Part 10

1.4K 149 4
                                    

Narozeninový speciál (trochu pozdě ale nevadí!)

Varování tenhle díl bude celkem dost fluffy tak snad se bude líbit !

Pohled Chanyeola

     Po rozhovoru s mým strýčkem jsme s Baekem zamířili zpět ke mě do bytu. Soo už vypadal unaveně, když jsme konečně dorazili, tak jsem mu nabídl alespoň kávu nebo čaj. Odmítl a vydal se rovnou domů. Zůstali jsme tam tak s Baekem a spícím Jiminem sami. Chvilku jsem přemýšlel co dělat ale to už se Baek navalil do kuchyně a začal šmejdit v ledničce kdejaké jídlo. Musel jsem se zasmát ale jen tak sobě pod vousy aby to neslyšel. Přišel jsem k němu potichu ze zadu a bokem do něj jemně vrazil. Baekkie se zapotácel a přepadl dovnitř. Nosem se zabořil do kousků nějakého zbytku pudinku co dělal Soo Jiminovi, den zpátky. Když hlavu z ledničky vyndal, rozesmál jsem se na celé kolo. Vypadal opravdu směšně a přitom tak roztomile. Nemohl jsem se přestat smát, a tak jsem ani neviděl že se s pudinkem napřahuje proti mě...

Plesk! Vrátil mi to dvojnásobně, takže jsem měl puding po celém obličeji. Teď se zase začal smát on. Jeho ruka byla sice taky celá zadělaná od pudinku ale můj obličej ani nešlo popsat. "Říkáš si o boj Byune." Řekl jsem hluboce a tiše, skoro až šeptem. Viděl jsem jak se otřásl. Buďto se mě opravdu bál nebo jsem zkrátka profík na nahánění husí kůže. Začal jsem se k němu pomalu přibližovat, až jsem byl skoro u něho. Necouval, jen se na mě culil. Nevěděl jsem proč. Až když mi vrazil do obličeje i šlehačku jsem pochopil, že opravdu chtěl vyvolat válku. Vzal jsem ho pod koleny a vyhoupl si ho na záda jako pytel brambor. Baek vykřikl a začal mě jemně bouchat pěstičkami do zad. Hodil jsem ho na gauč a tam ho pěkně přišpendlil. Na stolku vedle gauče byla položená sklenička s vodou. Zlomyslně jsem se na něj zatvářil a Baekkiemu se zvětšili oči tak třikrát. "Ne. Parku Chanyeole, jestli to na mě vylijete opravdu si vyžádáte válku!" Vypískl a snažil se dostat z mého sevření. Dal jsem si obě jeho ruce do jedné mé a druhou se natáhl pro skleničku. Baek zavřel křečovitě oči a čekal. Ale já měl jiný plán. Ruku jsem opatrně položil vedle jeho hlavy a pomalu se začal sklánět. Těsně nad jeho rty jsem se zastavil a jen cítil, jak prudce dýchá. Chtěl jsem ho ještě chvilku dráždit, ale Baek se natáhl a spojil naše rty sám. Vítězně jsem se usmál a začal mu okamžitě odpovídat. "Chutnáš jako vanilkový pudink." Prohodil mezi polibky Baek a já se zasmál. Znovu jsem si dravě přivlastnil jeho rty a tentokrát jsem polibek pořádně prohloubil. Po chvilce měl úplně uvolněné ruce a já mu je mohl pustit. Dal mi je okolo krku a jednou z nich mi začal prohrabávat vlasy. Zamručel jsem na náznak spokojenosti a dál si snažil získat jeho rty. Jakmile jsem je jednou okusil, nemohl jsem se jich nabažit. A to neříkám že jsem gay! Jsem gay jen a jen pro něj. Ale říct mu to nemůžu. Né teď. Jakmile nám došel dech, odtrhli jsme se od sebe ale jenom malinko. Vyzdvihl jsem Baeka do mého klína a podíval se mu hluboko do očí. Měl je tak nádherné. Jejich obvyklá oříšková barva nyní byla tmavší a byla v nich vidět směs různých emocí. Chtěl jsem znovu spojit naše rty, když v tom mi zazvonil telefon. Podrážděně jsem zavrčel a natáhl se pro telefon na stolku. Nepouštěl jsem Baeka ze sebe, jelikož se mi ho nechtělo znovu nahánět po celém bytě. Zvedl jsem hovor a stále na něj koukal. Z druhého konce se ozval hlas mého asistenta v práci a já jen zakňučel. Proč zrovna teď?! Snažil jsem se mu plně věnovat, ale když mi začal Baek utírat obličej od pudinku úplně jsem se ztratil. Vypadal jako nevinný andílek. Chtěl jsem si ho tu nechat napořád a už ho nikdy nepustit. "...Eole...Yeole... CHANYEOLE!" rychle jsem se probral z mých myšlenek. Hlas mého manažera se rozezněl telefonem a neznělo to moc nadšeně. "Chanyeole, prosím tě posloucháš mě?" Baek se ušklíbl a zakroutil hlavou. Ten nezbeda! "A-ano pane! Co jste říkal?" Z druhého konce se ozvalo frustrované vydechnutí a pak znovu manažerův hlas. "Říkám, že ti dávám na týden volno. Máme teď hodně věcí okolo něčeho velkého, takže se pěkně připrav. Jestli se to povede, budeme v balíku. Jasné?" Kývl jsem ale rychle prohlásil ano, jelikož je jasné že mě vidět nemohl. Hovor se ukončil a já si jen oddechl. "A ty," Řekl jsem podrážděně "ty půjdeš teď pěkně se mnou a uděláš mi dobrou večeři. Jinak tě sním." Prohlásil jsem s vážnou tváří. Baek se jen zasmál, načeš jsem ho něžně kousl na paži. Vyjekl překvapením a ohnal se po mě druhou rukou. Vyplázl jsem na něj jazyk a sundal ho z mého klína. Vydal jsem se do koupelny a umyl si obličej. Umyl jsem ho také tomu štěněti a pak jsem ho donutil uvařit nám večeři. Nakonec musel jít už domů tak jsem ho jel odvést a když jsem přijel padl jsem znaveně k Jiminovi a usnul. Po dlouhé době jsem zase spal jako dudek....

_______________________________________

Taaaak double update todaaay 😅 trochu pozdě vím ale to nevadí! Snad se díl líbil a see you next time~

Byeeee~

Love me daddy!Kde žijí příběhy. Začni objevovat