part 3

102 4 1
                                    

"morning omma,appa kata chaeyoung."ehh chaeyoung shii bersemangat nampak kata appa nya."alahh macam tak biasa chaeyoung kan periang.baru first day dah banyak dah kawan changiee dapat kata chayoung."tak dapat namja ke kata appanya mengusik."alahh appa nie kata chaeyoung yang sudah cemberut."dah dah makan cepat nanti lambat pula sampai sekolah kata omma chaeyoung."appa boleh tak chaeyoung naik kereta sendiri hari nie kata chaeyoung."mana kereta charyoung yang chaeyoung nak guna kata appanya."alahh kereta chaeyoung yang appa bagi tu la mana da lagi kereta chaeyoung kata chaeyoung."ok but take care ok jangan bawa kereta laju2"alright appa kata charyoung lalu pergi.

skip.

xoxo high school parking car...

"wahh sapa pemilik kereta nie kata jimin kepada bts setelah chaeyoung datang."entah lah mesti orang nie kaya kata v lagi.

chaeyoung pun keluar dari perut keretanya.

"wahh daebak chaeyoung kereta ni awak punya ke kata kookie."ye appa yang beli kata chaeyoung."mesti awak ni kaya kan kata jhope pula."tak la appa yang kaya buka saya dah kajja kita masuk kelas kata chaeyoung lalu mereka pun masuk kelas bersama-sama.

skip.

kelas 5A.

"suga shii bangunlah nanti awak kena marah kata chaeyoung membangunkan suga."kacau la dah2 yang kena marah tu aku bukan kau kata suga lalu keluar dari kelasnya melalui pintu belakang."sabar ye chaeyoung suga mmg macam tu kata namjoon."nae kata chaeyoung.

skip.

masa rehat.

"jom rehat dengan kitaorang kata namjoon mengajak chaeyoung."dae kejap kata chaeyoung yang sedang menyiapkan kerja suga bagu tujuan suga tdk dimarahi oleh cikgu.

"ok jom kata chaeyoung."napa lmbat kata v yang sudah menahan lapr."sorry sya siapkan kerja suga tadi tuh pasal lambat sorry yer."its ok kata jin lalu mereka pun menuju ke kantin.

skip.
"ya chaeyoung shii nak makan apa kata namjoon."erhh biskut jelah nah duit hari ni aku blanja korang so korang belih lah apa korang nak kata chaeyoung."yeehhhh sorak bts.

skip.

"mana suga kata chaeyoung menanya namjoon."entah lah kat rooftop kali sebab dia ni jarang makan sama kitaorang sejak kau ada kata namjoon
"napa pula takkan sya nie menjadi pengganggu hubungan korang kata chaeyoung."tah bukan itu suga pernah bercinta dengan bekas pelajar kat sini dan yeoja tu budak baru kat sini and deskmate suga tapi bila beberapa bulan mereka bercinta yeoja tu pindah and diorang lost contact dan mulai saat tu suga dah tak nak jatuh cinta kat mana2 yeoja apalagi kalu yeoja tu new student kata namjoon."oh jadi pasal tu suga dingin je sama saya kan kata chaeyoung."dah2 tak payah nak fikir pasal tu bagus kita makan sbb hari ni kita makan free kata jhope.

skip.

masa balik.

"hujung minggu nie korang free tak kata chaeyoung."ya waeyo kata jin."saya nak ajak korang pergi pulau jeju appa kata pulau kat sini cantik so aku nak korang pegi sana pasal duit aku belanja kata chaeyoung."daebakk ok kata namjoon."nanti aku jemput nae kata chaeyoung.tapi minta dulu alamat korang kata chaeyoung sebelum beredar."nahh kata jin."ok jumpa hujung minggu kata chaeyoung.

(complete)Last DateWhere stories live. Discover now