Elyxion👄

124 18 9
                                    


Kita sebagai Exol pasti nak gi Konsert Exo kannn kannn!!  Macam tu la juga saya. Nak jmpa exo, then nak tngok exo secara live. Sape yg pergi tu Best la.

Tapi yg x syoknya,lepas kita balik konsert then post kat media sosial like ig ,twitter or facebook pasti ada tangan tangan puaka yg akan mngecam kita.

Yela ckp kpop melalaikan lah merosakkan akidah org islam lah. Pastu dah la muka plastik. Ok yg tu xleh tahan.  Muka plastik tak pe tapi jangan hati plastik 👅

Tapi x semua member exo buat okay!  Dahla tak tau pape then tetiba nak hina exo apahal. Kalau kau lagi hebat dari exo xpelah. Ni kerja pon xde nak hina org. Hello berjayakan diri dulu baru nak hina orang okay!

Habistu yg gi konsert org putih tu boleh pulak!  Xnak halang, then yg org islam gi club x kecam. X semua kpopers hilang akidah or lupa akidah. Kami masih ingat Allah itu tuhan kami dan Nabi muhammad itu pesuruh Allah.

Kami x lupa belajar, x lupa solat ,puasa. But org yg non kpopers?  Keluar malam bersosial dngan jantan, adakah itu elok?

But kpopers?  Ada keluar malam?  Xde kann......

Kami just duduk diam diam kat bilik layan Exo. Then bila masuk waktu untuk solat Isyak then solat. Bila masuk time nak tidur terus tidur.

Life Seorang kpopers sngat tenang dan damai.

And 98 peratus kpopers adalah single!

Kan?

Saya pon single 😂😂😂 sebab malas nak couple . Kalau dpt boyfriend yg okay layan je gf dia minat kpop.

Then kalau dpt bf yg annoying gila nak mampus, nak minat kpop pon xleh. Pastu kongkong kita dri minat sesiapa.

Hello kau ingat aku ini tinggal kat hutan ke sekarang?  Semua bnda tak boleh. Mak bapak aku pon tak kesah ini kan pulak kau yg aku kenal x sampai setahun.

Ajak couple pon kau paksa ada hati nak kongkong hidup aku. AND NOW KITA PUTUS! 

Hahahaha

Tu saya Agak jela. Sbb sya ni xpernah couple. First love pon baekhyun jeh 😘




Kekadang org x faham minat kita ni. Bila kita suka tengok cite korea or layan kpop org akan ckp kita obses.

Wehh kalau obses satu rumah ad poster kpop tau. Ni rumah saya poster just terperuk dlm almari jeh. Hish letih layan org x faham. Sesama kpopers je faham.

Korang faham kan 😂😂😂

Okay nanti saya update lagi apa apa kat sini pasal imaginasi saya pasal Exo. Kalau nak sambungan lagi sila comment dibawah 👑💕

Meaning 1Disember For ExoL ✔Where stories live. Discover now