Bir saat sonra karan arabasını Miray’ın evinin önünde park etti. Bu sefer bahçeye girmemişti. Çünkü Miray’ın cevabını vermeden annesinin ortaya çıkmasını istemiyordu. Bu yüzden dışarısı en uygun yerdi şu anda. Miray’ın cevabı şu anda istediği, beklediği tek şeydi. Bunu riske atamazdı.
İkisi de arabadan inmemiş bekliyordu. Genç kadın gergin bekleyişe son verecek kişiydi. “Evet.” Dedi sadece genç kadın.
Karan bu evet in ne olduğunu hemen anladı. Meleği kendisini kabul ediyordu en sonunda. Eşi olarak kendisini seçmişti işte. Genç adamın içinde sevinç duygusu yükseldi. Ama yine de çok fazla belli etmemeye çalıştı. Miray’ın sadece bu cevaptan hoşnut olduğunu bilmesi şimdilik yeterdi. “Kabul ediyorsun yani. Beni eşin olarak istiyorsun.” Dedi genç adam da tam olarak genç kadının kararından emin olmak için.
“Evet Karan. Seni eşim, çocuğumun babası olarak kabul ediyorum.”
Sözlerinde samimiydi ama yine de yüzünde çok fazla göstermiyordu sözlerinin arkasındaki duygu yoğunluğunu. “Ne kadar sevindiğimi anlatamamam meleğim. O zaman en kısa zamanda annem ile babamı alacağım ve seni isteyeceğiz. Eğer senin için de uygunsa seninle çok fazla beklemeden evlenmek istiyorum.”
İşte o zaman genç kadın yola bakan gözlerini genç adama çevirdi. “Ben de hemen evlenmemizi isterim.”
“Meleğim benim. Seni mutlu etmek için her şeyi yapacağım. Bu kararından pişman olmana izin vermeyeceğim.” Dedi genç kadının ellerine öpücükler kondururken.
“Ben de bana evlenme teklif ettiğine pişman olmaman için iyi bir eş olmaya çalışacağım. En önemlisi de iyi bir anne olacağım.”
“Sen istesen de benim pişman olmama neden olamazsın zaten.” Genç adam uzun süre sadece genç kadının gözlerine baktı ve sonra bakışları dudaklarına kaydı. “Seni öpmek istiyorum meleğim. Çok erken olduğunu düşünmezsen bana izin ver, dudaklarının tadına bakayım.”
Genç kadın şimdi ölmezse bir daha ölmeyeceğinden emindi. Kendisi de onunla öpüşmek istersen nasıl hayır derdi. Ama ya kendine hakim olamazsa ve duygularını anlamasına neden olursa genç adamın. Evlenmeden aşkı öğrenmemeli genç adam. Bu yüzden çok istekli görünmemeliydi.
“Karan….şey….tabi beni öpebilirsin.” Dedi zar zor.
Genç adam ise genç kadının bir kez daha düşünmesine izin vermeden dudaklarına yaklaştı. Hafifçe genç kadının dudaklarına dokundu başparmağı ile sonra da bunu dudakları izledi. Karan çok yavaş hareket ederek genç kadının dudaklarına sadece uzunca dokundu kendi dudakları ile sonra da başını kaldırıp genç kadının kızarmış yanakları ile gözlerine baktı.
Daha sonra ise bir kez daha dudakları birleşti. Bu sefer genç adam daha istekliydi. Dudakları genç kadının dudakları üzerinde hareket ediyor ve genç kadının da öpücüğe katılmasını istiyordu. Ama Miray ne yapacağını bilmiyor, gözleri kapalı sadece genç adamın dudaklarını hissediyordu.
Karan’ ın dudakları sert ama tüy gibi de yumuşacık dokunuyordu. Dudaklarından genç kadına doğru sıcaklık yayıyordu sanki. Genç adamın dudakları ile genç kadının dudaklarının şeklinde hareket etmesi ile genç kadın da onun dudaklarının şeklini tam olarak algılayabiliyordu. Daha fazlasını istiyordu ama hem nasıl olacağını bilmiyor hem de çok istekli görünmek istemiyordu. Bu Miray’ ın ilk öpüşmesiydi.
Genç adam dudaklarını ayırdı alnını genç kadının alnına dayayıp gözlerini kapadı. “Meleğim neden beni öpmüyorsun. Yoksa istemiyor musun seni öpmemi?” dedi endişe ve biraz da sitem ile.