Selepas 2.di tepi lantai~
Nayeon and z. Hera sedang menyediakan makan untuk suami dan anak-anak mereka. Manakala baekhyun dan suga pulak sedang bermandi-manda dengan anak-anak mereka. Selepas siap menyediakan makanan... Ehh lupe nk bagitau korang. Kalau korang nk tahu baekhera and yoongyeon dh ade anak tau nk tahu ape name anak diorang?.... Baekhera anak:byun hera and byun jihyun. Yoongyeon anak:min yeongi and min nayoong. Ok 😄.back to story.
Nayeon:oppa and baekhyun mari la naik. Makanan dh siap ni. Ha jangan lupe bawak naik anak-anak sekali!!!!!.
Suga:nae changi!!!....wei baekhyun jom la naik cpt jap lagi tk pasal-pasal kene maki hamun ngan bidadari kt atas tu.
Baekhyun:hmm tu la.... Anak-anak jom naik atas kita makan dulu erk.
Byun hera:ala appa era nk mandi lagi*renget dekat appanya*
Baekhyun:lepas habis makan kita sambung la mandi lagi and kita boleh mandi same-same ngan omma*pujuk baekhyun*
Byun hera:hmm ok la kalau mcm tu jom kite gi makan*lari gi kt ommanye+yng lain pun ikut jugak kecuali baekhyun and suga*
Nayeon and z. Hera:anak sekalian sila jngn lari nanti jatuh! *kata mereka serentak*Apabila semuanya dh ada mereka pun manjamu makanan yng dihidangkan oleh dua orang bidadari tersebut. Selepas siap makan baekhyun dan anak-anaknye dan suga sambung kembali mandi-manda mereka tadi tetapi kali ini z. Hera pun join sekali. Korang rase mane erk suga and nayeon pergi.
Baekhyun:changi. Changi nampak tk suga dengan nayeon?
Z. Hera:hmm tk nampak plk .diorang lepas makan terus hilang gi mane erk?
Baekhyun:yeongi. Nayoong korang nampak tk omma ngan appa korang.
Yeon&yoong:tk nampak*kate diorang serentak*
Z. Hera:hmm oppa biar je la kt diorang. Mungkin diorang tengah buat anak ke.
Baekhyun:hmm betul jugak tu kan. Hmm k la jom kita sambung mandi.Di semak samun~
Nayeon:ahh oppa slow-slow la sikit sakit tahu tk! *marah*
Suga:opps mian changi. Ok tk mo marah. Ok. Oppa buat slow-slow
Nayeon:nae.Suga memasukkan batang nya lebih dlm dan melepaskan air maninya di dalam. Nayeon merasakan ada benda yng hangat di dlmnya kemudian suga mengeluarkan batang nye dari pussy nayeon. Suga menghisap puting nayeon dengan penuh nafsu.
Skip~
Hari semakin malam. Tiba la masa baekhera, yoongyeon dan anak mereka pulang ke hotel dan sambung bermandi-manda pulak di dlm toilet. Selepas semua orang sudah mandi.era dan hyun hendak pergi ke bilik sebelah menandakan bilik yoongyeon. Sekarang hanya tinggal baekhera saja yng belom mandi kerana meraka memandikan anak-anak mereka sebentar tadi.
Di dlm toilet baekhera~aksi 🔞
Baekhyun memasuki toilet secara senyap tanpa pengetahuan z. Hera. Kemudian dia mendekati z. Hera yng sedang mengeringkan rambutnya. Z. Hera dapt merasakan ada orang yng memeluk pinggang rampinnya...
Baekhyun:changi~
Z. Hera:ehh terkejut changi ingatkan sape tadi. Ye nk ape?
Baekhyun:nk... Nk... Nk.. Nk....
Z. Hera:ish ckp je la nk ape.
Baekhyun:oppa nk baby~
Z. Hera:hmm nope tk boleh changi period*tipu*
Baekhyun:bukan ke changi dh period haritu. Dh habis dh kan. Ha! Changi tipu oppa.
Z. Hera:ehh mane ad-Belom sempat z. Hera menghabiskan ayatnya. Baekhyun sudah mencium z. Hera dengan rangkus dari belakang manakala tangan kanannya sibok membuka tuala ikatan dibadan z. Hera dan tangan kirinya sedang membuka ikatan tuala di pinggangnya. Sekarang mereka berdua dlm keadaan naked. Baekhyun menolak z. Hera masuk kedalam bath tub dan on top z. Hera. Baekhyun segera memasukkan batangnye kedalm pussy z. Hera. Z. Hera hanya moan name baekhyun dengan sangat bernafsu.
Skip~
Selepas 2 tahun baekhera dan yoongyeon telah menerima cahaya mata lagi sorang name dia.... Byun baekhra dan min nayeong. Comel sangat mereka ni tau.
Terima kasih kerana kau sudi menjadi kekasih halalku dunia dan akhirat z. Hera - baekhyun.
Aku akan pasti kan kau jadi hak aku sampai aku tiada lagi baekhyun.. You are mine mr. Byuntae 😘 - z. Hera.
Kamsahamida nayeon kerana kau dh buat aku bahagia. Aku akan pasti kan yng aku akn bahagiakan kau sampai bila-bila im nayeon. You are mine bunny 🐰 - suga.
Gomawo my sugar sebb dh bahagia kan aku. I love you. Thanks sebb kau dh hujud kt dlm hati ku buat selamanya suga. Saranghaeyo min yoongi. Aku akan jaga anak-anak kita sampai aku mati - nayeon
Tamat .....
Ok habis pun cita ni. Nae annyeong my reader.
Jangan lupe tau bace cite saye yng akn datang.
-kamsahamida kepade yng sudi membace, yng dh vote and follow saye-
(Baekhera family and yoongyeon family 👪)
Muahahahaha cikit 😘
YOU ARE READING
pertemuan yng sweet(BAEKHERA💝)
RomanceSuatu pagi yng indah z. Hera sedang tidor tiba-tiba..... Baca la ff ni and jangan lupa vote, comen and follow me please (Thanks you) Selamat membaca. Annyeong