O zaman zaman dursun ve zaman kavramının zamanı kalmasın çünkü zaman sübliminal.
Evet, burada neden bulunduğunu düşünüyorsun ki?
Ben senin bilincini avuçları arasına almış bir mükemmelliğim.
Veya öyle sanacak kadar gerizekalıyım çünkü bir başkası beni kendi avuçları arasına almış.
Aaaaa ama lütfen öyle saçma sapan şeyler söyleme. Kalbimi kırıyorsun. Biz o kadar salak değiliz ki. Nelerin döndüğün farkındayız. En azından bir parçamız hep farkında. Sadece üstünü örtecek çok güzel masa örtüleri var.
Ört beni örtü, ört beni örtü, ört dedik örtü!
Dilimin bolluğu daha çok gün yüzüne çıkmadan ört be zeki şey.
Cansız şeylere bayılıyorum yahu. O kadar uslu ve cansızlar ki bağrınıza basıp büyütesiniz geliyor. Sağlıklı bir yaşam tarzı için cansız bir maddeyi hayat temeli bellemek mühim işte.
O üstün ve mükemmel varlık sizin hayatınızı kat be kat yükseltme potansiyeline sahip.
Tabii herhangi bir deprem, sel, heyelan,erozyon,çığ,yangın, nükleer bomba, normal bomba, ultra bomba, VIP bomba, kibrit, çakmak, laboratuvar deneyinde kendini yakan bir insan ve benzeri tehlikeli olaylara kurban gitmediği sürece.
O zaman düşündüğün tek şey oksijen almayı başarabilen akciğerin ve sana bunları okutan beyninin hala var olup olmadığı.
Ki mantıken sen bunu düşünebiliyorsan beynin vardır, beynin varsa oksijen vardır, yani hala hayattasın bebeyim.
Aferin.