Bab 14

31 2 0
                                    

"Mane kawan you ni Aus?"

"Sabar la kejap liss,dorang tak biasa macam ni.Sabar kejap ehh?"speaking of devil,dah nampak bayang-bayang dua budak bertuah tu.

"Sorry Aus,kitorang stuck..."

"Dah,dah.Malas aku nak dengar alasan lapuk kau.Stuck in jam la,tayar tren tercabut la,kapal terbang habis minyak la,bla,bla,bla..."

"Ape kau mengarut ni syaiton?"

Nia dah nampak dah.Nampak dah bayang-bayang nak bertekakkk.Aus pun satu,saje je nak usik si Rina tu.

Erkk,ape kes tengok aku macam tu minah ni?alamak,death glare versi prof snape dah keluar.alahai cik tunang jangan lah tengok camtu,bergoncang iman yg setebal roti tisu anney tu.

"Dah,takyah gaduh.Dah order  ke Aus?"

"Belum,korang order laa.Liss,you nak makan ape?"

Ishhh,berbulu mata aku tengok.

"Zarra memang rapat ngan Aus ehh?I tengok korang selalu berkepit.Untung you,kalau boleh i pun nak ada kawan macam Aus."

Kecik besar kecik besar je aku tengok minah ni.Aku berkepit dengan laki kau ke.Rilex Nia,rilex."Kitorang memang rapat dari kecik lagi.Kenape,jealous?Kau tak yah buang karan kau la nak jealous bagai.Aku tak hadap dengan so called pakwe kau ni"

"Bf ape ni?I....."

"Eh,makanan dah sampai.Jom makan.Nanti sejuk tak sedap."

Pheww nasib baik Rina sampuk,kalau tak rosak plan aku.Melatah jugak kau ye Tg Izzara Rania,cakap tak sayang aku,anggap kawan je.Sembang je lebih,ego sebenarye.

It's You,Love! Where stories live. Discover now