chap 7

33 4 8
                                    

"Pada keesokkan harinya di cafe yoongyeon"

Baekhyun:ade korang nk jumpe kami ni.
Suga:kami sebenarnya nk bagitau yng kami akan kawin minggu depan. Jadi-
Z. Hera:what seriusly nayeon. Wow congrats nayeon aku bangga sangat jadi kawan kau.
Baekhyun:kalau ye pun bagi la suga ni ckp sampai habis dulu.
Nayeon:*senyum+malu*
Suga:jadi aku ingat nk jemput korang datang majlis perkahwinan  kami nanti.
Baekhyun:ouh. Kita orang  ok je. Nanti kami mai.

"Skip"

"Pukul 10 malam di rumah baekhera"

Baekhera sedang menonton TV di ruang tamu. Tiba-tiba  di screen terkeluar cerita yng lucah. Nayeon dapat lihat yng baekhyun dari tadi hanya memandangnya. Nayeon dapat melihat dengan jelas di dick baekhyun makin tegang. Nayeon mula berpeluh apabila baekhyun memeluk pinggangnya.

Baekhyun:changi jom tidor oppa ngantuk la.
Z. Hera:oppa pergi la tidor dulu changi nk tengok gmbr dulu.
Baekhyun:changi nk tengok gmbr ni ke. Daripada changi tengok gmbr lebih baik changi buat dengan oppa kt atas katil.

Baekhyun membaringkan z.hera di atas sofa dan dia mula mencium bibir merah z. Hera dengan rankus. Z. Hera membalas ciuman baekhyun. Baekhyun mengangkat z. Hera masuk ke dalam bilik mereka. Baekhyun membaringkan
Z. Hera di atas katil. Baekhyun mula membuka baju z. Hera dan bajunya. Baekhyun mula memandang breast z.hera yng besar tu dan...

Baekhyun:woww. Changi besarnya. I like it*jilat bibir bawah*
Z. Hera:*malu*

Baekhyun mula meramas, menghisap, menggigit dan mengulum puting z.hera dengan penuh nafsu dan manja. Z.hera pulak hanya mendesah merasa nikmat yng diberi baekhyun. Apabila sudah 3 jam baekhyun bermain di puting z. Hera. Dia mula naik semula di leher z. Hera dan meninggalkan kesan keunggu-ungguan sambil meramas pussy z.hera. baekhyun merangkak mendekati telinga z.hera dan berkata....

Baekhyun:changi oppa nk masukkan dh ni. Changi bersedia tau.

Baekhyun turun ke pussy z.hera dan menjilat dan memasukkan lidahnya ke dalm pussy z.hera.

Z. Hera:Ahhh.. Ahhhh..ahhh....oppa hajima changi takut*menangis*
Baekhyun:shuu dh jangan nangis tk pe oppa buat slow-slow tau.
Z. Hera:*mengangguk*
Baekhyun:*mengelap air mata z. Hera*

Baekhyun mula memasukkan dicknya ke dalam pussy z.hera. z.hera hanya mampu mencengkam cadar katilnya sambil menahan sakit. Apabila baekhyun hendak memasukkan dicknya dengan lebih dalam, ada benda yng menghalangnya.ia ialah virgin z.hera. baekhyun menyorongkan dicknya dengan lebih cepat sehinggalah virgin z.hera pecah. Z.hera hanya menjerit dan menangis dengan kuat.kemudian baekhyun melepaskan spermnya di dalam badan z.hera dan dia segera naik ke atas untuk mencium z.hera supaya dapat menghilangkan rasa sakit sambil menyorong tarik dicknya dan meramas puting z.hera dengan lembut.lama kelamaan kesakitan yng dirasai oleh z.hera semakin hilang malah nikmat pulak yng dirasainya. Baekhyun mula melepaskan ciumannya dan mula bermain dengan puting z.hera dengan kasar.

Z. Hera:ahhhh...... Ahhhh.... Ahhhh.... Oppa slow down. Pelan-pelan la sikit. Sakit tahu tk.
Baekhyun:ahh... Mianhae changi oppa tk tahan tengok breast changi yng besar ni*menghisap+mencium breast*

Z.hera segera menolak baekhyun jatuh di atas tilam kemudian mengentop baekhyun. Z.hera menyorong tarik dick baekhyun dan nafsu baekhyun makin membuak-buak apabila melihat puting z.hera yng bergoyang itu. Baekhyun segera bangun dan bermain dengan puting z.hera. setelah penat baekhyun membaringkan z.hera dan menariknya untuk masuk ke dalm dakapan baekhyun. Sekarang mereka telah tidor dalam keadaan niked sambil dick baekhyun masih di dalm pussy z.hera dan puting z.hera masih di dalm mulut baekhyun .

Bersambung....

Nae setle dh chap 7 yng byuntae ni. Mian kalau terlalu byuntae.
       Jangan lupa vote, comen and follow  me. Kamsahamida.
                                                -annyeong-
                              (Baekhera and yoongyeon ♥)

pertemuan yng sweet(BAEKHERA💝)Where stories live. Discover now