TIDAK YE.
THANKS KERANA SUDI MEMBACA DN TERUSKN PART SATU OKAY.! ❤ SARANGHAE EXOL ❤❤

Meaning 1Disember For ExoL ✔Where stories live. Discover now