Sobota. 24. máj.
Našli moje mŕtve telo. Zúrivá voda ho odniesla až ku kamenným bralám, ktoré ho zachytili. Vyšetrovatelia určili za príčinu smrti, šok z vody, ktorý viedol k utopeniu. Mysleli si, že kvôli mojej chorej hlave som spáchala samovraždu. Všetko tomu nasvedčovala a všetci s tým boli spokojní.
...
Keď som dopadla pod hladinu mojim telom sa rozliehala bolesť. Myslela som, že sa začne boj s temnotou, že ma nenechá len tak jednoducho odísť. Nastal však opak. Začalo som sa oslobodzovať. Pomaly som chradla, strácala sa a splývalo s prostredím, v ktorom som sa nachádzalo. Strácala sa zo mňa temnota. Moje oči poslednýkrát dostali nádych modrej farby. Pamätám si na okamih, keď som si uvedomila, že umieram. Pľúca sa mi zapĺňali vodou. Bola som doslova paralyzovaná chladom, čiže som nedokázala vyplávať nad hladinu. Temnota cítila, že zomieram a zomrela by so mnou. Začala ma opúšťať. Neviem ako dlho to trvalo. Možno som len blúznila zo smrti. No na konci všetkého som len uvidela ohnivo červené zlovestné oči a čierne obrysy postavy, ktorá zmizla. Mala som pocit, akoby som poslednýkrát vydýchla, pocítila voľnosť svojho tela a potom som umrela.
...
Odjakživa som sa príliš zamýšľala nad svojím životom. Pýtala som sa, prečo sa to všetko muselo prihodiť práve mne. Prečo som nemohla ostať bežným stereotypom, ktorý by si po čase našiel pravú lásku, prácu, za ktorú by dostával málo peňazí, narodili by sa mi deti a ja by som s hypotékou na krku nadávala na systém. Vízie budúcnosti zmizli už dávno. Už s Peetovou smrťou. Dokonca aj s Finnovou zradou. Nechal ma napospas osudu. Nesnažil sa ma naďalej liečiť. Ak sa to dalo liečbou nazvať. Na jednej strane som ho chápala, ale na druhej som mu nedokázala odpustiť. Vo svojom poslednom životnom období som už začala pochybovať o sebe samej. To všetko ma priviedlo k zúfalému činu zavraždiť seba samú.
...
A čo sa so mnou stalo po smrti ? Cez deň, keď svieti slnko som spolu s Peetom žiarivým lúčom slnka. A keď nastane noc spolu Peetom po oblohe tancujeme ako hviezdy.
Stala som sa súčasťou oblohy.
YOU ARE READING
Život s temnotou
FantasyPredstava, že je vaše telo ba aj duša ovládaná temnotou je príliš skľučujúca. 18 ročná Vann s tým musí žiť. Preplieta sa životom, ale žije naozaj ? Zavrhuje lásku, priateľstvo a to len preto, aby temnota nedostala aj ich. Skončí to niekedy ? ...a t...