"chaeyoung betul2 ke nak pergi sekolah hari ni kata ommanya."ye omma chaeyoung nak habis kan masa bersama suga oppa and bts kata chaeyoung sedih."nae anak omma mesti kuat nae kata ommanya sambil memeluk chaeyoung.
skip.
xoxo high school.
"chagi ok tak ni kata suga kepada chaeyoung."ok oppa jawab chaeyoung ringkas.
skip.
kelas 5A.
"suga boleh hari nie kita dua date kata chaeyoung."boleh saja kata suga."tapi swag ke kalau oppa date kata chaeyoung bergurau."alah mestilah swag kata suga pula.
skip.
masa balik.
"woi suga hari kita main bola nak tak kata jimin."alah tah dapat lah buah hati bawa date kata suga."untunglah nak pergi date kata jhope."alahh jangan la jeles kata suga lalu pergi.
skip.
sungai han.
"oppa jom ambil gambar banyak2 kta chaeyoung kepada suga.
lalu mereka pun mengambil gambar dengan posing yang comel dan sweet.
"oppa boleh tah oppa gambir chagi pakai baju ni kata chaeyoung."nae tapi kenapa kata suga hairan."anniya saja manatau nanti tak dapat gambar lagi kata chaeyoung menangis."napa chagi nangis ni kata suga."kalau chagi dah tak de nanti oppa akan cari pengganti chagi kta chaeyoung."never chagi walau pun chagi buka first love oppa tapi oppa akan jadikan chagi last bagi oppa kata suga lalu memeluk chaeyoung."thanks oppa kata chaeyoung.
YOU ARE READING
(complete)Last Date
Fanfictionikuti kisah cinta suga and chaeyoung dlam ff nie #vote and comment #thanks