CP -1

52 5 41
                                    

O pislik benim hayatımı çaldığında ben artık normal birisi değildim. Onun bana yaptıklarının aynısını ben ona yapacaktım. O benim çocukluğumu, ailemi, bilmediğim herşeyi çaldı.

O artık özgür olmayacak. Neolursa olsun onu kovalıyıcam. Nereye kaçarsa oraya gideceğim. Cehenneme bile gitse onu öldüreceğim... O ve onun gibiler YAŞAMAYACAK!

Onun evini uzun bir uğraştan sonra öğrendim. Ve tabiki Satırım ile koşa koşa evine ilerledim yavaş adımlarla. Bu eğlenceli olacaktı. Kendi kendime sinsi bir sırıtış yaptım.

Evine vardığımda kapısını hemen çaldım. Bir kadın sesi geldi ve kapıyı kadın açtı. Issız bir yerdi kadın şaşkın şaşkın baktı bana. Masum olmayan gözlerle. Endişeli bir bakış ile. Etrafıma baktım kimsenin olmadığına emin oldum.

Kadının saçını tuttuğum gibi yumuşak karın üzerine yapıştırdım. Kadın çığlık ata ata bir hal olmuştu. Satırımı çıkardım ve onun ellerini kollarından ayırdım. Daha sonra iğnemi çıkarıp onu bayıltım. Dur daha ona işkenceler edeceğim.

O çığlık seslerinden sonra o geldi...

Hayatımı çalan şerefsiz...

Yeni hayatına hazır ol seni pis şeytan..

Şaşkın bir şekilde kadına baktı. Kadının kestiğim ellerinden akan kan karları eritmişti. Heryeri kan kaplamıştı. Adam bana bir silah doğrulttu hah!

Cebimde depoladığım iğnelerimi çıkartıp korkunç bir şekilde adama sırıtarak baktım. Elleri titriyordu.  İğnelerimden birini fırlattım. O da az daha ateş ediyordu ki bayıldı. Aptal.

Onları ıssız bir köşke götürdüm bir sandalyeye bağladım. 2 si uyandı. Çığlık atmaya başlafılar. Kadının ölmemesi beni şaşırttı.

Kate (bizim kız)- AAA.. Ayıp bağırmayın. Şapşallar. Sizi neden buraya getirdim biliyormusunuz ahahhah tabiki bilmiyorsunuz! Sen Aptal adam ben kimim sence şerefsiz göt!

Adam- S-sen...

Kate- Evet ben ya. Sizi şimdi güzel güzel işkenceler edeceğim.

Dediğimde donup kalmışlardı. Hemen yanımda ameliyat aletleri vardı. Bir makas aldım.

Kate- evet kimden başlayalım? Bu hakkı size veriyorum.

Kadın- İLK ONU İLK ONU!!!

Adam- HAYIR İLK İLK ONU LÜTFEN!!!

Kate- pekii. Ya şundadır, ya bunda.

Adam çıkmıştı. Ona elimde makasla yaklaştım. Korkutucu sırıtışlarımı yolladım.  Adamın ağızının iki yanını iyice açtım. Ve makasla yanaklatını kesmeye başladım. DAHA FAZLA DAHA FSZLA KAN! Diye bağırırken adamda bir yanda çığlık atıyordu. Tüm yanağını kesmiştim. Gözünden yaşlar gelmeye başladı, ağzındanda kan..

Sıra prenses hazretlrinde. Onunkini de kestim. Çığlıklar eşliğinde. İkisinin ağzı harika kanıyordu. Şimdi ölmelerine izin veremezdim daha yapacak çok şeyim vardı. O yüzden onlara taş gibi ekmek yedirdim. Koca ağızlarına soktum yemekleri.

Akan kanlarıda bir yerde toplayıp onlara zorla içirttirdim. Kustuklarında birdaha birdaha Ve birdaha içirdim.

Kate- bugünlük bu kadar yeterli. Yarın devam edeceğiz eğlendinizmi bakalım?
Diye tırstıran bir kahkaha attım.

İkiside gözlerini kapamış ağlıyorlardı. Onları tekrar bayılttım. Çünkü bağırmalarını istemeyiz öyle değil mi?

Evet ilk bölümümüzün sonuna gelelim. Buradan 18yazar80 a tişikkir ederim. Onunda mütüşlü kitapları var okumayı unutmayın.

Sizce 2. Bölümde işkence ne olacak? (Aklımda deli fikirler )

CİNAYET PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin