part 8-wondering

67 4 0
                                    

"napa chaeyoung macam lain macam sekarang yer kata jin."aku pu. hairan sebab masa kami date dulu dia beria ria nak ambil gambar banyak dengan aku and gambar dya satu urng dengan pakaian seragam sekolah kata suga.

skip.

"hai korang kata chaeyoung."wahh chaeyoung dah datang la kata jimin.
"chaeyoung shii napa awak makin kurus ni kata namjoon suga yang perasaan akan bada. caheyoung lau mendekatinya."chagi ok tak nie lata suga."ok je oppa kata chaeyoung.

skip.

"oppa chaeyoung nak ajak oppa dan yang lain nak jalan hari ni boleh tak kata chaeyoung."boleh tapi napa tiba2 tanya suga hairan."saja nak luangkan masa kata chaeyoung."nanti oppa bagitw nae kata suga.

skip.
"chaeyoung shii kita pergi mana kata namjoon."mana2 je yang penting seronok pasal duit aku belanja kata chaeyoung."yess kata bts lalu bergerak ke destinasi.

skip.

water park.
"wah cantik sangat la pemandangan kat sini kata chaeyoung.jom ambil gambar ramai2 kata chaeyoung.

lalu mereka pun mengambil gambar banyak.

"boleh tak kalu chaeyoung nak ambil gambar satu2 dengan korang chaeyoung.

bts hairan dengan permintaan chaeyoung tapi dituruti sahaja.

skip.

"oppa kalu bole nanti minggu depan kita date lagi nak kata chaeyoung."boleh chagi janji chagi happy kata suga.

skip.

"tq sebab luangkan masa bersama chaeyoung hari ni kata chaeyoung sambil menangis kerana hangout meeeka pada hari itu adalah hari terakhir mreka bersama.

(complete)Last DateWhere stories live. Discover now