part 2-new student

130 6 0
                                    

"chaeyoung shii dah siap ke nanti lambat pula datang sekolah kata appa chaeyoung."nae chaeyoung dan nak turun da kata chaeyoung.

skip.
"morning omma,oppa kata chaeyoung."morning wah cantik lah anak omma pakai baju seragam sekolah korea selalu omma nampak seragam thailand tu je kata omma  chaeyoung."alah omma nie biasa je la tapi skirt seragam sekolah korea pendek sangatlah kata chaeyoung."alah biasakan diri je nae kata appa chaeyoung pula."kajja makan sarapan nanti appa hantar chaengi pegi sekolah."ok omma kata chaeyoung lalu memakan sarapannya.

skip.

xoxo high school.

"wahh appa besar la sekolah kat sini kata chaeyoung sambil melihat sekolah xox high school."kajja chaengi kita masuk appa nak jumpa pengetua nak tanya kelas cangiee.

skip

bilik pengetua.
"hai encik son lama tak jumpa,so mana anak awak yang nak sekolah sini tu kata pengetua yoo."chaeyoung shii salam pak cik yoo.pengetua yoo ni kawan appa so chaeyoung jangan nak buat hal kat sekolah tw.sekarang appa nak jalan so appa serahkan chaengii sama pak cik yoo."nae appa take care."nanti balik appa suruh pmandu appa ambil chaengi nae kata appa chaeyoung lalu pergi.

skip.

kelas 5A.

"selamat pagi semua,hari ni kamu akan terima pelajar baru kata cikgu gary kepada semua pelajar 5A.sila kenalkan diri kamu arah cikgu kepada chaeyoung.

"anneyounghoseo son chaeyoung immnida kata chaeyoung sambil tunduk.

"ok chaeyoung kamu boleh duduk kat belakang sana dekat dengan suga kata cikgu gary kepada chaeyoung."nae kata chaeyoung lalu bergerak ke tempat duduknya.

skip.

"hai awak nama saya jimin kata jimin memperkenalkan dirinya dan diikuti oleh alih bts yang lain kecuali suga."oh chaeyoung immnida kata charyoung lalu senyum hingga menampakkan lesung pipitnya yang comel."omo..omo..kyeopta kata v dan kookie serentak.

skip.
"hai chaeyoung imnida kata chaeyoung kepada suga."berapa kali awak nak kenalkan diri tu kata suga dingin kepada chaeyoung."err miannhe kata chaeyoung lalu membetulkan tempat duduknya."chaeyoung shii awak kena tahan nae duduk dengan budak albino a.k.a suga sebab dia macam tu kata jin kepada chaeyoung yang menyedari perbuatan suga terhadap chaeyoung.

skip.
masa rehat...

"chaeyoung shii masih ingat saya kata mingyuu kepada chaeyoung."mestilah awak kan jiran saya kata chaeyoung."ehh sapa kawan awak rehat nie?"ermm sorang kot kata chaeyoung."kalau macam tu jom rehat dengan saya kan awak new student mana awak tau selok belok skolah nie kata mingyuu lalu berjalan menuju ke kantin.

skip.
masa balik.

"chayoung maafkan saya yer pasal tadi saya sebenarnya tak bermaksud nak bersikap dingin dengan awak kata suga sebelum chaeyoung beredar."alahh takpe biasa je kot kata chaeyoung sambil snyum.

'omg comel la pula budak ni kata suga dalam hati'

"jom la balik sama2 kan kita kawan kata chaeyoun mengajak suga jom la kata suga."weei tunggu kitaorang la kata ahli bts yang lain."yaa palliwa kata chaeyoung."chaeyoung dah baik sama suga so sekarang kita akan jadikan chaeyoung sebahagian dari geng kita amacam kata namjoon."yess mesti seronok kata jhope pula."mestilah boleh kata ahli bts lalu mereka pun bergerak balik.

skip.

"jumpa esok kamurang kata chaeyoung sambil melambai kepada bts."nae chaeyoung shii kata bts.

lama suga melihat chaeyoung..

"ehh hyung napa nie kata kookie yang menyedari suga melihat chaeyoung sampai la chaeyoung jalan."tak de pape kata suga."eleh cakap je hyung dah fall in love sama chaeyoung kata v pula."hissh korang mana da lah jom la balik dah ketinggalan dah kita kata suga.

(complete)Last DateWhere stories live. Discover now