CP -4

15 3 3
                                    

Offf! Diye yatağımdan kalktım. Saat sabahın 5 iydi. Evet 5'i. İçimde büyük bir sıkıntı vardı. O yüzden uyanmıştım. "Acaba polisler sesi duydular mı?, Acaba kaçtılar mı?" Diye düşünmeye başladım.

Malzemeleri topladım. Saçımı at kuyruğu şeklinde topladım hızlıca kıpkırmızı bir makyaj yapıp çıktım. Maskemi unutmadım tabii. Maskemi taktım(multi medya). Çünkü aletçiden alet almaya gidecektim. Yani şehire inecektim.

Siyah kapşonumun şapkadını taktım. Şuan beni kimsecikler tanıyamazdı. Şehre büyük bir hızla gittim. Tıpkı bir vampir gibi hızlıydım. Herneyse. Şehre varmıştım bile.

Şimdi ise aletçi arıyacaktım. Ha bu arada elerimdede siyah deri eldiven vardı. Aletçiyi sonunda bulmuştum. Ve yeni bir penseye benzeyen ancak çok kesici bir şey satın aldım. Tabi penseyi şıklatmayı unutmadım. Adam şaşkın şaşkın bakıyordu. Sesimi değiştirip;

Kate- Bana şaşkın bakılmasını sevmem.

Diye ciddiyet ile adama söyleyip tekrar vampir gibi koştum. Eve geldim arabamı alıp köşke ilerledim.

KÖŞKTE;
Sonunda varmıştım köşke. Bugünde onları konuşturacaktım. Dediğim gibi büyük gün geldi.

Siyah eldivenimi çıkarıp beyaz biir eldiven taktım. Çünkü kanı görmek istiyordum. Yanlarına varmıştım adam ayıktı ama kadın hala baygındı. Kafına yaklaşıp semsert bir tokat attım.

Kadın...

Uyanmamıştı...

Kate- Pheh.. Kırılganmış.

Adam kadını. Pardon mark kadını öyle görünce çılgınlar gibi ağlamaya başlamıştı. Ben ise elektrikli testeremi çıkardım ve kadının ellerini bacaklwrını ve kafasını vücudundan ayırdım. Bununla ne yapacağım? Satacağım tabii ki. Ha ha şaka yaptım. Niye satayım ki. Evimde süs olarak saklıyacağım.

Hayvanların kafasını kesip duvara asarlar ya bende kadının kafasını o şekilde asacaktım. Maskemi çıkardım. Siyah poşedimdende yeni aldığım aleti çıkardım. Tabii ki de adamın gözü önünde şıklattım.

Adam hayır şeklinde kafadını sallıyordu. Ve ağlamaktan gözleri kıpkırmızıydı. Ben ise aleti adamın ellerine yavaşça sürtüyordum.

Kate- evett. Şimdi sana sorular soracağımm.

Adam tamam şeklinde başını endişeli endişli salladı.

Kate- Ailemden geriye kardeşim, abim vs. Kaldımı? Kaldıysa adresini söyle yada PARMAKLARINI YOK EDEYİM!

Adam gözlerini 10 saniyeliğine kapattı. Tamam sakin ol herşey iyi olacak dermişçesine.

Mark- E-evet. B-b-bir abin var.

Kate- ADRES HEMEN!!

Mark- Dur! Herşeyi açıklayayım. Abin sana para veriyor.

Kate- NASIL YANİ! DÜZGÜN SÖYLESENE APTAL!

Mark- H-hani cinayet işledikten sonra s-sana para geliyormuş ya?

Kate- HAAAA?! SEN NERDEN BİLİYORSUN AKLIMI MI OKUYORSUN!!!!!

Gözlerim adeta kıpkırmızı olmuştu sinirden. Bu adam BENİ Mİ DİNLİYORDU!

Mark- Farkında değilmisin? S-sesli söylemiştin. Burada hatırlamıyormusun?

Artık sinirden gözüm dönmüştü. Penseyi alıp gözşerimi yaşlı parmaklatına götürdüm. Sağ elindeki serçe parmağını kestim.

Mark- Aaağağağğğğğ NE YAPIYOR- AAAAAAHAAAAĞAĞA DURR!!

Sağ elindeki yüzük parmağını, sol elindedende serçe parmağını kestim. Ve adama hunharca yumtuk attım. Sonra durdum.

Mark- Öhöhö. B-ben sotularıno c-cevaplafığımı zannediyordum.

Kate- KAPA ÇENENİ VE HEMEN ABİMİN ADRESİNİ VER!

Mark- A-abin de senin gibi APTAL BİR KATİL!!! GEBER!

Katr- sen ne hakla BENİMLE BU ŞEKİLDE KONUŞURSUN HAAAA?!!!

Bu sefer ayak patmaklarını kestim. Kesmediklerimin tırnağını koparttım.

Matk- T-Tamam dur... Dur... Artık... Yeter... Vereceğim

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Evet garip heyecanlı bir bölüm oldu umarım beğeniyorsunuzdur. Her bölümümde bunu yazacağım. Lütfen aşağıdaki kişileri takip edin hatika kitapları var.
-18yazar80
-CerenKarabulut938
-VampireBlood455
Okuduğunuz için teşekkürler
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

CİNAYET PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin