Exo 😘

67 18 40
                                    

Apa makna Exo kat korang.

Kalau kita tanya kat non kpopers ofcourse diorg akan ckp x penting and apa bestnya kpop?  Diorg x tau sbb tu ckp mcm tu.

Then diorg akan ckp "ee suka sngat dngan plastik bercakap asal"

Pergh ayat tu, saya rasa nk lempang je muka dia. Diorg bukan bedah satu muka smpai beza benor dri yg asal!  Ad yg buat kat leher sbb untuk nnyian mereka lebih stabil, and ad yg buat kat hidung, kat gigi, rahang and kelopak mata.

And ad je artis kpop yg orginial lawa and paling penting kulit diorg lawa. Sbb diorg selalu makan sayur. Yg kutuk tu cantik ke kulit? 

Then ad yg ckp "alah lelaki wat pe nak kulit lawa lembut bagai baru gagah manly sikit"

Hello?  Kalau berkarat kau hingat pompuan nak ke?  Kucing pon tak pandang kau tau?  Apatah lagi janda.

Okay kalau kau x nak putih sekali pon cuba lah bersihkan diri. Ni pemalas, merokok, badan busuk, mandi sehari sekali pon susah mcm mana pompuan nak suka. Iya dak girls? 

Pastu nak kutuk kpop bagai.

Ee aku benci betul dngan org macam ni.

Pada sayalah kan, Exo ni inspirasi buat saya. Kegigihan diorg, usaha, keyakinan diri buat saya rasa saya suka group yg betul.

Hanya exo je mampu buat saya ceria, menangis, dan bangga atas apa usaha yg diorg buat.

Pernah waktu Mama haritu serius weh, saya nangis 😂😂 sedih do tngok muka Exo Agak muram walaupon diorg senyum. Mata exol kat sana, merah sembab. Mana tak sedih weh!  Masa ucapan exo yg last tu, Allah bikin meleleh walaupon tngok banyak kali.

Tapi xpela walaupon diorg x hargai bakat Exo, Exol tetap setia menyokong Exo. ♥

Exo&ExoL We Are One Saranghaja!

Meaning 1Disember For ExoL ✔Where stories live. Discover now