Pagi ni aku langsung taksenang duduk.i love you yang Jungkook ungkap melalui mesej tu memang ganggu otak aku masa belajar fizik tadi.LANGSUNG TAKMASUK OTAK.yang aku dengar angkup tolok vernier nate lembu apa tah.k abai--
Nafas aku tarik dalam.'okay Kim Taerin,aku rasa dia cakap macam tu sebab dia sayang kau dan anggap kau macam adik dia sebab kau adik Taehyung.thats all'aku membuat spekulasi entah betul entah tak.
YANG CHANMI NI PUN BUKAN RETI NAKBAGI TAU KATA TAKMAU MAI SKOLAH AIEE MENYAKITKAN HATI PUNYA MUSUH DALAM SELIMUT!
haih.
memandangkan skarang waktu rehat,aku kluar dari kelas menuju ke court basketball untuk tenangkan hati.hehehe
aku duduk di salah satu tempat duduk yang telah disediakan untu para penyokong.air mineral yang aku beli semasa dalam perjalanan ke sini tadi aku togak sedikit.
Dari sini aku dah nampak buah hati tengah gigih larikan bola menuju ke net goal pasukan lawan.laju tapi riak muka dia selamba.Jungkook memang seorang yang selamba dalam semua hal.alahai hati tolong la tenang..
"hey!"
"ILOVEYOUTOO!"terus aku tutup mulut dengan tangan.omaigod Taerin apaniiiiiiiiiii
"hahaha jauhnya berangan sampai taksedar aku datang.."Jungkook gelakkan aku k.
"iloveyou dekat siapa?"tanya dia lagi sambil mengambil tempat disebelahku.air mineral aku yang sudah separuh dia togak rakus.aku terkesima.dia memang super selamba.
"err--tak ada siapa pun..hehe.awak ni suka buat jantung saya berde--TERKEJUT!"TAIK WEH TAKPAYAH LA NAK TERSASUL SANGAT MASA NI ADUII.
"Berde?berdering?ke berdegup?"Jungkook senyum nakal sambil pandang anak mata aku.weh tolong la aku maha malu dah ni UHUKS!
"comellah kau blushing!"dia tarik pipi aku.
haha selamba dia memang takleh bawak bincang.
"ishhhh pergilah training awak ni!dahdah la tu buat saya malu"lengan sasa dia aku tolak perlahan suruh pergi.ala maluuuuuuu
"say you like me first"tepat dia bisik ke telingaku.Gemersiknya suara dia ya tuhan.iman sis takuat ;--;
"i like me better when im with you"hehe nak jual mahal sikit lah.AHAKS
"but i like you better when im with anybody"terus dia berlalu ke dalam kawasan court.
Okay sis tumbang.
YOU ARE READING
Imagine + jjk
Fanfiction"Cuba imagine yang crush kau ada depan mata kau..lepastu kau ucap saranghae then sebut nama dia" "Saranghae... " "Jeon Jungkook" "Kau suka aku ?" "Ehh-- ma-na ada!"