chap 9

21 3 27
                                    

"Hari perkahwinan yoongyeon~"

"Nayeon P. O. V "

Selepas aku selesai di make up. Aku duduk seketika sambil melayan instagram. Aku menangkap gmbr ku dan menulis... "Hari perkahwinanku telah tiba. Doakan yng terbaik kepadaku dan pasanganku guys. Selepas itu ada orang yng masuk ke dlm bilikku.ia z.hera.

"Nayeon P. O. V end"

Z. Hera:wehh kau dh siap ke belom.
Nayeon:dh. Tapi aku takut la.
Z. Hera:kau nk takut ape. Dh la kajja pengantin laki dh tunggu dh tu kt luar.
Nayeon:hmm.... Nae. Kajja.
Z. Hera:ha camni la kawan aku. Senyum cikit.
Nayeon:*senyum*

"Di depan pintu dewan perkahwinan"

Nayeon masuk ke dlm dewan dengan perasan yng malu kerana semua orang melihat ke arahnya. Selepas sampai di depan suga, ayah nayeon membiarkan suga pulak yng membawanya naik ke atas pentas dengan prihatin. Nayeon sempat memandang wajah tampan bakal suaminya itu. Kelihatan suga sungguh handsome pada hari ini. Kemudian paderi sudah mula menanyakan soalan kepada suga.

Paderi:min yoongi adakah kamu sudi menerima im nayeon sebagai isteri kamu.
Suga:ya saya sudi.
Paderi:im nayeon adakah kamu sudi menerima min yoongi sebagai suami kamu.
Nayeon:ya saya sudi.
Paderi:ok kamu berdua dipersilakan bercium. *turun dari pentas*

Suga mula mendekati mukanya pada nayeon dan..... 😄

"Chupppp"

Satu ciuman terlekat pada bibir nayeon. Mereka bercium selama 5 saat kemudian suga melepaskan ciumannya dan senyum kepada nayeon. Nayeon membalas senyumannya. Mereka turun ke bawah dan makan .sebelum itu baekhyun dan z.hera sempat juga mengucapkan taniah kepada mereka. selepas selesai bagi sesi makan mereka berdua pergi melayan tetamu yng datng dengan mesra.

"Skip di dalm bilik hotel"

Suga dan nayeon masuk ke dalm bilik hotel yng ditempah oleh omma suga sebentar tadi bersama-sama. Nayeon mengambil langkah untuk mandi dahulu. Dengan tiba-tiba suga menarik tangan nayeon.

Nayeon:oppa kenape ni. Nayeon nk mandi la.
Suga:ala jom la mandi sama-sama lagipunkan ni malam pertama kita.
Nayeon:ape oppa merepek ni. Nayeon tk bersedia lagi la.
Suga:arh changi jangan risau oppa buat slow-slow arreaso.
Nayeon:ish yela tapi bagi la changi mandi dulu pastu kita buat la.
Suga:tk nk adik oppa ni dh tegang dh tau dari tadi. Oppa dh tk tahan.

Belum sempat nayeon membalas kata-katanya suga sudah mendukung nayeon memasuki bilik air. Nayeon meronta-ronta untuk dilepaskan. Suga meletakkan nayeon di dlm bath tub kemudian mengontop nayeon. Nayeon memukul dada bidang suga itu kemudian suga mencengkam tangan nayeon.

Suga:changi jangan main kasar nanti oppa main lagi kasar dengan changi. *geram*
Nayeon:oppa jebal changi takut. *nangis*
Suga: buat pe nk takut. Oppa buat slow-slow jela.
Nayeon:janji
Suga:janji. Dh tk mo nangis lagi ok. *mengelap air mata nayeon*
Nayeon:*mengangguk*

Suga segera membuka baju nayeon dan bajunya.sekarang mereka full naked. Suga mencium bibir nayeon sambil meramas-ramas boobs nayeon. Nayeon hanya mendesah merasa nikmat. Dengan perlahan-lahan suga turun ke leher jinjang nayeon dan mencium meninggalkan kesan keunggu-ungguan(lovebite).
Suga turun sehingga la diboobs nayeon. Dia meramas, mencium, menghisap dan sesekali dia mengigit boobs nayeon sehingga terjerit nayeon dibuatnya. Suga turun lagi sehingga di kemaluan nayeon. Dia menjilat dan memasukkan lidahnya didalm pussy nayeon. Nayeon hanya menahan geli sambil mendesah. Suga sudah tidak tahan lagi mendengar suara desahkan nayeon dia segera bangun dan memasukkan dick nya kedalm pussy nayeon. Nayeon hanya menjerit dan menangis menahan sakit. Suga merasa kesian kepada nayeon kemudian dia naik ke atas untuk mencium bibir nayeon supaya dapat mengurangkan rasa sakit di bawahnya.

"Skip"

Setelah selesai membuat sex. Mereka mengambil tindakan untuk tido. Sekarang mereka sedang tidor dalm keadaan naked. Tangan nayeon sedang memengang dick suga manakala suga sedang menghisap puting nayeon sambil sebelah lagi tangannya sedang meramas boobs nayeon.

Bersambung....

Mian kalau byun dan mian sebb ada skip part byun. Author malas pulak nk tulis part byun tu. Jangan lupa vote, comen and follow me.          
-kamsahamida.. Annyeong. Nantikan chap 10-

(Baekhera and yoongyeon ♥)

pertemuan yng sweet(BAEKHERA💝)Where stories live. Discover now