Jimin ,
Masuk harini dah seminggu Yoojung tinggalkan aku . haih aku taktau la apa nasib aku ni . couple seminggu dua je putus . after per month baru dapat awek baru . pastu seminggu dua putus . pelik weh . apa kurangnya aku ni sampai diorang sanggup tinggalkan aku untuk jantan lain? Aku tak cukup handsome ke?'(
Benda ni berlaku dah lama . sejak aku couple dengan Seulgi then sampai Yoojung ni semua sama . couple , putus , couple , putus . semua girl girl yang nak putus . bukan aku .
Oh ya , sebelum aku dengan Seulgi aku dengan siapa eh?
Aku mengeluarkan sebuah buku diariku . bukan diari tulis hari ni buat apa semalam kenapa amende macam budak nerd tu . tapi ni senarai nama awek-awek aku .
Erm Yoojung ni awek ke 25 aku 😶
Okay mari kita bacakan nama-nama yang beruntung ini .
"Kim Minjee , Min Yoonji , Jeon Sonhae , Choi Aera , Kang Seulgi..."
Eh kejap sebelum Seulgi tadi siapa?
"Choi Aera.. ?"
Flashback
"J-jimin.. " sebuah kotak hadiah berwarna kuning terjatuh dari tangan seorang gadis bernama Choi Aera .
"Ae-aera shii , s-saya boleh terangkan.."
"Tak perlu lah kau nak terangkan apa-apa lagi Jimin . tak sangka kau sanggup tipu aku . 3 tahun Jimin kita bercinta. End up kau curang belakang aku? Kau tak fikir ke perasaan aku , Jimin?"
"Aera , ok look saya mintak maaf . serius saya tak terniat pun nak lukakan hati awak. Saya..s-saya.."
"Sudah lah , Jimin ! Aku dah taknak dengar apa-apa dari mulut kau ! Semuanya dusta ! Dengan bersaksikan perempuan ni... Eh siapa nama kau?! " Aera memandang ke arah perempuan di atas katil itu yang menahan malunya kerana Aera ternampak nasi lemaknya. Ewah jantan tu nampak tak malu pulak .
"K-kang Seulgi.. " jawab Seulgi perlahan.
"Haa kangkang what ever . dengan bersaksikan Kang Seulgi , aku sumpah yang kau takkan hidup bahagia sampai bila-bila . " seraya itu Aera terus meninggalkan tempat itu.
Hari ini , 13 october . hari lahir Jimin. Niatnya datang ke rumah Jimin ingin memberi kejutan tapi tak sangka.. Dia yang dapat kejutan .
Jimin and that girl , naked on the bed with moans and so on. Just.. Wow.
Tahniah.
Tahniah , Park Jimin .
Sumpahan Choi Aera tu memang terkena pada kau . Tahniah .
Aku mengeluh perlahan .
Choi Aera , sememangnya seorang gadis yang baik . penyayang , lemah lembut , manja , yang penting hormat orang tua . Kenapa aku bodoh sangat sakitkan hati dia dulu? Kenapa dengan mudahnya aku termakan dengan godaan Seulgi? Aku baru 17 tahun masa tu .
Sudah lah Jimin , tak guna kau menyesal. Nasi dah jadi bubur. Bubur pun hangus.
Aku mula berjalan ke arah cermin lalu melihat pantulan wajahku.
Em handsome duh.
Aku melihat subang yang berada di telinga kananku.
(ha subang yg jimin pakai skang tu en yg panjang belah mana ii je lah aku tk ingat nk letak gmbar line slow kahkah)
Subang ni.. Pemberian terakhir daripada Aera . aku tak pernah tanggal. Dia memang tahu aku sukakan accessories dan dia memberikanku subang ini bersama sehelai tshirt supreme dan sepasang kasut puma .
Mana dia dapat duit nak beli semua tu sedangkan keluarga dia biasa-biasa je and dia baru 17 tahun masa tu')
And aku dengan macam tu je sakitkan hati dia. Bagus , Jimin.
----
Seulgi tak jahat =_=
Ha mari pomot ff aku ni 😂
YOU ARE READING
Sumpah ; Park Jimin
Fanfictionseperti tajuk yang korang tengok, sumpah. ha kau fikir sumpah batu belah batu bertangkup tu ke? atau cerita dongeng yang selalu dijadikan buku teladan untuk anak-anak tu? tidak. nak tahu sumpah apa? bacalah :) Enjoy! ;)