part 6

68 4 0
                                    

sudah habis 1 bulan keadaan chaeyoung semakin teruk.

"dah nak dekat 1 bulan chaeyoung tak pegi sekolah kenapa ya kata v kepada suga."aku ada chat dia tapi dia kata dia selesma kata suga."ohh kesian chaeyoung sakit kata jimin pula."apa kata kita lawat dya leps balik kata jin memberi cadangan."setuju kata bts serentak.

skip.

keadaan di kediaman chaeyoung.

"omma!omma panggil chaeyoung dengan lemah."nae sayang omma datang kata puan son dengan menatang dulang makanan.

"waeyo nak?"chaeyoung sakit kat sini kata chaeyoung menepuk dadanya."chaeyoung kuat yer kata ommanya."napa chaeyoung sakit omma kata chaeyoung dalam keadaan memngis."omma tak tahu la nak yang penting chaeyoung tak boleh tolak tkadir tuhan nae kata puan son sambil memeluk anaknya.

skip.

ting tong!!

"sapa pula yang datang nie takkan appa chaeyoung da sampai kata puan son.

"nugu kata puan son apabila melihat bts"oh kitaorang kawan chaeyoung mak cik kitaorang datang nak lawar dia dan kawan sya yang ni da rindu kat dia sebab dia nie namchin anak makcik kata namjoon dengan selamba."hisshhh kurang asam kw kata suga sambil tersengih dengan omma chaeyoung.

"oh jemput masuk anti kejutkan chaeyoung nae buat macam rumah sendiri kata omma chaeyoung.

skip.

bilik chaeyoung.

"chaeyoung shii kawan kamu datang tu kata ommanya."nugu omma kata chaeyoung."namchin sama kawan kamu kata ommanya lagi."omo omma suruh dorang tunggu chaeyoun nak bersiap nae kata chaeyoung lalu bangun dan bersiap.

skip.

"hai korang miss u kata chaeyoung lalu memeluk bts tu satu hinggalah sampai ke tempat suga."oppa bogoshipoe."nado chagiya kata suga lalu mencium dahi chaeyoung.

"awak sihat dah ke kata jin kepada chaeyoung."sihat dah kata chaeyoung berbohong."tapi awak masih pucat kata v."biasalah la nie lata chaeyoung.

"jemput makan yer buat macam rumah sendiri kata puan son kepada bts.

skip.

2 jam kemudian.

"chagi kitaorang dah nak balik nae kata suga."oh nae oppa hati2 nae kata chaeyoung."esok chagi pergi sekolah kata suga."pergi kata chaeyoung."pagi nanti oppa jemput nae kata suga.

"bye chaeyoung jumpa besok kata bts.suga pun mencium dahi caeyoung sebelum pergi.

"aku harus meluangkan masa bersama suga dan bts kata chaeyoung dalam hati.

(complete)Last DateWhere stories live. Discover now