.benim yatagimda bi kizla hadi tamam baska yerde yapsan neyse bide benim yatagimda hemde kuzenim dedigi kizla birden bire hickiriklara bogulmustum ve kalbim durmus gibiydi, tam o anda kizin bana bakarak alay eder gibi gulumsedigini gordum sonraysa kaan bana bakmisti ve saskina dondu gozleri icimi yakarken bense hala olayin sokundaydim...
Sonra uyandim heryerim agriyordu ne yani ruyami gormustum elimle gozlerimi ovusturmak icin elimi gozlerime goturdum oda ne ? aglamismiydim hemen kalktim ve elimi yuzumu yikadim telefondan saate baktim saat daha erkendi 4.25 geciyordu. Soguk suyu actim ve banyoya girdim normal insanlar sicak suyla rahatlarlardi ama ben soguk suyla rahatliyodum...
simdi odama girmem gerekicekti ah salak kafam hemen bornozumla odaya girdim ve kiyafet aramaya basladim karanlikta kiyafet bulmak cok zordu arkamda birisinin hareket ettigini duydum ve arkama dondum 'hey sen evet evet sen BENIM OLSANA' Ne diyodu bu cocuk boyle yada daha dogrusu ne sacmaliyodu. Hemen kiyafetlerimi aldim ve ona dogru yaklasmaya basladim egildim ve tam dudaginin kenarindan optum 'ruyanda gorursun' dedim ve gulerek iceri gittim hemen taytimi ve siyah uzun t-shirt mu giydim banyoya gittim ve saclarimi kuruttum belki cok hizli gidiyo olabilirdim ama olsun coktan asik olmustum bile ve onu gercekten cok seviyodum odama geri girdim ve bu seferde laptopumu aramaya basladim ' ah hadi ama nerdesin ufaklik' ooppss bunu sesli bi sekilde soylemistim ve Kaan muhtemelen duymustu. Bana dondu ve 'rahat uyuyamicam sanirim' dedi ve yanima geldi.... Tam beni opecekken onu iki elimle ittim ve tokat attim 'sen beni nasil aldatmaya curret edersin'dedim ilk basta afalladi sonrada 'biz seninle daha cikmiyoruz ama ciksakda cikmasakda ben seni asla aldatmam'dedi ve elini elime kenetledi ve kulagima dogru fisildadi 'Hep seninle olmak istiyorum, hep seninle konusmak istiyorum, nolursa olsun yanimda ol ve yaninda olim istiyorum, hep benim tekce benim ol istiyorum, her ne kadar yeni tanissakta seni omrum boyu tanimak istiyorum, benim olurmusun, benimle cikarmisin, benimle yagmurun altinda islanmaya, hergununu benimle gecirirmisin, beni bir omur boyu severmisin, yarim kalmis yapbozumun parcasi olurmusun' dedi ve bana simsiki sarildi bense hala soktaydim onu gercekten cok seviyordum ve ona sarilmak huzur veriyordu simdi konusma sirasi bendeydi ve ayni sekilde bende onun kulagina egilip fisildadim 'evet , evet seninle olurum, evet seninle birlikte yagmurda islanirim, evet bir omur boyu dirdir yapip basini agritabilirim'dedim ve yanagina opucuk kondurdum hemen kollarini belime doladi ve beni etrafimizda dondurmeye basladi artik basim donuyordu. Yere birakti ve 'seni cok seviyorum ceren'dedi 'bende seni askim'dedim afalladi ve bana saskinca bakmaya basladi 'sen az once bana ne dedin'diye sordu 'askim dedim'dedim ve dudaklarima egilip beni opmeye basladi bense ona acemice karsilik verdim....
BEN BU BOLUMU COK BEGENEREK YAZDIM UMARIM SIZDE BEGENIRSINIZ VOTE VE YORIMLARINIZI EKSIK ETMEYIN BEBISLER