Aku lari takcukup tar ke arah Chanmi yang tengah sedap kepala tenuk dia melantak nasi ayam kimchi.dapnyew T^T
"Weh!huh-"aku dah takcukup nafas.turun naik dada aku lepas lari dari hujung kantin ke hujung lagi sebelah.
Paham tak?dia macam dari kiri ke kanan lah haa.
"Wei!leklek kau apasal doh?mana kek ikan yg kau mengidam nak makan sangat tu?dah habis?mulut gajah ka apa kau ni"lepas Chanmi.otak dia.
"Aku ad-"penat aku takhilang lagi.apANi cakap athlete.baru lari siket dah semput Zzz
"Kalau ya pun duduk la dulu halemek"Chanmi tepuk dahi bila dia tengok aku dah macam orang baru lepas beranak.lETih!
Aku duduk berdepan Chanmi di meja batu yang slalu kami buat port time rehat.syok dok sini weHh.sejuk ja bontot.
Muehehhehhehe
"Aku ada 2 masalah skarang ni.."kataku lalu meneguk rakus sirap limau Chanmi yang gian mengeluarkan wap sejuk di sekeliling gelas plastik.
Allahu nikmatnya *^*
"Haaa minumlah sampai habisss biar aku mati tercekik kat sini"protes Chanmi bila dia tengok sirap limau dia makin sikit sebab aku pelahap.
Hehehe dahaga sis.
"Alahhh aku beli la balik nanti.."aku sengih monyet ja bila dapat jelingan tajam macam mata pensel stabilo daripada Chanmi.
"Ha apa masalah?"Chanmi sambung mengunyah makanannya.
Aku tongkat pipi seketika. "First kek ikan aku jatuh T^T second kek ikan tu jatuh sebab aku tercepuk dekat baju junGKook lepastu jatuh huAAAAA laPARrrr"aku tekup muka.mata dah mula berair.
Sumpah aku lapar sebab tadi aku tak breakfast uhuk omMAaaaa T^T
"Nah"
Perlahan-lahan aku buka tekupan muka .Tetiba ja sebatang kek ikan muncul depan aku.wEH siapa yang hati angel sangat neHHhhhHhH
Terus aku pandang orang yang bagi aku kek ikan tu.
EheK
WatdAA-
Abunk kerush +^+
"Nah la..cakap lapar"dia kedepankan lagi hulurannya supaya aku menyambut kek ikan tersebut.
Menyambut bendA😂AYAT APAkaH ;—; ampunkan jujon yang orang melayu tapi lemah bahasa ibunda sendiri uhuk!mohon jadi orang india *^*
"Eo!go-gomawo"aku ambil kek ikan tu lalu bangun dan tunduk hormat ke arahnya.sumPAh aku kekok huhu
"lainkali jangan gelojoh.."selepas dia senyum sumbing terus dia blah.
WEh baNgAnG HANdsOMe buDUUUUUUU
"UwaaaaAAA"aku separuh terjerit bila dah pastikan Jungkook dah hilang dari pandangan.
"Woii ceTAN sumpah aku jeALoUss buduuuu"Chanmi tampar meja sambil menghentak kaki
"AkU takmiMpI ke WEHhhhhhhh"aku tampar pipi sendiri.
"AucH!"
"Wehh aku takmimpi huAaAAA naksimpan kek ikan ni dalam balang boleh takkkKkk"T^T haa spesies kera dapat bunga dah kluar.aku gosok kek ikan tu dengan jari.sayang nakmakan wEHh.
Nanti bila jadi taik dah takboleh naktengok uhuk T^T
Tapi,,
Aku lapar~
Hm makan jelahh—
Dengan lafaz bismillah aku terus pelahap kek ikan yang abunk Jungkook sayunk bagi.muehehehhehe
Rasa dia lagi sedap daripada beli sendiri weh.serious cakap.macam naksuruh dia beli untuk aku setiap hari doh
.
.
.
.
.
Masuk ja bilik,terus aku buat terjunan 44kaki dari aras lantai bilik aku.nasib takterhantuk kat syiling.tapi syiling terlalu tinggi untuk dia usap kepala aku.so,donwori .
Tangan aku silang di belakang kepala.corang bunga-bungaan yang menghiasi syiling aku tenung tenang.
Tenung tenang kaUU
Mood imagine dah datang gaIssss .
Seketika aku tersenyum sendiri.tak.aku tengah imagine kalau aku dengan Jungkook ni couple,mesti kami jadi hot couple skolah . Bukan perasan ka apa.aku memang takdak rupa tapi Jungkook.
Yalah!korang bayangkan dia baru ja masuk skolah aku,tapi dah berkepuk surat cinta dalam locker dia.
Seniyek betul siapa yang bagi tu!nak ja aku sumpah jadi orang utan sepilok tu.Huh!
Makin lama aku imagine,makin slow down.mata aku sikit lagi dah nak tutup rapat.
Tanpa sedar,aku dah terlelap tanpa mandi.huehue oMmAAA tolong mandikan—
————
Jujon tahu chapter ni hambar.memang takdok idea time mengantuk.
oKaYyyyY i'll try to improve my skill.wish me luck😭 metacih dekat yang sanggup baca dan hadap kehambaran ff mengarut ni huhuhuhu
Jujon lobiu emmuah😘
YOU ARE READING
Imagine + jjk
Fanfiction"Cuba imagine yang crush kau ada depan mata kau..lepastu kau ucap saranghae then sebut nama dia" "Saranghae... " "Jeon Jungkook" "Kau suka aku ?" "Ehh-- ma-na ada!"