Sabah olmuştu. Sabah olduğu gibi makyajımı yaptım. Siysh evet siyah rujumu sürdüm, rümelimi ve eyelinerimi sürdükmü makyajım da bitmiş oldu.
Tekrardan siyah bir ceket giyindim ve siyah kot. Maskemi de aldım çünkü biri beni her an yakalayabilirdi.
Hemen arabama bindim. Ve köşke doğru gittim.
KÖŞKE VARDIĞINDA;
Köşke varmıştım. Işıklatı tek tek açtım. Aptallar baygındı hala. Onları tokat atarak uyandırdım. Evet farkındayım sadece işkence ediyorum. Merak etmeyin başka kişileri de alacağım.Çığlık atarak uyandılar. Siyah poşedimi çıkardım tekrar korkak gözlerle bakıyor, kafalarını sallıyorlardı ve ağlıyorlardı. Malzemelerimi masaya dizdim tekrardan.
Kate- bugün çok mutluyum, çünküü iyi bir şey yapacağım! Size göre değil Bana göreiyi bir şey ıhıhııhı!
İğne ve iplik vardı ellrimde.
Kate- sizce ne yapacağım?
Tabii ki cevap vermediler. İpliği iğneden geçirdim. Evet kestiğim koca ağızlatını dikecektım! Ahah çok güzel!
Bu sefer adamdan başladım. İğneyi soktum, çıkardım, soktum çıkardım. Çok eğlenceli! ADAMIN ÇIĞLIKLARININ KULAĞIMI ÇINLATMASI, KANLAR!!! AĞHH TANRIM ÇOK EĞLNCELİİİ!
Gözüm dönmüş bir şekilde ağızını diktim pardon yanaklatını. Daha sonra yanağına kolonya döktüm!
Kadınada aynı şeyleri yaptım. İplik de kırnap ipiydi. Çok harika görünüyorlardı. Ve tekrardan onlara 'KATE USÜLÜ' bir yemek yapacaktım.
KATE USÜLÜ YEMEK TARİFİ (denemeyiniz hkcfhhkn);
Malzemeler;
- 2 yarım bardağı kan
-bir adet deri
-2 Kaşık tuz
-İğneler
-Limon
Yapılışı;
bir adet deriyi doğruyoruz. Daha sonra kanımızı ekliyoruz ve deriyi taş vs. Gibi şeylerle karıştıra karıştıra eziyoruz. Ezilen deri ve kana tuzumuzu ekliyoruz. Tuz düşmanımızın ağzını yakacak. Daha sonra toplu iğnelerin topunu çıkarıp ekliyoruz. O da ağızlarının kanaması için. En son da limon ekliyoruz kanayan ağızlarını çok fena yakacak. Daha sonra karışımımızı ayrı bardalara döküyoruz.
----
Evet tarifimiz hazır. Hemen onların yanına gittim. Yeter artıkkk der gibi bakıyorlardı. Tabiki de yetmeyecekti. 2 sine içirttim. Kadın kustu. Kustuğunu da içirdim.Kadın ve adam- AAAAHAHAH YETER DUR DUR DURRR!!!! LÜTFEEEENNNN!
Deyişleri kulaklarımda tekrarlanıyordu. Benim ise gözlerim parlamıştı. Ve bitmişti...
Kate- evet eğlendikmi bakalım! Yarın sizlere çok özel şeyler yapacağım. Yarına hazır olun çünkü... Ahahaha sürprizler söylenmez!!!
Diyip gittim. Işıkları söndürdüm. Bu arada evim benim kendi evim. Kendim satın alfım cinayetlikten tabii ki para kazanıyorum. Kim veriyor bilmiorum ama banka hesabında her bir cinayet işlediğimde para geliyor.
Arabamı çalıştırıp evime ilerledim. Yarın büyük gündü...
Evime vardım. Kan kokan kıyafetlerimin yerini pijamalarım aldı. Bir duş aldım. Makyajımı sildim saçımı yaptım. Ve biraz televizyon izlemeye karar verdim. Kendime sandviç yaptım ve televizypnuma daldım. Cinayet filmi başlamıştı ve beni çok güzel etkiledi. Kendi kendime "Hah ben daha güzel işkence ediyorum" Dedim.
Yemeğim bitti tabakları yıkadım ve odama çıkıp kendimi sonunda uykunun kollarına bıraktımm....
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Evet umarım beğeniyorsunuzdur. Valla yazmak çok güzel bunların hepsini kendim uyduruyorum eheueheu. Sizleri seviyorum. Öpücükler ❤
|Takip etmeniz gerekenler |
18yazar80 (kankamın ve benüm aşqum)
CerenKarabulut938 (kankamın biriciği)
VampireBlood455 ( ve bebişim kankam yane)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET PEŞİNDE
ActionO canavar benim hayatımı çalmıştı ve bende ondan çok büyük intikam alacağıma dair yemin ettim. Ve... Aldımda... Artık ben normal birisi değilim. Bütün CANAVARLAR ÖLMELİ.