hujung minggu....
pippppp!!!"kajja chaeyoung dah datang kata jin.
skip.
5minit kemudian.
"miannhe chaeyounv shii sebab lambat.gara2 suga kitaorang dah lambat kata v pula."its ok kajja naik kita jalan kata chaeyoung.
skip.
pulau jeju.
"yahh aku lupa beli makanan la tadi kata chaeyoung sambil mengetuk dahinya."takpe chaeyounv kita orang pergi beli lah nae kata kookie,v,jimin dan jin."oh nae nah kunci kereta and nah kad kredit korang guna lah yer beli makanan banyak tw kata caheyoung."nae kata mereka lalu pergi.
skip.
"chaeyoung shii kw tw ke sebenarnya suga tu dah jatuh cinta kat awak kata namjoon kepada chaeyoung."jangan main2 lah namjoon kata chaeyoung."betul aku pun hairan tapi dia kata awak lain daripada yang lain kata namjoon lagi.
flashback.
"hyung shii aku rasa aku dah fall in love sama new student tu lah.sebab masa dia masuk kelas kita hari tu my heart is berdegup kencang and perasaan aku lain dari perasaan aku sama ex-yeoja aku kata suga.
end flashback.
"ohh macam tu kata chaeyoung setelah namjoon menceritakan perkara yang sebenarnya."hai apa korang cerita nie kata suga yang tiba2 datang lalu duduk dekat chaeyoung.
"omo my heartu napalah budak albino nie slalu buat hatiku dupdap kata chaeyoung dalam hati.
"aku nak pergi tolong dorang jin dulu mereka da sampai lah kata chaeyoung lalu berdiri.entah kat mana silap chaeyoung lalu terjatuh tetapi sempat disambut oleh suga.
2 minit kemudian.
"agak lama juga korang berpandangan kata jimin mematikan pandangan suga dan chaeyoung.
"eerrhh minnhe kata chaeyoung lalu pergi ke tempat v dan kookie."
skip.
"bila birthday awak kata jimin menanya caheyoung."ohh birthday chaeyoung nanti hati isnin,waeyo? kata chaeyoung."anniya saja nak tanya kata jimin.
skip.
"bye korang thanks for this day I was very happy kata chaeyoung sambil melambai kearah bts."ok chaeyoung shii hati2' yer and tq sebab belanja kitaorang kata namjoon.
YOU ARE READING
(complete)Last Date
Fanfictionikuti kisah cinta suga and chaeyoung dlam ff nie #vote and comment #thanks