Jongens ik ben zooooo blij mwan! Ik heb een nieuwe cover! Dus ja vet veel blijheid! En ja het is vakantie en ik verveel me dood dus... neem nog een deeltje! Oké ik ben echt hyper actief dus ik stop wel met schrijven voordat ik mijn telefoon kapot gooi omdat ik zo hyper ben... Hier komt het verhaal!:
Het was op een maandag. Ik was eerder uit door alle sneeuw. Het duurde dan ook 1 uur en 3 kwartier voordat ik thuis was.
Ongeveer een half uur nadat ik thuis was gekomen en droge en warme kleren aan had gedaan, hoorde ik opeens een auto deur dicht klappen voor mijn huis.
Ik schrok een beetje, want ik dacht dat het mijn vader of moeder zou zijn, die dan eerder thuis zou zijn van werk. (Even voor de duidelijkheid, het was dus ongeveer kwart voor 1 en ik was alleen thuis met Jip, mijn hond.)
Toen ik door het raam keek en naar de oprit keek, zag ik geen auto staan.
Dat vond ik wel vreemd. Toen keek ik verder naar de weg.
Daar stond opeens een zwart busje.
Uit het zwarte busje stapt een man.
Hij draait zich om naar het huis.
Snel buk ik in de hoop dat hij mij niet gezien heeft.
Daarna draait hij zich om naar een boom en...En hij ging plassen!
Ja! Plassen!
Ik dacht dus: "Ohh nee die komt hier even de boel leegroven en inbreken enzo!" Maar ik denk dat ie gewoon spulletjes moest vervoeren en dat ie toevallig even bij mijn huis stopte omdat hij heel nodig moest plassen.Maar ja. Het was best wel humor op het moment dat ik door had dat ie stond te plassen. Ja best wel.
Nadat hij had geplast ging hij ook gewoon weer weg. Echt wel mooi eigenlijk.Nou dat was het. Ik hoop dat ik jullie niet heb laten schrikken. 😂
Hij kwam dus helemaal niet inbreken.
Ik vond het best eng.. Maaaaar er was dus eigenlijk gewoon helemaal niks aan de hand. Dus ja.
Dat was het ook gewoon.
Ja. Dat was het.Dus nu is het verhaal eigenlijk ook klaar..
Toen kwam de kabouter met de fluit, en die blies het verhaaltje uit!
Wacht wat? Ja oké dat is raar. Maar ja. Hey kabouters enzo. Wat? Oké ja weet ik veel. Nou dit was het. 😂
Doeeeei!
-Wow mooi man 341 woordjes!-
JE LEEST
Pip's Avonturen
RandomHallo! Leuk dat je dit leest! Ik maak soms dingen mee. Soms zijn die dingen wel heel pittig humoristisch of leuk of grappig of wat dan ook. Die zet ik in dit boek. Het is eigenlijk humor én willekeurig, maar 2 genres staat Wattpad niet toe. Ik...