Vanochtend kwam ik op school en ik wilde mijn jas in mijn kluisje doen.
Bij mij op school werken ze met pasjes en zo'n scanner ding. Als je je pasje voor de scanner houd, gaat je kluisje open. Dan moet je snel naar je kluisje rennen want binnen 20 of 30 seconden gaat ie weer dicht.Nou ik hielt mijn pasje voor de scanner en liep naar mijn kluisje toe. Ik probeerde hem open te doen maar het lukte niet. Toen dacht ik dat de scanner het misschien niet deed en ik liep daar de scanner en hielt mijn pasje er opnieuw voor. Ik keek naar het lichtje niet op de scanner zelf zat. Hij gaf groen licht. Dat betekent dat mijn kluisje nu open zou moeten gaan. Ik rende half in stoomboot snelheid (wat best wel snel is aangezien de Sint al binnen 2 dagen in Nederland is, helemaal vanuit Spanje.) naar mijn kluisje. Ik probeerde hem open te doen maar het lukte weer niet. Toen opeens zag ik dat er een rits-dingetje uit de kier van mijn kluisje hing. Wat gek... Dacht ik bij mezelf. Dat is niet mijn jas want die heb ik in mijn hand. Ik probeerde voor de laatste keer mijn kluisje open te maken door mijn pasje voor de scanner te houden. Weer kreeg ik mijn kluisje niet open. Toen liep ik naar het gedeelte van mijn vrienden (ja, ook ik heb vrienden!) die al op school waren en ik vroeg op mijn jas misschien in een van hun kluisjes mocht. Dat mocht en we deden mijn jas in haar kluisje. Haar kluisje ging wél gewoon open.
:::
In de grote pauze vertelde ik over mijn kluisje en dat ie niet open ging aan Renske. Toen zei ze dat we eigenlijk naar de conciërge zouden moeten gaan. Nou, dat vond ik een slim idee en we gingen samen naar de conciërge. We vertelde hem wat er aan de hand was en hij liep met ons naar de kluisjes. Hij maakte de scanner open (met een speciaal sleuteltje die alleen hij heeft) en hij toetste het nummer van mijn kluisje in. Het lampje gaf aan dat mijn kluisje open zou moeten gaan. We liepen naar mijn kluisje en De conciërge probeerde mijn kluisje open te maken. Het lukte niet. Daarna gaf hij er een dreun tegen aan. Toen ging mijn kluisje opeens open. Ook floepte het rits-stukje-dingetje er opeens uit. Het was blijkbaar alleen het rits dingetje. Niets anders. Ik had wel verwacht dat er een hele jas uit zou komen. Alleen dat was dus niet zo. Vol verbazing raapte ik het rits dingetje op. Het was niet van mij. Ik gaf het aan de conciërge en zei dat het dan maar een gevonden voorwerp was. Want ik had het dus ook daadwerkelijk gevonden. Daarna bedankten Renske en ik de conciërge en gingen mijn jas uit het kluisje van mijn vriendin halen, daarna deed ik hem in mijn eigen kluisje.
Dat gebeurde er vandaag dus op school. Het blijft me een raadsel wat het rits dingetje daar deed...
Trouwens! Vandaag wilde de mensjes van school ons neer laten gaan want er was geen WiFi. Echt nare mensen. Alleen maar omdat er aan het netwerk WiFi ding werd gewerkt. Niet dat de WiFi beter is nu, maar ja. Dus daarom is het deel er nu pas. Want ja nu ben ik thuis! Hey trouwens: het is vrijdag! Ik dacht dus de hele dag dat het woensdag was. Maar toch is het vrijdag.
Ohh ja mijn broer heeft een chocolade letter gekregen van zijn werk. Hij werkt bij een chic restaurant. Dus daar ga ik later "als ik groot ben" en als ik ooit verantwoordelijk heb en als ik geld nodig heb én als ik zin heb in chocola, dan ga ik daar dus ook werken want ja hey geweldig idee:
Ik die onhandig in een chic restaurant rond loopt en op iedereen die ze tegen komt wijn morst!Nou ja hier neem dus nog maar een paar levensverhalen (daarboven) want ja hey zin in.
Nou dit was het. En nu echt. daaaag mensen! Doei doei!
Ja oké doei.-697 woorden-
Hier even wat extra woorden zodat het er nu 700 zijn.
Oh het zijn er nu 714.
Mooi man.
Oké nu 719.
Oké doei iedereen!
724 woorden
JE LEEST
Pip's Avonturen
RandomHallo! Leuk dat je dit leest! Ik maak soms dingen mee. Soms zijn die dingen wel heel pittig humoristisch of leuk of grappig of wat dan ook. Die zet ik in dit boek. Het is eigenlijk humor én willekeurig, maar 2 genres staat Wattpad niet toe. Ik...