51. Lang wachten. (Echt yay)

11 4 0
                                    

Ik moest gisteren zaal hockeyen en zaalhockey regels en wedstrijden zijn heel anders dan veldhockey regels en wedstrijden. Ik kan het ook niet echt goed uitleggen want ja, ik denk dat dat niet echt interessant is en ik heb er ook niet echt tijd voor.

Als je een zaalhockey wedstrijd speelt, speel je gelijk een soort van ja hoe zeg je dat ook al weer.. Dat je meerdere korte wedstrijdjes speelt. Geen idee. Er is wel een naam voor..
Maarr die weet ik nu even niet.
Maar goed, meerdere korte wedstrijdjes dus. De wedstrijd duurt dan 25 minuten en ja.. daarna speel je, NORMAAL GESPROKEN, de volgende kleine wedstrijd en ja, daarna mag je naar huis.
MAAAR: Bij ons was dat dus niet zo.
We moesten namelijk het eerste wedstrijdje en het LAATSTE spelen!
Dat betekend dus dat we ruim anderhalf uur moesten wachten! In de tussen speelden andere teams hun mini wedstrijdjes. En ja daar keken we maar naar.

Leuk hoor! Op zondag avond ongeveer anderhalf uur wachten! Goed geregeld! Leuk hoor! JA, HEEL LEUK! Not.

Ik had echt wel wat beters te doen.
Huiswerk bijvoorbeeld.
Slapen. Was ook een goed idee geweest.

Oh ja trouwens, ik moest weer keepen. Het laatste wedstrijdje ging wel goed, alleen we hebben alsnog allebei de wedstrijden verloren.
Waarschijnlijk omdat alle andere teams wél zaalhockey training hebben gehad en wij dus niét. Ja heel leuk hoor.

Ik was trouwens pittig chagrijnig in die 2 uur wachten. 😂 Volgends mij werd iedereen best moe van mij. 😂

Maar ja.
Sad voor hun.

Oké dit was het.
Vandaag is het maandag.
Net zo leuk.

Ik ga morgen trouwens op schoolreis naar een of ander museum.
Wel leuk.

Oké,
Daag.

Pip's Avonturen Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu