D, C ?

310 10 15
                                    

AYYSS SIZI COK OZLEMISIM YA BEEEN YENI BOLUMLE KARSINIZDAYIM UMARIM BEGENIRSINIZ I LOVE YOU , YOU LOVE ME *.* mağdem uykumu kaçırdın sana bir ceza var bugün benimle yatıcaksın' dedi ve sırıttı sonra birdaha eğilip 'sadece sarılarak uyicaz' dedi ve göz kırpttı ilk başta kabul etmek istemesemde hemen beni kendine çekti ve yatağa geçti. Ben duvar kenarında o ise benim önümde yatıyordu yüzlerimiz biribirine dönüktü bi anda nefesini yüzümde hissettim ve refleks olarak dudağımı ısırdım oda her ne kadar karanlık olsada onun yüzünü ve neler yaptığını ayırt edebiliyodum. Gulumsedi ve ellerini belime doladi beni kendine cekti bende ayni islemi ona yaptim ve basimi goğsune yasladim ve gozlerimi yumdum....

Uyandığımda yanımda değildi ve içeriden enfes derecede güzel kokular geliyordu ve benim hala uykum vardi kendimi yere attim 'aaahhh' kolumun ustune dusmustum ve aciyordu saka saka tabikide hicbirsey olmamisti sadece kaanin yanima gelip beni kaldirmasini istiyordum ve oylede oldu kapi acildi ve iceri hemen kaan girdi bisi dememi bile beklemeden beni kucagina aldi cok korkmustu ahh basarmistim agliyo gibi yaptim ve onu kendime biraz daha yakinlastirip o guzel kokusunu cigerlerime kadar cektim sonra ondan ayrilip yanagina opucuk kondurdum 'ceren sen iyimisin askim bisimi oldu' gulumsedim 'sadece ne kadar hizli olduguna bakmak istemi-' sozumu tamamlayamadan kendimi yerde buldum agzim acik kalmisti 'kendin yurumek zorunda kalicaksin prenses' dedi goz kirpti ve gitti mizmizlanarak yerimde dogruldum ve 'öküzsün sen öküz !' diye bagirdim yine kapi acildi bu sefer iceri giren boraydi 'buyur abla banami cagirdin' dedi kahkaha attim bora hala soru sorarca bakiyordu ona elimi uzattim ve elimi tutup beni kaldirdi ona sımsıkı sarildim ve kafasina opuguk kondurup saclarini karistirdim 'hadi bakalim ufaklik ben cok aciktim' dedim ve elimi boranin omzundan cektim kosarak kaanin sirtina atladim ve 'seni ukala beni yere atmanin cezasini cekeceksin' dedim ve kahkaha attim beni sirtina aldigi gibi evin icinde kosmaya basladi ikimizde cok yorulmustuk beni koltugun ustune atti ve ustume cikti oksurdum ve borayi isaret ettim hemen elimden tuttu ve beni kaldirdi hicbirsey yokmus gibi masaya gectik ama bora hep bize bakiyordu daha dogrusu bana hemen yemegimizi yedik ben odama gectim ve ustumu giyindim liseden arkadaslarimla bulusup eglenicektik bugun ehh tabi kavalyesiz gitmek ayip olurdu kaanda benimle gelicekti o yuzden hemen ustumu degistirdim straplez bir elbise giydim ustu acij mavi ve hemen gogsumun altinda biten buyuk siyah bir kurdele alta dogruysa kapali bi tonda mavi renk vardi alt tarafi hafif kabarikti ve dizimin tam bir karis yukarisinda bitiyordu hemen aynamin onune gectim ince eyliner ve kirmizi rujumu surdum elime siyah cuzdanimi aldim ve altima siyah ayakkabilarimi giydim artik hazirdim saclarimi maşa yaptim ve kapidan ciktim kapidan cikar cikmaz kaan dudagima yapisti ne oldugunu sasirmistim ikimizde nefessiz kalinca 'cok guzel olmussun prenses' dedi gulumsedim 'git kiyafetlerini giy ve hemen gel arabanin icinde bekliyorum nas nas ' dedim ve yanagina ufak bir opucuk kondurdum hemen banyoya girip rujumu tazeledim telefonumu alip cantami ve kendimi son kez kontrol edip evden ciktim. bora evde olmadigi icin cok rahat davranabiliyordum kaan arbanin anahtarini bana vermisti hemen kapiyi acip koltuga oturdum tam oturdugum sirada kaan kapidan cikti cok uyunlu olmustuk ustunde mavi ceket ve icinde siyah askili vardi altindaysa siyah kot pantolon ve mavi ayakkabi vardi rayban gozluklerini takmisti ahhh hadi ama bi cocuk bu kadarmi tatli olur kaan arabaya bindi ve gitmeye basladik eh tabi ben yol boyunca ondan gozumu alamiyordum o da bunu fatk etmis olacakki bana donup 'cok begendin sanirim beni' diyip goz kirpti 'seni ukala' diyip onume dondum artik gelmisti kaan elimi sımsıkı kavradi ve iceri dogru ilerledik muzik baya gurultuluydu kendimi diskonun icine dusmus gibi hissediyordum hemen bizimkileri buldum ve hepsine tek tek sarildim gece bizimdi hemen oturduk ve konusmaya basladik herkez sevgilisiyle gelmisti yani tek esi olan ben degildim tam o arada cok romantik bir sarki caldi herkez esleriyle dans etmeye basladi  kaanda bana elini uzatti ilk basta elini tutmak istemesemde diz coktu ve yandaki vazodan kirmizi bir gul aldi 'prensesim , seni cok seviyorum benimle dans edermisin' dedi ve gen tabikide onu kirmadim elini tuttum ve dans etmeye basladik kulagina egildim ve 'iyiki benimsin , iyiki bebimlesin sakin gitme , sensiz oldugumu dusunemiyorum bile, eger bu bi ruyaysa asla uyanmayalim hep birlikte olalim' dedim sonraysa o kulagima egilip 'seni seviyorum, seni cok seviyorum, seni asla birakmicam soz veriyorum' dedi ve dudaklarima yapisti herkezden oooo lama sesi geliyordu dudaklarimi dudaklarindan cektim ve gulumsedim oda bana eslik etti 'herseyinle herseyim oldugun icin tesekkur ederim melegim' dedi hafif bir sekilde gulumsedim ve arkadaslarla birlikte o ortamdan cikip ecemlere gittik annesi ve babasi tatilde oldugu icin ev bostu yani her istedigimizi yapabilirdik giderken cerez ve cd aldik ecemlere gittigimizde aldigimiz korku filmini izlemeye basladik ben cok korkmustum ve o korkuyla ceme sarildim daha dogrusu sarilmisim kaan cimince farkettim hafif bir ciglik attim ve cdmden kollarimi cekip kaana sarildim kaan cok kotu bakiyordu yada bunun hesabini sana sonra sorucam der gibi film bitmisti eh tabi cerezlerde oyle simdiyse sira sise cecirmeceye gelmisti cem bana soruyordu 'dogruluk'  'hayatinda kac kisiyle opustun?' kaanda dahil olmak uzere herkez bana bakiyordu '2 kisiyle' dedim kaan elini yumruk yapmisti anlasilan cok sinirlenmisti 'ama o da kucukken yani 5 yasindayken felan olmustu' diyerek toparlamaya calismistim birazda olsa basarili olmus olabilmistim kaan elini sıkmakfan vazgecmisti siseyi yeniden cevirdik bu sefer burak kaana soruyordu 'bu gune kadar kac sevgilin oldu' 'yuzden fazladir' dedi bu sozu bile gozlerimi doldurmaya yetmisti sonra yanima geldi ve kollarini boynuma doladi 'ama en degerlisi sensin, sen teksin,gerceksin , bitanesin , vazgecilmezimsin' dedi ve dudaklarini dudaklarima bastirdi bir dakika gecmeden tokat attim ve ' kac kiza daha soyledin bunu' dedim elimin tersiyle gozyaslarimi silerek 'belki cok kiza soylemis olabilirim ama sen benimsin sen benim tek gercegimsin ve az oncede dedigim gibi vazgecilmezimsin nolursa olsun seni asla birakmicam' dedi ve ellerini ellerime dudaklarini dudaklarima kenetledi ilk defa kalbim bu kadar hizli carpiyordu ve herkezin bizi izledigini alkis seslerini duyunca farketmistim hemen birburimizden ayrildik ve oyuna devam ettik.....

Sira enesle kaana gelmisti 'cesaret' dedi kaan valla salak bu cocuk yaa enes hemen etrafina bakindi ve gozleri sadece bir noktada kenetlendi aramizdaki en guzel kizin ustunde yagmurda 'kalk ve onunla opus' dedi enes kaan bi bana bi yagmura bakiyordu aradabide dudagini yaliyordu ah hadi ama kaan yapamazsin! etrafdan sesler yukselmeye basladi 'op op op op' agzim acik kalmisti ve sadece olanlari izliyordum yanimdaki suadan bir yudum aldim ve yerine biraktim kaan ayaga kalkmisti ve yag.ura yaklasiyordu hayir kaan yapma hayir lutfen sadece icimden konusuyordum ama ses cikaramiyordum sesim cikmiyordu bogazim dugumlenmisti ama buna izin veremezdim aklima cok guzel bir plan geldi ve ayaga kalktim tam kaan yagmuru opecekken.....

UMARIM BEGENIRSINIZ BILIYORUM COK BEKLETTIM OZUR DILERIM BELKI KISA OLMUS OLABILIR AMA COK BEKLETTIGIM ICIN HEMEN YAYINLAMAK ISTEDIM YB EN KISA ZAMANDA GELICEK SIZI SEVIYORUM SIZ BENI SEVIYONUZMU LAGGGNNN *-*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 19, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin