Sivé ťažké opustené mraky krúžiace oblohou, ktoré sleduje nahý šialenec stojaci na opustenom útese. Presne to som ja. Táto atmosféra sa mi tlačí pod kožu. Bosé nohy čelia ostrým kamienkom na zemi, pokožka sa bráni ostrému vetru a svet čelí mne. Útesy ma odjakživa fascinovali. Vábili ma. Milovala som pohľad na rozbúrené more narážajúce do obrovských brál. Bol to pre mňa boj. Každá kreatúra chcela prejaviť svoju silu. Ukázať, že práve ona je silnejšia.
Práve tu chcem ja svoj boj ukončiť. Pohltila ma sila temnoty, ktorej nedokážem vzdorovať. Ublížila som mnohých a mnohým ďalším ublížiť nechcem. Neberiem sa za nič. V mojich očiach nehorí jediný plamienok nádeje. Už ani neviem, kto som. Bola som obraná o svoju identitu, o svoju podstatu. Vkradla sa do mňa ona. Ničila moju ľudskosť, hoc chvíľu som vzdorovala, no prehrala som.
Skočím. Moje telo sa buď doláme na masívnych kameňoch, alebo neprežijem šok, ktorý nastane po páde do ľadovej vody. Obidve tieto predstavy ma fascinovali. Predstavovali totiž oslobodenie mojej duše. Tá potom bude konečne slobodná. Bude súčasťou nekonečného vesmíra. Už nebude poznať náznaky temnoty.
Priblížila som sa bližšie k okraju. Boli to opatrné kroky. Ale predsa. Zatvorila som oči a cítila nápor vetra, ktorý signalizoval, že ešte stále cítim. Ešte stále som. Na mojich perách sa zjavil úsmev. Hneď nato som oči otvorila a zapozerala sa na farby oblohy. Vždy som milovala oblohu. Fascinovala ma. Teraz sa stanem jej súčasťou...
Zhlboka som sa nadýchla, moja myseľ bola prázdna. Ruky som roztiahla do tvaru písmená T a skočila. Letela som. Na mojej tvári sa črtal úsmev, oči bez života sledovali nebo. Čakala som na tú bolesť, ktorá mala prísť a mala ma zabiť. No v tom ma začali páliť jazvy, moje telo začala ovládať ona. Všetko sa akoby spomalilo, sústredila som sa na bolesť, ktorá ma pálila po celom tele až kým som nedopadla. Cítila som chlad vody, no moje telo naďalej bojovalo s bolesťou, ktoré mi spôsobovala temnota. Moje telo zrazu ochablo a nastala tma...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Život s temnotou
ФэнтезиPredstava, že je vaše telo ba aj duša ovládaná temnotou je príliš skľučujúca. 18 ročná Vann s tým musí žiť. Preplieta sa životom, ale žije naozaj ? Zavrhuje lásku, priateľstvo a to len preto, aby temnota nedostala aj ich. Skončí to niekedy ? ...a t...