Hiruk-pikuk di sekeliling tidak mengganggu konsentrasi Zara yang sedang study di taman sains namun keadaan itu tidak bertahan lama apabila ada seekor beruk mengganggunya.
"Hai Rania,busy ke?Jom hang dengan I this evening? "Kata lelaki itu seraya tersengih.
"Kau tak payah nak tayang kerang busuk kau kat sini,sakit mata aku tengok dan part mane yang kau tak faham bila aku cakap aku tak suka kau, idiot?And one more thing, stop calling me Rania because it's just for special one and you're not part of it!"
Menyampah betul aku dengan playboy sewel ni.Apa dia ingat dia boleh pikat aku dengan perangai malaun dia tuh, jangan haraplah.Dia segera meninggalkan taman sains itu dalam kadar yang segera.
Melihat Zara yang sudah berlalu pergi,Zaril segera mengejar dan menarik beg perempuan itu yang pastinya membuatkan Zara naik hantu dengannya.
"Zaril Adrian Dato' Saiful, kau memang cari pasal kan?Kau nak suruh aku cakap bahasa apa nak bagi kau faham yang aku tak tertarik dengan permintaan bodoh kau tu or kau nak aku cakap pakai tangan aku baru kau nak faham bahasa?"
"Erkk,pesal scary sangat kau ni,kau tuh pompuan jadi la feminin sikit baru sesuai dengan nama Tengku Izzara Rania pewaris kepada Mapple Legacy.And one more thing you can't stop me from liking you because it was my feeling and you don't have the right to do so! Aku pergi dulu,jaga diri kalau ada pape call me and i'll be there. "
"Ikut suka kau la bongok, malas aku nak layan orang otak tak center macam kau."
Zara bergerak ke biliknya untuk melepaskan lelah selepas seharian memerah otak di universiti.Dia berbaring di atas katilnya dan tanpa disedarinya matanya semakin layu menuntut waktu rehat.Lagu company nyanyian justin bieber mengejutkan Zara dari lenanya.Ya,Zara seorang beliebvers yang sangat setia biarlah kontroversi apa pun yang melanda penyanyi pojaan hatinya itu tetapi dia tetap meminati penyanyi itu.Dian dengan malasnya mengangkat call itu.
"Yes,Zara here.What you want ?"
"Bertuah punya cucu,kau tanya atuk kau nak apa?Hai nak call grandchild sendiri pon kene ada sebab ke?FYI,atuk ada kat bawah ni and i give you thirty minutes to get ready."
"What?Are you kidding, grandpa? "
"Obviously,i'm not.Be quick, atuk dah rindu sangat dengan Rania ni."
"Ok, i'll be there in thirty minutes atuk."Aku segera mencuci muka dan bersiap untuk berjumpa dengan insan yang menjagaku sedar kecil lagi semenjak parent aku accident.
YOU ARE READING
It's You,Love!
RomanceNia tak suka Aus la tuk.Dia tuh ibarat serangga perosak yang ganggu Nia and Nia tak kan kahwin dengan Aus even dia lelaki terakhir yang ada dalam dunia ni~Tg Izzara Rania Kerana janji lama dia dipaksa kahwin dengan musuh tradisi dia cum bestfriend d...