Yarın olduğunda tekrar aptalların yanına gittim. Bugün onlara çok daha güzel bir şey yapacağım.Bu seferde taş gibi azıcık küflenmiş poğaça ve yosunlu pis bir su içirttirdim. Onlara tokat atıp uyandırmıştım. Tekrardan ameliyat aletlerimi dizdim.
Kate- Evet! Bugün sizce ne yapacağızzz??
....
Cevap vermediler. Sadece korku dolu gözlerle baktılar.
Kate- Peki şimdi size soru soracağım! Eğer cevap vermezseniz...
Penseyi aldım ve şıklattım. Sonrada yerine koydum bir sandalye alıp oturdum.
Kate- Evet ilk sorumuz. Sen kimsin? Ve bu piçin neyi oluyorsun?
Kadına sormuştum anlayacağınoz üzere.
Kadın- B-ben M-mary bu a-adamın s-sevgilisisi.
Kate- Geveleme! Söyle!
Gerçekten geveleyenlere sinir oluyordum! Pensemi aldım kadının ağzını elimle açtım. Arka dişini pensemle söktüm. Damarlarıyla birleşmiş olan dişin ardından bir sürü kanlar akıyordu.
Küçük bir kap aldım kafının kafasını yere eğdirdim ve akan kanları kapta depoladım. Kadın ağlıyor kulağı sağar edecek çığlıklar atıyordu. Sıra Piçteydi.
Kate- VE SEN SENİ CANAVAR! BU İŞKENCELER HOŞUNA GİDİYORMU? KÜÇÜKKEN BANA YAPTIĞIN GİBİ! PEKİ SÖYLE SENİN GİBİLER NEREDELER? ADRESİNİ VERECEKSİN!
Adam- b-ben yapamam! B-bilmiyorum nolur dur!
Dedi ve ağızını sıkıca kapadı.
Daha doğrusu kapamaya çalışyı.Pensemden bir kat daha büyük bir pense alfım ve 2 dişini birden çektim. Çünkü 2 soruma cevap vermemişti. Aynı şekilde dişlerini ve kanlarını kaba kaba koydum.
Kate- Peki sürtük kadın. Sendemi bu şerefsizin tarafındasın?
Kadın- H-H-HAYIR!!!
Bu seferde bir bıçak alıp damağını kesip dişini aldım. Ağızlarını bantlsdım. Sandalyeyi yerine koydum. Ve odadan çıkış yaptım.
Aldığım dişleri kırıp kanla karıştırdım içine yyosun bir kilo da tuz kpydukmu tamamdır! Evet onlara bunu içirteceğim. Tuz çektiğim dişi çok pis acıtacak. Dişleri yuttuklatında ise boğazları ve mideleri acıyıcak. Yosun ise mideletine yapışacak!
Karışımımı hazırladıktan sonra bir bardağa doldurdum. İyice karıştırdım. Ve tekrardan yanlarına gittim. Heryerinde kanlar vardı.
Kate- Evettt! Karşınızda 1 milyon dolarlık capuccino! Kendim yaptım nadıl? Bence nefis gözüküyor. İlk senden başlayalım adın ne senin piç!
Adam- M-Mark
Kate- peki mark. İsmin de ne kötüymüş.
Adama doğru yaklaştım. Topuklu botlarımın sesi her yere yankılanıyprdu. Tekrar adamın ağzını açtırdım ve içirttim.
Adam Aaa diye bağırıyordu. Tam kusacaktı ki ağzını tuttum. Bana baktı. Endişeli gözleri ile baktı. Dıra kadındaydı hayır hayır lütfen diye fısıldıyordu. Çenesini tuttum. Sıkıca içtiettim. O da bağırıyordu cırtlak sesiyle.
Kate- Evet capuccinomu beğendünizmi?
Kafalarını eğmişlerdi. Çok halsiz duruyorlardı. Kadı incelemiştim. Üstünde pembe bir elbisesi vardı. Dizlerine kadar bile gelmiyordu.
Kate- bu elbise hiç olmamış. Resmen tecavüze davetiye çıkarıyorsun aptal!!!
Bakmadı. Yarında güzel şeyler yaptıracaktım. Ameliyat aletlerimi siyah poşede koydum. Ağızlarını bantlafım. Ve iyice bağlafığımdan emün oldum. Zincirlemiştim ayaklarını. İkiside hala başları eğik burnundan fırk fırk sesler çıkarıyorlardı.
Kate- iyi bare bende güzel güzel kurabiye yiyeyim. Sizde karanlıkta zıbarın!
Dedim ve sırıttım. Siyah poşedi aldım. Ve evime doğru yolculuğa başladım.
İvit 2. Bölümün sonuna geldik. Nasıl güzelmiydi? Buradan tekrar tekrar 18yazar80 ve VampireBlood455 aşklarıma teşekkür ediyorum. Öpücük beybiler ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET PEŞİNDE
AcciónO canavar benim hayatımı çalmıştı ve bende ondan çok büyük intikam alacağıma dair yemin ettim. Ve... Aldımda... Artık ben normal birisi değilim. Bütün CANAVARLAR ÖLMELİ.