Şu an yorganın altına girmiş depresyon göz yaşları döküyorum.
Zaten verdiler bana ayrı bir oda. Neymiş 'oğlan kız aynı odada yatamaz! Hatta duramaz bile!'O oğlan dedikleri abim ve Mark! Sanki onlar hiç tanımadığım, yabancılar!
Saat 10:30.
Normalde bu saate kalkmış spor yapardım, şimdi ise
-kullanmasamda- sigara yakacak şekile geldim.
Umrumda değil artık, ne kadar zayıf olduğum, ne kadar kilo alacağım!
Birde spor yapıp o Nam Joon denen herif için mi süsleneyim!?O kadar pişmanım ki;
Gördüğüm ilk oğlanla evlenmediğim için,
Kırmızıda yürüyüp arabanın altında ezilmediğim için! Zıkkım olasıca bu yolculuğa katıldığım için!Ama malesef son pişmanlık insana fayda etmiyor.
Ya kabulleneceğim ve hayatımı -daha- tanımadığım birisiyle gecireceğim,
Yada intihar edip aileme olacaklara göz yumacağım.Bilmiyorum.
Kafam bir ton oldu.
Ben korkarım ki intihar etmekten, uçurumdan duşmekten; o acıdan.
Hem aileme ondan sonra ne olacak bilmiyorum..."Hadi kalk Ae Ra. Dışarı çıkıp konuşalım"
Aman canııııımm!
Bu benden 20 cm uzun olan deve değil mi!"S-senin burada ne işin var!?"
"Kapıya tıkladım ama duymadın... lütfen biraz konuşalım, hem hava almış olursun?"
"Tamam çık sen"
Acaba ses tonlarım yaşıyor mu?
Bu ne biçim bir tondu?
Sanki tüm gece ağlamışım gibi bir tonda çıktı.Birden üstümdeki yorgan çekildi. Bay 1,80'nin gözleride üstümde ki giyisilerde kaldı.
BİR SANİYEEEE!!
Yok conemm!!!!
Benim üstümde niye tek iç çamaşırlarım var!?!?!?"Ah şey ben özür dilerim!
Bir an ağladığını sandım..."Dedi ve hızlıca yorganı geri üstüme örttü, iyi ki de kafamıda örttü, şimdi ben altına girseydim utanıyormuşum gibi olacaktı.
Aman tanrım!
Şimdide beynim uçtııııaaağğğ!"Yah şey önemli değil, ikimizde sadece unutalım"
"Acaba ben unutmazsam bir şey olur mu?"
"Ne!?!?"
"Ah şey.. boşver sen, ben çıkıyorum!"
"Lan söylesene!"
Diye bağırmama rağmen kapıya doğru ilerlemişti.
"Çok güzel bir görüntüydü'de ondan!"
LAAAĞAAAĞAAAĞAAANNNN !!
SEN BİTTİN KİM NAM JOOOOOOOOOONNNNNNNN!!!
TERBİYESİZE BAK ALLAHIM !!! BEN BUNLA MI EVLENECEĞİM? BU ERGEN SAPIĞYLA !? ÖLÜRÜMDE EVLENMEM !
Tamam, kendime geldim...Hızlıca yorganı bedenime sardım ve çantamıda alıp banyoya girdim.
İlk önce güzel bir banyo aldım, kendime bir sevgili bulucam diyecemde benim bir kocam olacak (!) -_-
Sonrada saçlarımı kurulayıp çantamın içinden bir kombin çıkarttım ve onları giyip hafif bir makyaj yaptım.Kendimi aynanın karşısında son kez süzdüm ve sonrada odadan çıktım.
Tabii ki de böyle bir manzara ile karşılaşmayı düşünmedim(!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolculuk | Kim NamJoon :: RM
Fanfiction"Nam joon, neren ağrıyor?" Diye sordum elimde lifi hafifçe kanlı derisine ovalarken. "Burası" Dedi ve eliyle sol göğüsünü gösterdi, yani kalbinin üstününü. "Gururunu mı kırdılar?" "Yok, döktüğün göz yaşların yüzünden ağrıyor" ~ Ilsan... Onun...