Jongenssss daar ben ik weer, met m'n hoofd op Wattpad. WAAAANTTTT ja want. Ja. Want IK HEB WEER EENS WAT MEEGEMAAK5! Meegemaakt dus. Ja. Mooi man. Ik was enthousiast vandaar die vijf. Niet dat het een typ fout was ofzo. Nee. Het was Super. Expres. Geweldig. Ja.
Maar iemand wilde weten hoe ik nou eigenlijk op school zit en wat we nou eigenlijk allemaal doen op school. Ja. Super interessant natuurlijk.
Daarom heb ik hier eventjes een klein deel van de Franse les getypt:
'Dus, ik leg het eerst in het Nederlands uit aangezien jullie dat blijkbaar nog niet weten, wat wel moest aangezien jullie op de havo zitten! Maaar ik ga er natuurlijk helemaal niet over wat de Nederlands docent jullie leert, want ik geef Frans!' Zegt de Frans decent met bijna overbelaste benen omdat ze al zo oud is en steeds door onze school moet lopen. Terwijl onze school eigenlijk pittig klein is maar ja.
'Dus, de man geeft een bloem aan mij, de man geeft een bloem aan hem, de man geeft een bloem aan haar, de man geeft een bloem aan hun, de man geeft een bloem aan ons, de man geeft een bloem aan jullie.' Zegt de docent en ze schrijft het op. De man heeft veel bloemen zeg. Denk ik bij mezelf. Hij is vast bloemist ofzo.. ik lach in mezelf.
De docent draait zich weer om naar de klas en zegt/roept half: 'de man ziet mij staan, de man ziet jullie staan, de man ziet ons staan, de man ziet hem staan, de man ziet haar staan.' De man is blind. Denk ik bij mezelf. Bij die gedachte lach ik weer zachtjes.
'Ja maar ik snap het niet.' Zegt Inge opeens. 'Maar dit is alleen nog maar het Nederlands!' Zegt de docent half verbaast. 'Ja, en?' Zegt Inge, 'u bent een docent dus u moet het uitleggen anders krijgt u geen salaris en wordt u blut.' De docent lacht en legt het nog een keer uit. Daarna zegt Inge: 'Ja maar dat is precies hetzelfde als dat je net zei dus ik snap het nog steeds niet.' 'Maar Inge, je moet het ook WILLEN snappen!' Zegt/roept de docent. 'Huh?' Zegt Inge. De docent gooit haar armen in de lucht en zegt/roept half: 'Open your mind!' 'Das Engels.' Zeg Inge. De docent zucht en gaat verder met haar uitleg over de blinde bloemist.Dat was het. Ja. Zo gaat mijn leven 5 dagen per week. Zwaar he. Ja. Vandaar ook de term "zwaar leven". Echt heel zwaar. Ik kan het bijna niet meer aan. Oh trouwens, voor het geval dat je het nog niet wist: de docent haat Inge zeg maar soort van. Détéste. Ofzo. Of detésté. Ja geen idee eigenlijk. Misschien is het wel dètèste. Ofzo. Ja.
Nou dat was het. Doei.Trouwens, mijn quote voor Frans is:
"Frans is kak, maar je moet niet inkakken." Dus veel succes voor als je ooit Frans krijgt.
Daag iedereen.Hey mooi man 500 woorden precies.
JE LEEST
Pip's Avonturen
RandomHallo! Leuk dat je dit leest! Ik maak soms dingen mee. Soms zijn die dingen wel heel pittig humoristisch of leuk of grappig of wat dan ook. Die zet ik in dit boek. Het is eigenlijk humor én willekeurig, maar 2 genres staat Wattpad niet toe. Ik...