enam

79 13 0
                                    

Jimin ,

Aku sedang berjalan-jalan di shopping mall . katanya kedai gucci ada buat promotion 90% . gila kau tak datang gucci dalah memahai barang ni alang-alang tengah discount marilah kita serbu.

Aku mula menuju ke arah kedai gucci . ok orang tak ramai sangat sebab baru pukul 10.30. Mall baru bukak so tak ramai orang . nice.

Aku melihat barang-barang yang dijual dalam kedai tersebut. Erm nak beli apa eh ?

Aku berjalan ke arah bahagian baju. Alah baju aku dah banyak takkan nak beli lagi? Urm beli jelah buat jumpa bakal bini nanti. Maka dengan itu aku mengambil sehelai tshirt hitam bergambar harimau. Aju nais gucci gang . aku tengok tanda harga .

Erm 986 inggit 90 sen ._. Ni kalau tak offer berapa harga ni?

Aku mula berjalan ke arah dompet. Rasanya dompet aku baru tukar bulan lepas so takpayah kut. Mari kita usha kasut pula.

Ok tak minat kasut gucci so mari kita usha jam tangan. Jam yang untuk single man semua tak menarik minat aku. Yang lawa-lawa semua jam couple. Kalau aku beli jam couple , aku nak bagi siapa lagi sebelah tu? Erm nevermind beli jelah . kasi bini aku nanti .

Tiba-tiba suara seseorang dari belakang menarik perhatianku.

" youuu !!! Tengok ni handbag ni lawa la !! Sesuai gila dengan you !!"

"Erm takpelah mingyu , I taknak"

"Ala you , you asyik tolak je apa yang I nak beli untuk you . please kali ni terima ?"

"Ala tapi I taknak handbag ni"

"Then you nak apa ?"

"I nak lipstick tuuuu"

"Ok then kita beli dua-dua"

"Seriously ???"

"Yes, of course ! "

"Awwww thank you sayangggg I love you soooo much"

Hm sweet je diorang ni. Aku ni haih . tabah je lah Jimun .

Haduh typo lak minah ni. Amende jadah type nama aku pun salah . its jimIn okay jimIn . not jimun . kau pikir aku ni apa? timun?

"Eh , you ! Tengok ni ! Jam ni cantik !" awek namja tadi mula pusingkan dirinya kebelakang thats mean menghadap ke arah aku .

Oh god itu bukan ke ..

Choi Aera?

"Cuba you pakai ! Serious mesti nampak manly ! Auch !"

Hm betul lah tu Aera. Manja dia .. tak pernah berubah . dia dah ada orang lain la jimin .

Dah lah mari kita bayar. Gucci gang gucci gang gucci gang gucci gang .

"How much , miss ?" dekat kedai gucci kan , haruslah speaking. Orang yang keje pun pakai kot . siap ada bodyguard lagi kedai dia .

" one thousand three hundred ringgit and fifty sen , sir "

Aju nais mahal nak mampus aku beli beg dengan jam couple je. Gucci gang betul la gucci ni .

Aku menghulurkan kad kreditku. Aku tak pernah guna kad kredit yang omma bagi kat aku ni , percaya tak ? HAHAHAHA

hestekjiminanakyangbaik

-----

Babai

Sumpah ; Park JiminWhere stories live. Discover now