Słowem wstępu...

510 42 10
                                    


Od autorki:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Od autorki:

Witajcie kochani w drugim fanfiction, które ujrzy światło dzienne~ ( / ^ 3^)/

Cieszę się, że zajrzeliście i będę szczęśliwa, gdy zostaniecie na dłużej. 

Ach, ślę tutaj buziaki do tych, którzy zdążyli już mnie poznać przez moje pierwsze opowiadanie "Nie chcę, ale pragnę Cię"-Yoonmina. Mam nadzieję, że i tym razem was nie zawiodę!

O "Chłopaku z naprzeciwka":

Jest to opowiadanie, którego historia będzie skupiała się na przeżyciach Taehyunga- młodego studenta, który pewnego pięknego dnia spotka kogoś o twarzy tak idealnej, że aż zapomni on w jaki sposób się oddycha. Jak możecie się domyślać nie będzie to prosty romans, gdzie bohaterowie będą się do siebie zbliżać aż w końcu po prostu wyznają sobie uczucia i pójdą się vkookować w łóżku. Nie nie nie, ja nie z takich, co tak łatwo pozwalają na miłość. Jungkook-obiekt cichych westchnień V-zdecydowanie jest heteroseksualny mimo, że do pewnego stopnia zdaje on sobie sprawę z tego iż jego kolega czuje do niego coś więcej. Ich relacja wydaje się przez to wszystko dość skomplikowana, a ich zachowania to nieraz jest stąpanie po cienkim lodzie. Pojawi się tu sporo humoru, bo, ach, przecież to perspektywa Tae,  kochanego i zabawnego Tae~ Oczywiście pojawią się tutaj wszyscy członkowie BTS, których wątki chociaż w małym stopniu mam nadzieję także rozwinąć. 

PS. Wybaczcie mi, jestem naprawdę kiepska w pisaniu streszczeń i opisów. Może jakaś dobra dusza kiedyś zrobi także opis i do tego opowiadania, by oszczędzić mi bólu w oglądaniu tego, co sama dziś napisałam~


Tulę Was cieplutko i zapraszam do czytania,

Wasza autorka Tomoe~

Chłopak z naprzeciwkaWhere stories live. Discover now