chap 8

23 3 0
                                    

Pada pagi yng indah~

Z. Hera P. O. V

Aku mula sedarkan diri apabila muka ku terkena sinaran mata hari. Aku dapat rasa ada orang yng memeluk pinggangku. Aku memusingkan padanganku mengadap tangan yng memelukku. Ia baekhyun. Dengan perlahan-lahan aku melepaskan tangannya dari pinggangku dan aku cuba untuk berjalan tetapi malang sekali kerana di tempat kemaluanku terasa sangat sakit sehinggalah aku tidak boleh berjalan. Tiba-tiba ada orang yng menghulurkan tangannya untuk menolongku.

Z. Hera P. O. V end

Baekhyun:kajja oppa tolong kamu bangun.
Z.hera:eh tk apa changi boleh bangun. Lagipun changi nk pergi mandi jap.
Baekhyun:kalau mcm tu biar oppa mandikan changi kan changi sakit*senyum gatal*
Z. Hera:eh jangan nk menggatal sakit yng semalm ni pun tk habis lagi. Ni nk buat lagi.
Baekhyun:ala oppa cuma nk tolong changi mandi je kan changi sakit kt tengah tu*nk sentuh pussy z.hera*
Z. Hera:*menepis tangan baekhyun*ha ha ha! Dh datang la tu byuntae dia tu. Dh dh jangan nk membyuntae kt sini. Tepi changi nk bangun *cuba untuk bangun tapi tk leh gak*
Baekhyun:ish degil la changi ni oppa nk tolong tk nk. Kajja oppa dukung*dukung z.hera+bawak masuk dalam tandas*
(Depa jalan dalm keadaan bogel 😂 tau)

"Skip"

Selepas selesai mandi baekhyun mengambil pakaiannya dan pakaian isterinya di almari. Kemudian dia memakaikan pakaiannya dahulu dan juga isterinya. Baekhyun memimpin z.hera menuruni tangga dengan berhati-hati. Setelah sampai di meja mkn, baekhyun segera menyuruh z.hera duduk di situ.

Baekhyun:ok changi nk makn apa. Biar oppa yng masak untuk changi hari ni.
Z.hera:hahahahhahaha! Oppa nk masak biar betul ni. Pandai ke oppa masak.
Baekhyun:eh mesti la pandai.dulu oppa sempat belajar cara nk masak dengan kawan oppa.
Z.hera:sape kawan oppa tu.
Baekhyun:chanyeol ✌(tersedak chanyeol jap lagi)
Z.hera:Ooo. Lantak la changi bukan kenal pun. Ah cepat la masak changi lapar ni*buat muka comel*
Baekhyun:alolo kesian dia lapar. Lapar ape. Lapar nk rase dick oppa ni lagi ke. Kalau changi nk boleh je. Dick oppa sentiasa untuk changi.
Z.hera:arh datang dh peranggai dia ni. Palliwa changi lapar.
Baekhyun:hmm nae jap oppa gi masak.

Sambil baekhyun memasak, dia dan isterinya berbual-bual dengan gembira sehinggalah z.hera menanyakan pasal perkahwinan yoongyeon.

Z.hera:oppa esok suga ngan nayeon kawin kan?
Baekhyun:ha'ah la nasib changi tanye.
Z.hera:tk sabar nya nk tengok depa kawin esok mesti bestkan.
Baekhyun:tulah. Ok oppa dh siap masak jom makan.

Bersambung....


pertemuan yng sweet(BAEKHERA💝)Where stories live. Discover now