Aisehh harini Chanmi takdatang skolah sebab demam.So,aku alone harini.
Hm
Since skarang waktu pj,klas aku turun padang.game merapu apa pulak kalini Joongki sosaeng nakbuat.minggu lepas dia suruh main gelung rotan.siapa paling lama dia belanja makan.
Grr
Tah papa.nasib handsome eYYyyy.apasal lah dia dah kahwin hm T^T
"Okay gaisss,harini kita tak pj.yang perempuan saya nak awak duduk dekat court basketball sebab saya kena train team basketball skolah kita yang nak lawan hujung minggu ni.Yang lelaki,awak semua tolong kemas bilik gym sebab tournament akan buat dekat sini.So,players semua akan rest kat situ."Joongki sosaeng cekak pinggang.
"Alaaaaa"meraung budak laki klas aku.hahahahha padan muka ngenge
Aku kuih2 rumput kat padang dengan kaki.bosanla takda Chanmi.hm
Selesai Joongki sosaeng briefing,aku menapak ke gelanggang basketball.
Ehh jap.
Kalau basketball..mesti ada . . .
juNGKOOK.
YeayyyyyayYyyyyyyy
Lantas aku berlari ke arah tempat duduk yang paling depan.uyuyoyuyu dear krash, i miss you so mashhh@,,@
.
.
.
.
Dah staRT.
Sambil menongkat dagu,aku tersenyum melihat Jungkook ligat membawa bola.he's soooo charming!maigaddd nak ja aku pergi lap peluh dia.
Allahu.seksinya bila dia berpeluh.Dengan pakai baju putih.nampak dia punya abs.
ARGHHHHHHHH
AKU NAK JERIT
Afabithiudelhata
Dah stengah jam diorang main,Joongki sosaeng suruh rest.
Dia dan Taehyung berjalan seiring.diorang jalan ke arah aku.taktau la betul ke tak.tapi aku tengok Taehyung pandang aku.
Japp
Aku gelabah sebenarnya.Mintak sangat yg oppa takbagitau Jungkook pasal aku tanya tentang dia semalam.huhu.
Makin dekat makin berdebar jantung aku wehhh
Dag~dig~ dug~
Okay Taerin..just chill.tarik nafas..lepas~kau boleh!
"Saeng harini balik dengan oppa.Chanmi takdatang en."Taehyung lap peluh kat dahi.budak kelas aku start fangirling.
Dah kenapa -..-
"Eo..N..nae"apasal aku gagap siaaaa
Jungkook yang duduk di kerusi kosong selang satu kerusi dari aku meneguk air.
WeHHH HOTNYAAA
damn!
Dia tepis peluh kat dahi pulak
EyYYYY DIA NI MEMANG NAK AKU MATI KEEE
T^T
Bergelak pulak.kau ingat syok ke seksa aku macam ni bij T^T"Kau dah kenapa tengok Jung-bppp"
"SenyapLAH!"aku tekup mulut Taehyung kekuat.
wEh ApANiiiii
Tangan aku Taehyung tarik dari mulut dia. "Busuk vavi"
"heish.senyap la sikit."kata aku apabila Taehyung dah duduk kat sebelah.tak.bukan kerusi kosong yg antara aku dengan Jungkook tau.ni kerusi lagi sebelah.
"Apasal pulak"
Heish nasib la aku dapat abang bebal macam ni.
Aku tarik nafas,,,,,,,
Lepas~
"Okay,oppa tau kan Jungkook ada dekat dgn kita,nanti dia dengar la apa yg -"
"Apa yang aku dengar?"entah dari celah mana dia menyampuk.
Ha sudah
Mati.
"Hah?dengar apa?tak tadi Taehyung kentut,saya suruh la lain kali dia kentut slow sikit takut nanti sunbae dengar.sunbae kan duduk sebelah dia dalam kelas..taksopanlah..huhu"aku cuba control ekpresi muka.
Sumpah aku tengah ketaq weh T..T
Taehyung taik :')
"Oh"
YOU ARE READING
Imagine + jjk
Fiksi Penggemar"Cuba imagine yang crush kau ada depan mata kau..lepastu kau ucap saranghae then sebut nama dia" "Saranghae... " "Jeon Jungkook" "Kau suka aku ?" "Ehh-- ma-na ada!"